Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gummende agenten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gummende agenten?

Was net even een stukje aan het sturen (om mijn lege accu weer eens op te laden) en kwam op een gegeven moment achter een politie zafira terecht. Agent rijdt keurig 50 binnen bebouwde kom en gaat amper 60 rijden zodra we er uit zijn (en geen auto in zicht verder) en blijft dat ook irritant lang doen. Totdat hij opeens een paar versnellingen terug gooit en er vandoor gaat met zeker 100+ km/h.

Een stukje verder komt hij achter een langzaam rijdende trekker met aanhanger terecht (en zit ik er ook weer achter). Je mag daar niet inhalen (dubbele doorgetrokken streep), maar juist bij een stuk waar het al helemaal niet kan, haalt hij in over een verdrijvingvlak en gaat er weer met flinker snelheid vandoor. De trekker slaat 50 meter verderop rechtsaf (had dus weinig zin om in te halen). Ik heb aardig doorgereden, maar kwam niet dichterbij en zag in de verte de zafira nogal overhellend een rotonde overgaan.

Nou heb ik mij wel vaker verbaasd over het rijgedrag van onze hermandad, maar dit is toch wel vrij twijfelachtig :-)

Collega's hadden verse warme saucijzenbroodjes klaarstaan? :)
    Oliestoken voor het goede doel

Comment

Het was 16:58?
      Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Geen video-stand op je telefooncamera ?

Comment

Dat maakt niet uit: ze zijn altijd ineens opgeroepen.

Ze hebben alleen altijd opvallend veel haast zo tegen vijven. Ze moeten dan ineenn naar allerlei overvallen. Het vervelende is, dat die overvallen blijkbaar altijd op het bureau zelf plaatsvinden om die tijd. Tenminste, daar gaan ze altijd heen.

Comment

Tijdje geleden reed ik op de snelweg met een gangetje van een kleine 140 waar 120 was toegestaan. Ineens uit het niets werd ik ingehaald door 2 motoragenten. Ze reden zo hard het leek alsof ik stilstond. Dat moet echt dik 200 geweest zijn. In eerste instantie schrok ik nog omdat ik bang was op de bon geslingerd te worden. Al snel werd mij echter duidelijk dat ze kennelijk naar iets belangrijkers onderweg waren, want ze waren in no-time al weer uit mijn zicht verdwenen. Toen ik 10 minuten later bij de benzinepomp stopte stonden hun motoren daar nog natikkend van de zo juist geleverde prestatie voor de deur. De heren stonden lachend koffie te drinken.
            Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

De melding waar ze naar op weg waren werd net voor het tankstation weer ingetrokken, snap dat dan.

Comment

Ah joh, zeik toch niet, en laat ze ook eens gasgeven.
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Wat zou jij doen als je polisieagent was? Zijn toch allemaal een beetje boefjes he. Maar ja je hebt boeven nodig om boeven te vangen toch?
                  BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Als ik Politieagent was zou ik me aan de regels houden. Maar het zou dan ook een absolute eis zijn dat mijn collega's zich dan ook aan de regels houden.

De regels slaan echter nergens op, dus kan ik geen agent worden. Maar ik verwacht wel dat zij zich aan de regels houden. Niemand heeft ze verplicht dat beroep te kiezen, en de regels zijn maar al te duidelijk.

Comment

Working...
                    X