Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blik op de Weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Blik op de Weg

Komt weer terug.

http://www.blikopdeweg.nl/aflevering...eringen.shtml#

Na allerlei vage toestanden rondom het verdwijnen van Blik op de Weg, waar Wegmisbruikers niet het laatste mee van doen had, zijn er weer een aantal nieuwe aflevering op stapel. Ik ben benieuwd.

27 oktober 2009 zou de eerste aflevering weer moeten zijn.
    Forza!

Kabouter Schaamhaar op 'blokhakken' is ook weer van de partij? :-)
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
      Kabouter Schaamhaar op 'blokhakken' is ook weer van de partij? :-)
      Nee lutser, want die is van Wegmisbruikers. Blik op de weg is van Leo de Haas (een echte autoliefhebber).

Groet
      GJ

Comment

En met medewerking van de KLPD, is ook een verbetering tov gnoom en de boze autowereld..
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
          Nee lutser, want die is van Wegmisbruikers. Blik op de weg is van Leo de Haas (een echte autoliefhebber).
          Die, itt tot CM, wél een 911 heeft...
          Oliestoken voor het goede doel

Comment

De aankondiging van Autoblog is wel leuk:
            http://www.autoblog.nl/archive/2009/...rug-op-de-buis
            Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
            Lancia Thema 8.32 1988
            Bimota SB6 1995
            Suzuki GSX-R750 1985
            Suzuki GSX-R750 1985
            Suzuki GSX-R50 1987

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. Bean Bekijk bericht
              De aankondiging van Autoblog is wel leuk:
              http://www.autoblog.nl/archive/2009/...rug-op-de-buis
              ja idd, ben ook ff reacties aan het lezen. bobby orlando daar is geelhoed hier?

Comment

*kick maar alvast*

want morgen begint 't weer, Nederland 1, 20:30

Zelfs met een promofilmpje:
                (die ik niet kan afspelen blijkbaar)
                Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
                  *kick maar alvast*

want morgen begint 't weer, Nederland 1, 20:30

Zelfs met een promofilmpje:
                  (die ik niet kan afspelen blijkbaar)
                  quicktime
                  E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

Niemand gekeken?

Ik was het dus vergeten :)
                    Forza!

Comment

Wel gekeken maar (weer) niet echt boeiend. Ik waag het erop te zeggen dat dit het laatste seizoen van BodW wordt...
                      Aprilia RSV Mille '01

Comment

Dus: volgende keer zeggen dat je tante is overleden of dat je jarig bent!
                        $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Beetje matige aflevering idd, dat hele verhaal met die opa en zijn navi werd erg lang opgerekt. Wauwelkous.

Hopen dat de reeks verbetert.
                          Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

*draadje omhoogschopt*

Moet 't nu toch eens kwijt hoor. Wat is dat Blik op de Weg een neuzelprogramma geworden. Ik erger me er steeds vaker aan. Vroeger was 't het 'goede' alternatief voor dat godsgeklaagde Wegmisbruikers. Maar nu zie je alléén nog van die zure kop-boven-het-maaiveld-overtredingen.

De ene keer houden ze gepimpte auto's aan die niet mogen vanwege folie op de ramen of blauwe LEDs in de koplampen. De andere keer rijdt iemand weer 100 op een kaarsrechte, verlaten 80-kilometerweg.

En steevast komt er dan iets verderop zo'n tussenscène waarin je de agent in kwestie verontwaardigd 'nounou' hoort zeggen als hij het soort overtreding ziet dat écht irritant is. Onlangs was het een Alfa 'm met grof geweld naar de linkerbaan duwde, zodat iedereen in de rem moest. De laatste keer waren het opnames van mensen die allerlei rotzooi uit hun auto de bermen in flikkerden.

Maar die worden dan weer *niet* aangepakt! Terwijl dat verdomme nu de dingen zijn waar iedereen zich grijs aan ergert in 't verkeer. De zaken waarvan iedereen het liefst ziet dat zo iemand uit z'n auto wordt geTaserd door twee sheriffs.

Nee, in plaats daarvan doen ze moeilijk over mensen die tijdens de verbouwingen van de A1 niet goed binnen de lijntjes bleven. DUH. Iedereen die daar dagelijks langsreed, weet wat voor ramp die verschrikkelijk slechte belijning vormde.
                            Last edited by brun; 24-02-11, 19:28.
                            Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                              De ene keer houden ze gepimpte auto's aan die niet mogen vanwege folie op de ramen of blauwe LEDs in de koplampen.
                              Och, bij zulke figuren mogen ze best een rondje met de oproerknuppels doen langs de 'versieringen'. Verder, eens.
                              You know that reality is immaterial

Comment

Tijd dat ze mij eens tegenkomen als ik een oprit- of afritdrift maak dus.... als ie dan ook "nounou" zegt en verder rijdt vind ik t prima!
                                BMW F30 320i High Executive Sportline 2012 - VW Golf 1.6TDI Bluemotion 2014 - BMW E36 328i Coupe - Honda CBR600F4i 2002 - Honda SH150i 2009

Comment

Gisteren zat ik blik op de weg te kijken en toen werd er een Maserati Cabriolet van de weg gehaald, omdat hij een te kleine nummerplaat had. Kerel wist dat hij fout zat, maar vond het tegelijkertijd onzin.
                                  Later interviewden ze hem nog even en toen hij met die Maserati bij zijn bedrijf het parkeerterrein opreed, stond daar nog een mooie witte Berlina geparkeerd!

Maar wat een gezeur over die kleine nummerplaatjes zeg... Ik kreeg er ook ooit een onder de ruit bij mijn Giulia (waar scuderia nu in rijdt), maar die bekeuring heb ik nooit meer gehad.

Comment

Ja, weer zo'n neuzelbekeuring waar BodW tegenwoordig in grossiert. Het programma is héél rap afgegleden maar Wegmisbruikers-niveau.

Overigens verkoopt een van de twee hun uitzendingen ook naar Duitsland; in http://www.voxnow.de/schneller-als-d...ei-erlaubt.php zie je regelmatig (nagesynchroniseerde) Nederlandse uitzendingen.

Een troost: die Duitse uitzending is nóg slechter. Ze spelen zelfs regelmatig boetes na met figuranten. Het is vreselijk houterig en onnatuurlijk allemaal.
                                    Last edited by brun; 30-03-11, 08:36.
                                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Klopt, programma is afgegleden helaas. Ook jammer dat ze helemaal niet ingingen op het feit waarom zo'n kleine plaat niet mag. Totaal geen uitleg. Wat heeft zo'n programma dan nog zin, dan rest alleen nog sensatie..

Comment

Ik vond het gedeelte over electrische fietsen ook bijzonder tenenkrommend. Het is een autoprogramma!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                          Ja, weer zo'n neuzelbekeuring waar BodW tegenwoordig in grossiert. Het programma is héél rap afgegleden maar Wegmisbruikers-niveau.(...)
                                          Dat vind ik niet. Wat dat betreft heet BodW nog lange weg (naar beneden) te gaan.
                                          Oliestoken voor het goede doel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gijs Bekijk bericht
                                            Dat vind ik niet. Wat dat betreft heet BodW nog lange weg (naar beneden) te gaan.

<grinnikt>

Comment

Uw gebeden zijn verhoord.........

http://nos.nl/artikel/497129-blik-op...a-21-jaar.html
                                              E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

We konden er op wachten met een concurrerend propaganda show als 'wegmisbruikers' dat wel mee hoereert met Justitie.
                                                Blijft jammer.

Comment

Working...
                                                X