Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ongeschikt ;-)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ongeschikt ;-)

en leedvermaak ;-)

Volvo V50 is ongeschikt voor Politiegebruik. Na een achtervolging met hoge snelheid, en stoppen tot stilstand vatten de remmen vlam.

De auto's worden niet meer gebruikt voor dit werk tot Volvo met een oplossing is gekomen.
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Klopt het dat ik dit onderwerp ergens anders op het forum ook voorbij zag komen? :-)
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ehhh... ik heb er wel naar gezocht voordat ik dit postte. Dus als ze dan een threadhoofd gebruiken dat negens op slaat kan ik het niet vinden natuurlijk ;-)

Geef de link en verwijder deze maar.

[e] ok, dingen waar je om kunt blijven lachen. Daar staat het. Of het een blijvend lachertje is?

Comment

Nee dat zou je wel willen, nu laat ik het lekker staan ook:-)

Trouwens geen idee meer waar ik het gezien heb, staat vlgs mij ergens in een van die langdradige 2e kamer draadjes.
        2 x ouwe premium meuk

Comment

Geeft niet, ook dit draadje kunnen we wel vullen :)

[ ] geschikt
          [X] ongeschikt
          Attached Files
          Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
            en leedvermaak ;-)

Volvo V50 is ongeschikt voor Politiegebruik. Na een achtervolging met hoge snelheid, en stoppen tot stilstand vatten de remmen vlam.

De auto's worden niet meer gebruikt voor dit werk tot Volvo met een oplossing is gekomen.
            Is een Volvo uberhaupt ergens geschikt? Vooral heel erg saaaaai.....
            Like mijn blog: http://www.driveaholic.nl

Comment

Ach, what's new... ;-)

-De eerste serie ME-bussen werden bij M-B besteld, de lichtste dieselmotor ic met automaat graag.

Tja, dat er 1500 kg plastic op werd geschroefd, 9 ME-ers incl bepakking ( schild, wapenstokken, gasmaskers, beschermende kleding en 1 chauffeur meerijden was het niet zo gek dat die dingen niet erg rap van hun plek gingen..

- onopvallende surveillance-auto's in het verleden besteld werden met bijna de lichtste motor en dan ook graag op LPG.. ( Fiat Uno 55, VW Jetta, Opel Corsa 12 S

- Bromfietssurveillance met brommers die idd niet sneller gingen dan 45 km/u
              ( Zundapp CS50 met 3-bak hand..)

-VW Golf Diesel zonder carterbescherming ( na de 2e lekkage met spoed nageleverd) want iedere bespaarde gulden is er 1 he..

-surveillancebussen zonder extra kachel, erg handig als er een zgn arrestantenschot ( geheel afgesloten dus..) inzit en er dan dus geen warmte in het passagiersgedeelte kan komen. Winterdag erg motiverend om de adspiranten de straat op te sturen..

En zo is er nog meer... :-)
              Veritatis simplex oratio est

Comment

In een ver verleden, lieten wij eens een J9 bus verlengen met 1,5 meter (1 wielbasis en 1/2 achteroverbouw) om als marktwinkelwagen in te zetten. Rechterzijkant grote klep, vitrine er in, koeling, the works, bleef helaas niet veel laadvermogen om meer dan vijf kazen (die veertig cm diameter jongens) te vervoeren. Kostbare miscalculatie.
                Last edited by Joshua; 02-09-09, 19:52. Reden: taalfaut

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sitechris Bekijk bericht
                  Is een Volvo uberhaupt ergens geschikt? Vooral heel erg saaaaai.....
                  Laat Henk & Sander het maar niet horen:-)
                  2 x ouwe premium meuk

Comment

Saai is gooeed
                    fka v164

Comment

eens
                      When life gives you lemons ask for salt and tequila

Comment

val dood

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                          Klopt het dat ik dit onderwerp ergens anders op het forum ook voorbij zag komen? :-)
                          http://80.69.93.88/forum/showthread.php?t=3555

Comment

Gebeurt er eindelijk eens iets met een Volvo dat niet saai is (remmen in de fik door al die brute T5 power, 2x donut-vreter erin, een giga-lading meuk ingebouwd en achterin!) is het weer niet goed! ;-)

anekdote: voor de 850 T5's heeft Sweden destijds een speciale 330mm remkit gemaakt na klachten van de UK-police.(standaard was 280 of 285mm meen ik me te herinneren) Later werd die kit standaard op de 850R en de eerste S/V70's.(= facelift-850)
                            Dus met die V50 komt 't ook wel weer goed. (S60-R remmerij erop en bolluh met dat ding)

Comment

Ja of ze bellen DiHo even voor een leuk stapeltje Movits..

Remmen in de hens.. dan moet je toch aardig je best doen hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                                Ja of ze bellen DiHo even voor een leuk stapeltje Movits..

Remmen in de hens.. dan moet je toch aardig je best doen hoor.
                                Met mijn volbepakte Octavia heb ik ook geen enkele probleem gehad van 220 naar 100... En dat een paar keer... En die heeft toch echt standaard blokken en schijven derop. Oh ja de remmen zijn zeker niet krom na een paar van die acties. Remt nog steeds recht en trillingsvrij...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                                  Ehhh... ik heb er wel naar gezocht voordat ik dit postte. Dus als ze dan een threadhoofd gebruiken dat negens op slaat kan ik het niet vinden natuurlijk ;-)

Geef de link en verwijder deze maar.

[e] ok, dingen waar je om kunt blijven lachen. Daar staat het. Of het een blijvend lachertje is?
                                  Gelukkig heb jij wel een kop gekozen die iedereen meteen met een Volvo V50 associeert :p
                                  * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                  * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Dat bedoel ik: ongeschikt. Een Gummer denkt dan direct aan Volvo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notvr Bekijk bericht
                                      dat bedoel ik: Ongeschikt. Een gummer denkt dan direct aan volvo.
                                      lol:-)
                                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Working...
                                      X