Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afschrijving!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Afschrijving!

Grote modellen zijn weinig waardevast, kleine en zuinige modellen daarentegen wel. Dit blijkt uit onderzoek van Autotelex in opdracht van Automotive dat vandaag te lezen is in Automotive 12. Autotelex stelde een lijst samen met de top-15 hoogste en laagste verwachte afschrijvingen voor de komende 42 maanden / honderdduizend kilometer. Hieronder de tien modellen met hoogste en laagste afschrijving.

Als je mij zou vragen wat nu de meest waardevaste auto is van dit moment, dan zou ik de MINI als antwoord aandragen. Dat valt dus wel weer mee, zie het effect van stijgende brandstofprijzen.....

Afschrijving zuigt trouwens. Heb 2 auto's voor de deur die praktisch niet meer afschrijven. En da's heel bewust gedaan.
    ''Thank God for the internet experts''

Ik wacht af wat er gebeurd als (let op taalgebruik) de BPM wordt afgeschaft...
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Eeehhhhh Jeroen:-)

2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ja zeg John, op zo'n nieuw forum is dat toch niet meer bij te houden ;-)
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

Working...
        X