Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Allemaal aan de Porsche!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Allemaal aan de Porsche!

De overheid geeft je 12K cadeau.

Het nieuwe belastingsysteem voor personenauto’s is zo gecompliceerd dat de precieze gevolgen tot nu toe niet duidelijk waren. Nu blijkt dat de vijf bestverkochte (zuinige) diesels dus duurder worden en een Porsche 911 GT twaalf mille goedkoper. Staatssecretaris De Jager heeft daarom zelf al in de Tweede Kamer moeten beloven dat hij de gevolgen nog […]
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Je gooit wat CO2, wat opppervlak en een labeltje in een mixer, en dan komt er iets moois uit.

Kun je als Porsche-rijder een Panda koper als aso betitelen.

Maybach wordt ook een stuk goedkoper las ik, ondanks z'n 400gr/km.
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Weet je ook nog hoeveel die modellekes bij de invoering vd slurptax omhoog waren gegaan ? Ik herinner mij bedragen tot 32K voor een echte Hummer en 10/12 mille voor een beetje sportwagen met een G-label.

Comment

Zo is dat allemaal aan de nieuwe PORSCHE'S ken ik die oude hokken kopen.
        Heb er nu al 6 !! 1 x 911 en 3 x 944 en 2 x 944 turbo.
        Van de week een turbo met een dikke 300pk gekoopt !!

S.
        Attached Files
        Last edited by Beamer; 11-09-09, 07:41.

Comment

Erg gaaf maar waar laat je 6 Porsches Beamer? Buiten laten staan is toch een beetje zonde voor oude auto's.
          BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
            Erg gaaf maar waar laat je 6 Porsches Beamer? Buiten laten staan is toch een beetje zonde voor oude auto's.
            Daarom staan ze binnen :-)

Comment

Ah, dus dat gebeurt er als je een grote garage hebt en geen relatie ? ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Bekijk bericht
                Ah, dus dat gebeurt er als je een grote garage hebt en geen relatie ? ;)
                Je moet toch iets vertroetelen!

Comment

Working...
                X