Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Idioten op de weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Idioten op de weg

Net in een ritje van 15 minuten ben ik er 5 keer niet tussen gelaten ondanks richtingaanwijzer en niet opdringerig gedrag. Daarnaast ben ik ook 5 keer keihard afgesneden door anderen zonder richtingaanwijzers, waarbij ik 1 keer het snelheidsverschil net weg kon remmen (v70 met dakdragers die opeens uit een rits invoegende auto's stuurde). Dat scheelde echt niets. Idioten!

Waar heb jij gezeten de afgelopen 5 jaar?

Welkom in asociaal Nederland waar alleen ikke ikke telt en de rest kan stikken.

Comment

Gelukkig hebben we de filmpjes nog. :)
      You know that reality is immaterial

Comment

Zoiets?

http://www.gummen.org/forum/showpost...5&postcount=72
        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Lol @ 1-2tje van SS en Heelgoed.
          :-)

Comment

Zolang het automobilisten onder elkaar is gaat het nog wel.

Reed op de fiets met de kinderen langs een crêche, waar allemaal klein spul loopt, oversteekt en fietst.

Porsche Carrera 4S uit de sportschool aldaar rijdt er echt volgas tussendoor. Is heel stoer natuurlijk, want die ventjes van 7 jaar vinden het hartsikke mooi.
            Dus daarop maak je veel indruk, begrijp je.

Dat is ook het soort figuren die denkt dat het de kift is, en afgunst , als er een krasje op hun auto blijkt te zitten lijkt me. Gaatje door eenknieschijf lijkt me beter idee overigens, want zonde van die Porsche.
            Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

"Idioten op de weg"
              Doet me ineens denken aan een filmpje van een zekere Jordy & Dennis uit de beginjaren van deze eeuw:-)
              Is dat niet ergens op te duiken uit de diepe krochten van Gummen?

Zou heel benieuwd zijn naar de reacties van de huidige lichting Gummers:-)
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Jordy heeft dat filmpje nog wel :-)
                ''Thank God for the internet experts''

Comment

Aha OK, ik heb nog regelmatig zakelijk contact met hem, ik ga er eens om vragen...lijkt me leuk:-)
                  2 x ouwe premium meuk

Comment

Ik heb dat filmpje ook nog wel ... :-)
                    VW Golf mkI cabriolet | Mazda Miata NA | Ford Focus wagon TDdi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                      "Idioten op de weg"
                      Doet me ineens denken aan een filmpje van een zekere Jordy & Dennis uit de beginjaren van deze eeuw:-)
                      Is dat niet ergens op te duiken uit de diepe krochten van Gummen?

Zou heel benieuwd zijn naar de reacties van de huidige lichting Gummers:-)
                      Ik bezoek Gummen nu sinds een jaar of 5, dus het is van voor mijn tijd. Oftewel, ik ken het filmpje niet. Maar.............., als ik John's reactie zo begrijp bedoelt hij te zeggen tegen de topicstarter: "de pot verwijt de ketel..." ?

:-)

Comment

Komt nog uit de blauwe tijd denk ik ...
                        VW Golf mkI cabriolet | Mazda Miata NA | Ford Focus wagon TDdi

Comment

Filmpje heb ik zelf ook nog wel. :)

Toen sneed ik niemand af hoor, kijk maar! Ook haalde ik niet rechts in, rofl.

Gisteren sprak ik nog een vriend van me die precies 't zelfde had gehad gistermiddag, hij werd ook nergens tussengelaten, diverse mafkezen sneden hem af en altijd zonder richtingaanwijzer (vooral dat is irritant en gevaarlijk imho). Hij had een heel andere route gereden, maar wel op 't zelfde tijdstip. Iedereen leek wel gestoord op de weg gistermiddag. Vrijdagmiddag-snel-naar-huis-stress??

Comment

Nee, het loopt alweer tegen de Kerst he...
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

het blad valt weer van de bomen....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPD Bekijk bericht
                                Ik heb dat filmpje ook nog wel ... :-)
                                Johan, gooi het dan hier neer.
                                Past uitermate goed bij de Topictitel:-)
                                2 x ouwe premium meuk

Comment

Oh, dat filmpje, ja goed voorbeeld :-)
                                  fka v164

Comment

Dat filmpje ken ik ook nog wel :-D

Alleen ik begreep pas maanden later wat er fout aan was :P
                                    E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Ik zie nog nihiks!

Comment

dat filmpje moet ook voor mijn tijd zijn!!!!

WIE PLAATST DAT FILMPJE???????????????

;)
                                        wat TSM zegt!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                          Filmpje heb ik zelf ook nog wel. :)

Toen sneed ik niemand af hoor, kijk maar! Ook haalde ik niet rechts in, rofl.

Gisteren sprak ik nog een vriend van me die precies 't zelfde had gehad gistermiddag, hij werd ook nergens tussengelaten, diverse mafkezen sneden hem af en altijd zonder richtingaanwijzer (vooral dat is irritant en gevaarlijk imho). Hij had een heel andere route gereden, maar wel op 't zelfde tijdstip. Iedereen leek wel gestoord op de weg gistermiddag. Vrijdagmiddag-snel-naar-huis-stress??
                                          Same here. Om 16u op de A20 R'dam liet een ouwe sok in een blauwe Berlingo me er niet tussen. Toegegeven, het was er maar één. :)

Comment

Poehee, schrok al toen ik "A20 R'dam ouwe sok" las.
                                            Gelukkig reed ik niet in een blauwe Berlingo, maar in een rode Scenic.
                                            2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door goofy Bekijk bericht
                                              WIE PLAATST DAT FILMPJE???????????????
                                              ;)
                                              Cav, lafaard die je bent :-)
                                              2 x ouwe premium meuk

Comment

Uurtje geleden:

Ik rij met een gangetje of 40 langs een zijstraat van rechts, vlak langs het politiebureau. Er komt een auto uit die zijstraat rijden maar het is geen gelijkwaardig kruispunt. Ik toeter, meneer kijkt op zij, vol oogcontact, en besluit toch door te rijden. Ik ook, en toeter nog een keer. Meneer stopt en toevallig kwam er net een politie-auto mij tegemoet die e.e.a. zag gebeuren.

Had toch wel even leedvermaak toen de politie-auto naast de bestuurder stopte en het vermanend toesprak (hij kreeg overigens geen bekeuring).

Het is trouwens een irritante gewoonte of voorrang te 'nemen' en je ziet het m.i. de laatste tijd vaker. Mensen die echt doorrijden of het gewoon proberen; doorrijden en gewoon doen alsof hun neus bloedt en vervolgens als jij (gedwongen) stopt, doorrijden.

Comment

Och man, zo vaak, voorrangnemers. Maar wat me het meest ergert is de toenemende schare aan roodlichtrijders. Echt epidemisch!! En gevaarlijk.

Gisteren pakte ik vanaf de A9 oostwaarts de afslag Amstelveen, om onderaan voor te sorteren om rechtsaf te slaan richting Keizer Karelpark. Nadat ik groen kreeg en optrok, knalde er nog even een scooter door rood (onder het viaduct door vanaf het stadshart dus), een goeie 5 seconden na oranje/rood schat ik zo. Ik moest hard remmen om hem niet te raken, en claxoneerde.

Dat was tegen het zere been van de amoebe zonder echt rijbewijs. Ik bedoel, door rood rijden OK, maar iemand kenbaar maken dat je hem een aso vindt, dat kan ECHT niet natuurlijk. Achteromkijkend slingerde de primaat voor me, mij vuige blikken toewerpend. Ik keek het maar hoofdschuddend aan.

Het stoplicht 100 meter verderop sprong op rood. Zou-ie durven? Even remde hij af, keek nog eens om, maar koos toch eieren voor zijn geld en gaf volgas, weer door rood.

Nou is dit zo'n slim geprogrammeerd stoplicht... dat meteen weer op groen sprong. Bij de Y-splitsing na het stoplicht zat ik dus weer naast hem, ik op de baan naar links en hij op de baan naar rechts. Smerige blikken alom.

Nadat hij rechts afboog en ik links, en ik dus geen "bedreiging" meer was, kwamen de middelvingers ineens te voorschijn. Joh, wat een held. Die komt nog wel eens onder een Poolse truck die het niet zo nauw neemt. :)
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                    Nadat hij rechts afboog en ik links, en ik dus geen "bedreiging" meer was, kwamen de middelvingers ineens te voorschijn. Joh, wat een held. Die komt nog wel eens onder een Poolse truck die het niet zo nauw neemt. :)
                                                    Hij was gewoon jaloers op die goudgele sigaar van je!

Comment

Dat had ik nog wel geloofd, iedereen wil tenslotte een BMW. Maar ik was met de Spider. :)
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                        Dat had ik nog wel geloofd, iedereen wil tenslotte een BMW. Maar ik was met de Spider. :)
                                                        Oh, dan keek ie vast zo vaak om, om te zien wanneer de onderdelen er af vielen.

:)

Comment

Hier maar:
                                                          http://www.telegraaf.nl/binnenland/4...handeld__.html

Handig ook, met een bus vol getuigen...

Comment

VVDG-momentje bij het lezen van dat bericht. :)
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Had de buschauffeur een smurfenpak aan dan?
                                                              You know that reality is immaterial

Comment

Ik kwam gisteravond voor een stoplicht tot stilstand naast een Astra met blérpijp. Raam stond open, bestuurder lag helemaal naar achteren in z'n stoel, echt te relaxen. En toen snapte ik het. Man zat gewoon een joint te roken die hij later uit het raam aftikte.

Comment

Working...
                                                                X