Tenminste als je gaat voor 4/5 jaar ouwe meuk.
Wel met garantie, dealer onderhouden enz. enz.
In navolging op bezuinigen pt I, http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=3684
hier dan to the Point de evt. mogelijke opties, mogelijkheden en al wat dies meer zij.
De Scenic wordt met de hulp van Edwin omgeruild voor een RAV4, Outlander, Tucson, Sportage incl. trekhaak oid. Dus via een speciale constructie een win-win situatie in samenwerking met Edwin uitgedacht, wordt dat geheel zonder kosten mijnerzijds geregeld:-)
De Avant krijgt een schop en omdat ik met deze bak toch maar zo’n 12K p/jr rij en dan ook nog eens voor 80% van de tijd alleen, komt daar een laten we zeggen een wat kleinere 4/5 jaar oude wagen voor terug (overigens wel met een leuke motor).
Volvo’s, maar vooral Saab’s en Alfa’s schrijven zeker in Dld enorm af. CTSen daarentegen kosten hier bijna niks meer.
Prijsklasse max. 15K incl. BPM en excl. BTW.
Voorbeelden, mogelijkheden, tips ….roept u maar!
Wel met garantie, dealer onderhouden enz. enz.
In navolging op bezuinigen pt I, http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=3684
hier dan to the Point de evt. mogelijke opties, mogelijkheden en al wat dies meer zij.
De Scenic wordt met de hulp van Edwin omgeruild voor een RAV4, Outlander, Tucson, Sportage incl. trekhaak oid. Dus via een speciale constructie een win-win situatie in samenwerking met Edwin uitgedacht, wordt dat geheel zonder kosten mijnerzijds geregeld:-)
De Avant krijgt een schop en omdat ik met deze bak toch maar zo’n 12K p/jr rij en dan ook nog eens voor 80% van de tijd alleen, komt daar een laten we zeggen een wat kleinere 4/5 jaar oude wagen voor terug (overigens wel met een leuke motor).
Volvo’s, maar vooral Saab’s en Alfa’s schrijven zeker in Dld enorm af. CTSen daarentegen kosten hier bijna niks meer.
Prijsklasse max. 15K incl. BPM en excl. BTW.
Voorbeelden, mogelijkheden, tips ….roept u maar!
Comment