Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

330d

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 330d

mmm kan mn verhaaltje niet bij de rij impressies zetten, want daar is moderator censuur ;-)

hier dan maar:

moest er toch maar eens van komen om de oude bmw de schrootpers in te duwen, dus gister maar eventjes in het oosten van het land ,een proefrit gemaakt met een 330d coupe.
    erg fijne wagen , maar het plezier werd al gauw verpest door een incidentje
    sta ik op een gegeven moment voor het stoplicht rustig een jazz muziekje te selecteren ,hoor ik rechts van me zon boodschappen fiat een beetje met het gas spelen , en ik voelde dat ie vanuit zn ooghoeken zat te loeren naar me
    zon studentikoos carrierre type , die zn ouderlijke pvda milieu wil ontstijgen naar "rechts"
    en alles aangrijpt om mensen met wat duurdere spullen krampachtig aan te pakken

ik had op zich geen zin in zon puberale petjes testosteron competitie , ik bedoel een beetje duitse 6 pitter overklast zon lullige boodschappen wagen natuurlijk op alle fronten
    affijn ik trek redelijk vlot op maar niet als een dolle ,gewoon ondertoerig het koppel het werk laten doen, met lou donaldson zachtjes op de achtergrond
    kom ik op een gegeven moment bij een wegversmalling snijdt die idioot me ineens en zo bruusk dat ik zn voorband in de wielkast hoorde schuren ,ik schrok me rot en uit een reflex gaf ik een ruk aan het stuur om een aanrijding te voorkomen waardoor ik op het verdrijvingsvlak terecht kwam

ik had op dat moment nog zoiets van laat maar , ik wordt ook een dagje ouder en heb geen zin in toestanden en zeker niet in een auto van een ander
    maarja dat was dus naieviteit , want op de rotonde erna begon meneer naast me te rijden en rare gebaren te maken
    en toen had ik zoiets van ok..... ik heb de tijd ,ik volg je wel tot je moet stoppen en dan mag je het me uitleggen wat precies de bedoeling is

dus ik blijf achter die dwerg rijden, en ik bemerkte aan zn routekeuze dat ie niet wou stoppen op zn eindbestemming , toch blijkbaar geschrokken dat na A ook blijkbaar B komt
    na veel gedraal stopt ie dus toch voor een bedrijf ofzoiets en blijkbaar wat collega's in de buurt want toen durfde meneer weer ineens
    rent ineens de weg op voor de auto , ik kon nog net remmen om em niet aan te rijden, maar waar ik banger voor was dat er een klap op de motorkap zou worden gegeven, is toch lullig om na een proefrit de auto met schade terug te moeten brengen
    ben toen uitgestapt en em verteld dat er politie werk van gemaakt zou worden
    ik bedoel ik ben geen koos spee , maar zoals die gast zich gedroeg is gewoon vragen om ongelukken
    toen droop meneer af blijkbaar durfde ie niet meer

auto (te laat) teruggebracht en eigenlijk de auto niet willen testen zoals de bedoeling was door de commotie
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Had je gewoon in het draadje 'verkeersagressie' kunnen posten hoor.

Comment

lol, maar heb je 'm nou gekocht, die BMW, of roept zo'n wagen toch teveel reacties op en ga je alsnog maar voor een volvootje D5?
      fka v164

Comment

In de categorie, 'de andere kant van de medaille'.
        [email protected] Motroosje
        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Rofl :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Hehehehe. Erg goed. :-)
            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Lol
              :-)

Comment

Ik las deze eerst. Duurde even voordat het muntje viel :) LOL
                ------------------------------------------------
                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Lol!
                  Every second of your life is a part of your song

Comment

rofl! :D
                    Forza!

Comment

Super mottie, dat zal die Lennart leren ! :)

Comment

wat een toeval zeg!! 2 Gummers dus!
                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Moet ineens aan een Boxster draadje denken op het oude Gummen met de pseudoniem Bokster.

Wie was dat ook al weer?
                          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                            toch blijkbaar geschrokken dat na A ook blijkbaar B komt
                            Oh kijk, je shift knop is toch niet stuk! :p
                            $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

vanochtend was het weer prijs hoor . in mn eigen auto rij de schiphol tunnel uit
                              ik zie dat iemand van rechts wil inhalen , dus ik dacht ik maak even wat ruimte voor em en ga naar links
                              nog voor ik het wist zit een instap passat wild gebarend achter me te bumperkleven
                              hij maakte overigens toevallig precies hetzelfde gebaar als die gast op de rotonde in de fiat ;-) met priemende ogen met de neus tegen het raam geplakt en dan zo de duim en wijsvinger vlak van elkaar houden
                              iemand een idee wat het betekend?
                              allemaal kift ...dat ie geen "bmw" van zn baas mag rijden als je het mij vraagt
                              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

vanochtend was het weer prijs hoor . in mn eigen auto rij de schiphol tunnel uit
                                ik zie dat iemand van rechts wil inhalen , dus ik dacht ik maak even wat ruimte voor em en ga naar links
                                nog voor ik het wist zit een instap passat wild gebarend achter me te bumperkleven
                                hij maakte overigens toevallig precies hetzelfde gebaar als die gast op de rotonde in de fiat ;-) met priemende ogen met de neus tegen het raam geplakt en dan zo de duim en wijsvinger vlak van elkaar houden
                                iemand een idee wat het betekend?
                                allemaal kift ...dat ie geen "bmw" van zn baas mag rijden als je het mij vraagt
                                Duim-wijsvinger, mmmmhhhh, zal wel NIET betekenen dat je de BMW NIET nodig hebt voor compensatie. ;-))

Groet
                                GJ

Comment

passat was ook schijt-bruin van kleur?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                                    passat was ook schijt-bruin van kleur?
                                    is eerder een uitzondering als ze het NIET zijn ;-)

Comment

Ik las JB's post en verwachtte/hoopte een reactie in het 330d draadje door Motroos. En ja hoor! :-)

Comment

Heh, ouwe relduiker. :)

Nee, dit was een snelle BMW, een gare 325 tds houdt mijn koffiemolempassaatje nog wel bij hoor, en deze ging er uiteindelijk rap vandoor. Na me gesneden te hebben, dat wel.

Passat is trouwens vaalstoffigblauwmetallic. :)
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          Heh, ouwe relduiker. :)

Nee, dit was een snelle BMW, een gare 325 tds houdt mijn koffiemolempassaatje nog wel bij hoor, en deze ging er uiteindelijk rap vandoor. Na me gesneden te hebben, dat wel.

Passat is trouwens vaalstoffigblauwmetallic. :)
                                          gaar is ie niet , loopt als een naaimachientje , snelste diesel is het ook niet meer tegenwoordig maar een atmosferisch 1.6 je voorblijven zonder terugschakelen is geen kunst

Comment

OK, jij wint de kneuzenkermisdragrace. Wel aan de kant gaan voor blauwe nichtencabrio's he. :)
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                              OK, jij wint de kneuzenkermisdragrace. Wel aan de kant gaan voor blauwe nichtencabrio's he. :)
                                              uiteraard ;-) heer in het verkeer

Comment

is eerder een uitzondering als ze het NIET zijn ;-)
                                                *kijkt tevreden naar z'n zwarte passat*

Comment

Working...
                                                X