Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote Vicki Butler-Henderson-draadje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Het grote Vicki Butler-Henderson-draadje

Nadat freundin me regelmatig pestte met mijn voorkeur voor Butler-Henderson (waarschijnlijk vanwege de zeer Freudiaanse dubbele bodem die mevrouws voornaam 'Vicki' in 't Duits nu eenmaal heeft....), besprong me het idee om er toch eens een heel draadje aan te wijden.

Aan Vicki dus. :-)

Want 't mag dan wel een breedgezeten Britse zijn - ze heeft toch wel iets.

We trappen af! Een Youtuber heeft direct de essentie vastgelegd in een mooi, euhm, uitgesneden montage: http://www.youtube.com/watch?v=lwutKo1KOLY

Alles goed en wel, maar ons gaat het om de auto's natuurlijk. Dus eerst dit oudje in een Ferrari: http://www.youtube.com/watch?v=2sLy7U7xhQI

Met een ander oudje, d'r moeder: http://www.youtube.com/watch?v=BWnAPIzAlpM

En, voor Jasper: in een Quattroporte: http://www.youtube.com/watch?v=1eOHATFzYNc

Wie biedt meer?
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Ik niet. Heb d'r niks mee. :)
    Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
    "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

het is natuurlijk onzettend gaaf dat die dame zo goed kan sturen, maar als ze dat niet had gekund had niemand haar opgemerkt hoor
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Welja. Sta ik verdorie alleen? :-)
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Ik back je up.

Is leuke meid. Lijkt alleen wel meer te worden in de loop der jaren. Hebben we allemaal last van :-)

Stukje met haar moeke was echt super.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=qP0Qx...eature=related

Ja leuke meid... :-)

Comment

Deze mag dan ook niet ontbreken; Vicky in de TVR:

http://www.youtube.com/watch?v=5472KlsQ7Zw&feature=fvw

Ze heeft zeker wel wat. Paco noemde haar ooit een 'klein gnoompje' en daar heeft ie dan wel gelijk in. Maar toch.

En als je van sturen én van Vicky houdt, moet je deze zeker ook even kijken:

http://www.youtube.com/watch?v=9Jj4jjZc6Jw

Vicky en Jason Plato in een TVR nogwat. Vicky kan echt wel sturen, maar je ziet duidelijk dat Jason Plato met minder moeite en meer vaardigheid een ongekende partij aan het vegen is. Vicky rijdt rafelig, en de TVR is zelfs wat snappy, met haar achter het stuur. Sowieso is ze wat minder van het écht gooien en smijten, en moet ze het meer van powerslides hebben bij het uitaccelereren van een bocht. In zo'n filmpje zie je goed het verschil.
              Last edited by Jeroen; 20-08-09, 23:09. Reden: filmpje erbij
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Tja. Een QP in Firenze, met VBH... dan staat Vicki toch op 3, als ik de elementen moet ordenen. :)

Wel een leuke enthousiaste presentatrice, en een vrouw die kan rijden is natuurlijk op zich al een noviteit. Maar dat alleen is nog geen bonerwerk - precies de reden waarom er ook zoveel rukken op die Sabine van de Ring. No offense, maar da's ook geen lekker wijf. Als ze gewoon schnitzels uitserveerde in Fuchshol of hoe het ook heet was niemand d'r stief op gegaan. Zo ook VBH voor mij.
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                  het is natuurlijk onzettend gaaf dat die dame zo goed kan sturen, maar als ze dat niet had gekund had niemand haar opgemerkt hoor
                  In het geheel niks aan toe te voegen.
                  Concreet lelijk mormel:-)
                  2 x ouwe premium meuk
                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Agree met jasper. Ze springt eruit omdat ze kan sturen en praten. Qua looks is het niet slecht maar dat komt vooral omdat ze niet veel competitie heeft.

Comment

Kijk als die dame van Harry's Avator nou zo kon rijden, dan was het andere koek....maar ik denk dat die weer andere kwaliteiten heeft :-)
                      2 x ouwe premium meuk
                      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                        Ze heeft zeker wel wat. Paco noemde haar ooit een 'klein gnoompje' en daar heeft ie dan wel gelijk in.
                        En daar blijf ik nog steeds bij :)

Leuk dat ze goed kan sturen en ze kirt leuk als ze met natte broek weer aan het powersliden is, maar om nou te zeggen "die wil ik een bakske saus-van-het-huis geven..." neuh

Idd hetzelfde voor die Teutoonse trol van de Ring: kan nóg beter sturen, maar man man, wat een lilleke grafharses. Ook over die schnitzel wil ik nog niet heen 'ravigotten'.
                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Vicky was erg leuk met dat gegiebel. Maar nu ze wat ouder is geworden is de charme daarvan verdwenen.

Verder ken ik weinig vrouwen rustig op tv laten blijken nat te worden van driftende autos. Vele malen beter dan een bovo gallema b.v.

Volgens mij heeft ze nog een keer haar bh uit een cabrio gegooid. (zonder dat je verder wat zag) voor een topgear filmpje. (the most fun you can have without your top on? ofzo...)

Maar ik kan het filmpje even niet vinden.
                          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                            Vicky en Jason Plato in een TVR nogwat. Vicky kan echt wel sturen, maar je ziet duidelijk dat Jason Plato met minder moeite en meer vaardigheid een ongekende partij aan het vegen is. Vicky rijdt rafelig, en de TVR is zelfs wat snappy, met haar achter het stuur. Sowieso is ze wat minder van het écht gooien en smijten, en moet ze het meer van powerslides hebben bij het uitaccelereren van een bocht. In zo'n filmpje zie je goed het verschil.
                            Als je even stopt met fappen en werkelijk de tekst tot je neemt, zal je merken dat ze het hebben over hoe makkelijk de auto van Jason is en hoe moeilijk en zwaar de auto van VBH te rijden is.
                            Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Als Sabine en Vicks niet zo konden sturen waren ze niet smakelijk, laat staan dat ze hadden opgevallen. Dan vraag ik me af...

Als je je huidige echtgenoot/vriendin/maitresse niet was tegen gekomen in de kroeg/bedrijfskantine/verjaardag van de voorzitter van de badminton club, maar terwijl ze in een kartonnen doos onder de burg lag of terwijl ze met tamboerijn voor de V&D haar drinkgeld bij elkaar aan het kloppen was, dan was het ook Amour geweest?
                              Hubraum statt Spoiler

Comment

Verder eens met Jeroen: ze kan sturen, maar ze is bij lange na geen Jason of Tiff, qua sturen. Deze is ook aardig:
                                http://www.youtube.com/watch?v=3Pe2d81HvXo
                                Als ze echt gaat sturen moet ze haar mond houden ivm concentratie en perst ze er zelfs een powerslide'tje uit :-)
                                Hubraum statt Spoiler

Comment

Ik vind haar wel leuk, maar soms giechelt ze gewoon TEveel!
                                  Overdreven dus. Af en toe is goed, maar niet de hele tijd a.u.b.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ze is leuk. Soms zelfs erg leuk. Alleen de stiff upper lip speelt mij parten.

Comment

Als je even stopt met fappen en werkelijk de tekst tot je neemt, zal je merken dat ze het hebben over hoe makkelijk de auto van Jason is en hoe moeilijk en zwaar de auto van VBH te rijden is.

Dat klopt. Maar er is wel degelijk verschil, en dat kun je uitstekend terugzien in dit filmpje. Ondanks de moeilijkere auto is ze gewoon geen Plato, of Tiff. Geen schande overigens. Maar dit filmpje is dan een mooie referentie.
                                      Last edited by Jeroen; 21-08-09, 07:20.
                                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

in dit rijtje hoort trouwens nog iemand thuis........Melissa Debackere
                                        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ach ja....
                                          Veritatis simplex oratio est

Comment

Nog steeds erg leuk, die VBH. Zou ik het wel een paar uur mee uithouden. Nou ja, misschien ook niet, met dat gegiechel..

Comment

Ik vind d'r wel leuk. Misschien is het niet de mooiste vrouw, zou inderdaad zo maar kunnen. Maar ze is wel heel erg leuk. En ze heeft stijl en humor. Ze is nu alleen niet meer zo leuk als voor die suffe Toyota reclames en dat is erg jammer.

Dat Duitse paard laten we maar voor wat het is.
                                              You know that reality is immaterial

Comment

Misschien is het wel de combi van vrouwen en auto's....en nog beetje humor hebben ook.

Comment

Vicky en Sabine zijn toch dames die bewijzen dat ook vrouwen kunnen sturen.

Moet zeggen dat mijn GF ook wel van snelheid houdt. Als ik vaak zie hoe hard ze al pratend met die 320D een bocht doorloopt zonder vrees. Ik zit dan gewoon tegen het raam geplakt met mijn hoofd terwijl ze de bocht vanaf de A2 naar de A12 met 150 km/h neemt...
                                                  Het is ook een kwestie van lef denk ik.
                                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Die Sabine zou leuk *kunnen* zijn als ze niet zo gekunsteld en stoerdoenerig deed. Dat maakt 'r juist hyperirritant vind ik.

Kweenie. Vicki heeft gewoon veel uitstraling. Ook al is ze niet moeders mooiste.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FreudeamFahren Bekijk bericht
                                                      Als je je huidige echtgenoot/vriendin/maitresse niet was tegen gekomen in de kroeg/bedrijfskantine/verjaardag van de voorzitter van de badminton club, maar terwijl ze in een kartonnen doos onder de burg lag of terwijl ze met tamboerijn voor de V&D haar drinkgeld bij elkaar aan het kloppen was, dan was het ook Amour geweest?
                                                      Ja zo komen de roddels de wereld in he!

Mijn vrouw speelde triangel voor de Bijenkorf, ja!

Overigens [email protected] voor "Ook over die schnitzel wil ik nog niet heen 'ravigotten'.", mwahahahaha. :)
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Dat doet me echt goed, zo vroeg in de ochtend, TM. Het visuele beeld van een vette, door de goedkope aftershave in het glas ingevreten, afdruk op een autoraam in de vorm van jouw lichtdebiele plofkop.

*vork zoekt*
                                                        Last edited by SchnitzelStephan; 21-08-09, 08:53.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
                                                          Dat doet me echt goed, zo vroeg in de ochtend, TM. Het visuele beeld van een vette, door de goedkope aftershave in het glas ingevreten, afdruk op een autoraam in de vorm van jouw lichtdebiele plofkop.

*vork zoekt*
                                                          En toch hoor je mij niet klagen....gek he :-)
                                                          Niet elke gummer is net zo knap als jij natuurlijk.

Waar is dat topic 'lelijke gummers' gebleven...
                                                          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Vicky is leuk, kan flink sturen, maar lekker ding, nou nee.
                                                            Sabine, kan heel flink sturen, maar niet leuk, zelfs irritant en arrogant wijf.
                                                            Ik ken haar op zich alleen van filmpjes, maar heb niet het idee dat ik er IRL iets aan mis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                              Niet elke gummer is net zo knap als jij natuurlijk.
                                                              Dat hoeft ook niet, maar om nou gelijk weer met jouw patathoofd rond te gaan lopen, is ook zo wat. :)

Comment

Sabine is niet bepaald charmant nee. Stéphane is er helemaal verliefd op, maar dat mens heeft haar onder d'r oksels en op d'r tanden. Geen lieverdje die je zonder handschoentjes beetpakt. Het lijkt ook wel of ze niet echt plezier beleeft aan 't rijden.

Vicky daarentegen is ook niet echt charmant, maar heeft wel wat schattigs als ze vol enthousiasme met auto's aan 't spelen is. Geen toptalent qua sturen, maar dat is Jeremy Clarkson ook niet en daar kijkt ook iedereen (M/V) vrouw met een glimlach naar. LOL

In ieder geval: Sabine vs Vicky = 0 - 1 qua looks en persoonlijkheid wat mij betreft. Qua rijtalent scoort Frau Schmidt meer punten. Volgens mij rijdt Vicky nog geen deuk in een pakje boter op de Ring. Maar Sabine heeft een dikke aars en vicky kleine billetjes.

Comment

Working...
                                                                X