Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hummer is helemaal niet groot!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hummer is helemaal niet groot!!!!!

Vandaag maar eens wat geld stuk gesmeten en voor 2 dagen een Hummer H2 gehuurd. Hier in Las Vegas is hij helemaal niet groot, de gemiddelde pick-up is groter.

Maar rijden is gewoon verschrikkelijk leuk!!!!!!!!!
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Toch blijft het een lelijk ding. :-) Maar past wel bij Las Vegas natuurlijk.
    Veel plezier daar hoor!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Inderdaad, een International CXT, die is pas groot. :-)
      Every second of your life is a part of your song

Comment

Leuk, heel de dag in de file staan op de strip en alle andere wegen waar ze aan het werk zijn ;)

Veel plezier nog daar! :)

Comment

Gaat best lukken, het is alleen bijna 45 graden vandaag, dus veel in de auto zitten is een goede oplossing. Over 2 dagen lekker naar iets koeler weer, San Diego.
          Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Kan me niet voorstellen dat dat echt leuk rijden is. Maar toch: Veel plezier ermee en geniet lekker van je vakantie. :)

Comment

pas op voor mensen die je afsnijden en gebaren met een kleine ruimte tussen de duim en wijsvinger ;-)
              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Fok, vorig jaar was het ook zo bloedheet in Vegas. Dik 40 graden is niet leuk meer.
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Het is zelfs te heet om in het zwembad te gaan liggen. Mijn haren verschroeien ongeveer in de zon. Nu op de thermometer in de zon boven de 50 graden C.
                  Nico

Comment

Twee weken terug hadden wij nog een paar dagen van 35/36 graden, scheelt alweer aardig wat :)

Comment

Toen ik in Vegas was, eind juni begin juli, zat het ook zo net boven de 40. Maakt niet uit, je zit toch binnen airconditioned te slempen en te blackjacken tot je d'r twee HTT-thalan 205's doorheen hebt gejast. :)

San Diego is een leuke stad trouwens, met een aardige aanvliegroute...
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Help me even: praten we over een kwart Knotje of een Muldertje plus belediging van de desbetreffende dienstklopper?
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Hummer en LandRover zijn speelgoed, kijk hier maar:
                          Sieht aus, wie die Strafe Gottes und ist größer als ein Hummer H1. Dabei will er doch bloß helfen! Der Geh-O Rescue kommt aus Rumänien und soll dort im unwegbaren Gelände Menschen retten.
                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Mooi ding zeg !

Comment

Die is best groot.

http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Anders moet je ff naar Bryce Canyon rijden daar was het twee weken terug nog 5 graden.... Kom je daar aan uit Vegas in je korte broek en T-shirtje.... brrrrrrr
                                BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

JC, draadje is 4 jaar oud ;-)

Wat is dat dan voor mega hok? Wel vet ding ;-) Maar denk met die afmetingen niet op kenteken te krijgen. Adam grachten worden iig een uitdaging ;-)

Comment

Hummer h1 is zo'n 2,20 breed, zonder spiegels ;-)

Zo te zien is dit ding 3 meter en da's iets meer dan de 2,55 Max breedte om een gewoon kenteken te krijgen.

ZZ kenteken aanvragen en met ontheffing rijden.
                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Working...
                                    X