Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de weg kwijt

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• de weg kwijt

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven....html#comments

onbegrijpelijk dit...... zogenaamd vervuilende degelijke auto die vernietigd wordt op kosten van de belastingbetaler , zodat men er een amerikaanse slurper voor terugkoopt met subsidie

begrijpen die leeghoofden niet ,dat er enorm veel energie benodigd is om uberhaupt een auto te produceren?
    en dat grondstoffen eindig zijn?

een keurige volvo netjes op rijden is milieuvriendelijker dan em vernietigen om er een slurpende pickup voor terug te kopen
    regelrechte kapitaal vernietiging die helemaal niet goed is voor de amerikaanse economie , laat die niet rendabele auto industrie zn eigen boontjes maar doppen
    duurzaam omgaan met spullen is op de lange termijn beter voor iedereen
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Lees verder bij sloopregeling oid. ;-)
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

[kijkt om zich heen of er iemand mee loert] Ben het eens met motje, mot niet gekker worden.
      [/Niemand ziet dit toch? ]

Belachelijke maatregelen met geen enkel nut.
      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Kijk maar eens op joetjoep: "Cash for Clonkers"..

Tja, heb er gemengde gevoelens bij...
        BMW i3, John Deere 6230 LS1 V8, Still RX 20-18

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
          [kijkt om zich heen of er iemand mee loert] Ben het eens met motje, mot niet gekker worden.
          [/Niemand ziet dit toch? ]

Belachelijke maatregelen met geen enkel nut.
          wat is dit voor rarigheid zeg , schamen jullie je voor jullie dorpsgek ofzo? ;-)
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
            wat is dit voor rarigheid zeg , schamen jullie je voor jullie dorpsgek ofzo? ;-)
            Die woorden neem je terug stuk onbenul, ik ben nl. hier de dorpsgek. Jij bent alleen maar een slechte reller :-)
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Nog iemand die de weg kwijt is ;-)

http://www.dumpert.nl/mediabase/5890...chsenring.html
              Let's kick some ass and chew bubblegum...
              ----------------------------------------------------------------------------
              '71 Alfa Romeo Giulia Super
              '72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
              '00 BMW E39 528iA Touring
              '06 BMW Z4M Roadster
              '96 BMW E36 328i trackracer
              '07 Aprilia Tuono Factory

Comment

Leuk hè, die Amerikanen.

Als we eens even lekker tendentieus mogen zijn: dit is het volk dat ruwweg de helft (toch, geelhoed?) van het wereldolieverbruik voor z'n rekening neemt, en dan vooral om topzware, overdreven gemotoriseerde kutauto's met 60 mph door de woestijn te laten ronken. En dit is het volk dat auto's van een paar jaar oud molt om met subsidie zo'n nieuwe benzineslurper te mogen aanschaffen.

Hier ook het linkje waarnaar motroosjes geenstijl-artikel ook verwijst:

http://www.autoblog.nl/archive/2009/...pautos-onklaar

Ik werd al agressief van het Duitse inruilprogramma, waar ook recente auto's in perfecte conditie te shredder in moesten, maar dit is verdomme nog erger.

En die groenlinkso's hiero maar miepen over die paar gram extra CO2 die ons klassiekertje de lucht in blaast. GTFOH. Dit soort inruilprogramma's is de meest decadente, energie- en grondstoffenverslindende actie OOIT.

EDIT: scroll trouwens ook vooral even naar beneden, naar het filmpje van die BMW 735i waarvan de motor op dezelfde manier in puin wordt gedraaid.
                Last edited by brun; 03-08-09, 19:18.
                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

WAT! Een BMW?? Nou benne de rapen gaar! :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

En vandaag op autoblog.com: Chrysler kan het succes niet meer trekken en past hun incentives op de meest populaire modellen aan, zoals daar zijn de ecologisch vriendelijke Town and Country en Jeep Wrangler...

http://www.autoblog.com/2009/08/03/r...-after-runnin/
                    2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

schop..

http://www.cars.gov/files/official-i...n-vehicles.pdf
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Het heeft ook niks met het milieu te maken maar gewoon een sterk staaltje impuls geven aan de auto industrie.

Zelfde verhaal met Duitsland. Toevallig 2 landen die een zeer groot auto industrie hebben...

Miliue is alleen maar een smoesje om de sloopregeling geloofwaardig te houden.

Comment

Nadat de auto stimulus in de UK is uitgewerkt, zakt de autoverkoop met 38% in. Sigaar uit eigen doos.
                          All you need to remember is the number '70' .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                            Wat een auto's staan daar tussen zeg....

Komen schade-auto's ook in aanmerking voor deze regeling ?? Ik zie bouwjaren 2008-2007 voorbijkomen....wtf
                            E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Rolls-Royce Continental R 1997 1
                              Stage 3 F-150 4WD 2006 1
                              9-3 Aero Sedan AWD 2008 1

Comment

aston martin db7 volante 1997 1x

Gekke jongens die Amerikanen

Comment

Working...
                                X