Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gummen-100-ronden-race 21 oct '09 Berghem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gummen-100-ronden-race 21 oct '09 Berghem

Zoals ik in mijn proef-draadje in het Ring-forum al aankondigde: ik heb weer eens zin om een 100-ronden-race te rijden met een bende poetsers :-)

Een aantal jaren geleden hebben we onder leiding van (volgens mij) Der Alte de oren gewassen gekregen van een clubje Friezen tijdens een 100-ronden race bij Chrono Karting in Veldhoven. Dit spookte in mijn hoofd dus ben ik op zoek gegaan. Ik zie nu dat Chrono nu vanuit Berghem (Oss) opereert. Op de woensdag-avonden organiseren ze daar 100 ronden races met huurkarts.

Zie: http://www.kartbaanberghem.nl/defaul...621/index.html

Kosten zijn € 180,- per team van max 4 man. Volgens mij zit daar alles wel bij...

Ik zou willen voorstellen om 21 october 2009 te gaan karten. Er zijn voor die dag nog 33 team-plekken vrij. Er kunnen in totaal max 45 teams inschrijven. Let op: je wordt om 18uur in Berghem (bij Oss) verwacht!

Afhankelijk van het aantal inschrijvers ga ik team-plekken reserveren. Wacht dus niet te lang, maar neem ook geen overhaaste beslissing: doublecheck je agenda.

Wie doet er mee?

Als backup wordt er ook nog een 5-uurs race georganiseerd op 7 november 2009. Dit is wel een potje duurder: € 495,- voor max 6 personen.

Mijn afmetingen en karten gaan helaas niet meer samen...........
    Nico

"Great thinkers have always encountered opposition from mediocre minds." - Albert Einstein

Comment

Ik ben er bij!

Comment

Ga waarschijnlijk met 2 maatjes meedoen, wel grappig nog nooit met zon viertakt prul gereden en zonder voorbereiding gewoon meedoen :-)
        Gewoon Fun :-)

Comment

Wat een enthousiasme hier weer! Leuk iniatief Oops. Het is dat het doordeweeks bijna niet te regelen is voor me, in het weekend had ik graag meegedaan. :-(
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

Ja, heel goed idee natuurlijk, maar ik doe ook niet mee.
            Maar 1 team moet toch wel lukken?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Zeker leuk initiatief, maar in dat andere draadje waren toch al meer aanmeldingen?
              2 x ouwe premium meuk
              BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
              Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Inderdaad, maar daar stond niet bij dat het doordeweeks zou zijn :-)

Als alternatief wordt dus de 5-uurs race georganiseerd. Dat valt op een zaterdag.....

Maar vooralsnog ga ik er wel vanuit dat ik minimaal 4 man bij elkaar krijg.

Comment

21 oktober moet passen OOPS, count me in.
                  Als jullie tenminste deze ouwe erbij willen :-)
                  "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                  BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ik ben er ook bij! Gaaf hoor :)
                    Aprilia RSV Mille '01

Comment

Ok, gummen team 1 is dus een feit!

Comment

Leuk initiatief en ik had graag meegedaan ware het niet dat doordeweek voor mij echt kansloos is.

Comment

Auch, ik heb nog steeds pijn van toen in Veldhoven waar ik na mijn late aankomst een 1-mans team bleek te zijn en zoveel mogelijk ronden alleen heb gereden.
                          Ik moet nog steeds lachen om de gezichten die toen ik eindelijk even stopte voor een peuk en de opmerking "gelukkig je stopt" "we wisten al niet hoe we je aan de kant moesten krijgen" en de verbazing toen ik doodleuk zei dat ik weer verder ging na mijn peuk. :-)

(volgens mij ben ik blijven steken op een ronde of 80) ;-)
                          The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Ik dacht een team compleet te hebben, maar zoals het nu ernaar uitziet heb ik totaal 3 man (incl mijzelf). Er is dus nog plek voor nog één!

Parohl, ik heb iedereen behalve jou een mail gestuurd. Gummen zal nooit meer hetzelfde zijn. Mocht je ook een mail willen dan zou ik graag je mailadres willen hebben :-)

Comment

Wel eens van een PB gehoord OOPS !

Edit: Die heb ik en je hebt antwoord.
                              Voortaan moet ik eerst kijken en dan pas zeiken :-)
                              Last edited by Parohl; 13-10-09, 18:12. Reden: KIJKEN !

Comment

Ik heb je ook geantwoord, misschien weet ik nog wel een niet gummer mocht er nood zijn....

Comment

Hmmzzz, afmelding nr 2 is binnen...Nu heb ik alleen Hans nog! Als we nog mee willen doen moet ik vandaag/uiterlijk morgen het geld overmaken.....ik weet nog niet of ik daar wel trek in heb met nog maar 2 deelnemers....

Comment

daar zou ik ook voorzichtig mee zijn op dit poetsersforum Oops.

Comment

jajaja, SORRY, maar ik was zo suf/handig om het op donderdag in de agenda te schrijven... Nu staat er dus iets met het hoofdkantoor in de US geplanned op woensdag... Nogmaals SORRY

Comment

Ik doelde niet zo zeer op jou Niels, maar meer op de lieden die helemaal niet inschrijven.
                                        Ik denk dat het niet meer doorgaat OOPS ?
                                        Want dan kan mijn oorspronkelijke zakelijke afspraak ook gewoon doorgaan ?

Comment

Tja....met 2 rijders lijkt het me een kansloos verhaal. Zal ik er bij deze maar een punt achter zetten ->.

Verder geen hard feeling naar Niels/Eltjo. Mijn herrineringsmailtje verstuurde ik omdat ik zelf in dit soort situaties vaak overige afspraken vergeet.

Wellicht in het voorjaar eens kijken of er iets in het weekend geregeld kan worden....

Comment

Punt...............

doe ik het voor je.

Wel een gemiste kans..........poetsers hier !

Comment

Nee, hoor, gemiste kans voor de organisatie dat zoiets op een doordeweekse dag wordt georganiseerd. Mensen werken doordeweeks, zijn druk met andere dingen e.d. Leuk dit, maar wel in het weekend aub.
                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

Lijkt me super zo'n rondje knarren maar de dagen later ben je natuurlijk dood. Spierpijn tot in je tussenwervelkraakbeen en blauwe plekken zo groot als een opgerekte relsmurf.

Waar ik mee bedoel dat je de dagen erna niet moet hoeven werken anders wordt je werkgever wellicht ietswat boos dat je niet meer kan doen dan op je burostoel zitten en je muis laat bedienen door die leuke receptioniste. Als je lacht doet het pijn. Als je ademt doet het pijn. Als je hart klopt doet 't pijn.

Succes ! :)

Comment

Ehmmm, ff nuance.....heb je al eens buiten een indoor kartcentrum gekart, M4?

Mijn ervaring is nl dat je op een 'buitenbaan' minder gehavend wordt qua blauwe plekken. Daarnaast heb ik wél conditie, en krijg ik dus geen spierpijn van wat rondjes karten :-)

Comment

Iet wat te laat opgemerkt, dit draadje.
                                                    21 okt. ben ik verhinderd, mocht er een andere datum komen, laat dan even via PM of mail wat weten.
                                                    Wil wel eens zien of die ouwe en jonge BMW rijders ervan bakken :)

Comment

Had dit topic ook nog niet opgemerkt terwijl ik eerst wel al interesse had getoond. De 21 komt voor mij helaas ook niet goed uit. Als er weer een mogelijkheid zich aandient en ik kan mee doe ik dat uiteraard!

Comment

De volgende keer zal ik een mooi roze knipperend topic maken ofzo :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                                          Ehmmm, ff nuance.....heb je al eens buiten een indoor kartcentrum gekart, M4?

Mijn ervaring is nl dat je op een 'buitenbaan' minder gehavend wordt qua blauwe plekken. Daarnaast heb ik wél conditie, en krijg ik dus geen spierpijn van wat rondjes karten :-)
                                                          We horen graag je spierpijnnivorapportage na 100 rondjes in je uppie :) (en nee nooit op een buitenbaan gereden, lijkt me wel eens leuk om te doen. Binnen zijn de bochten vaak zo onnatuurlijk en zijn de hellingen vaak niet echt subtiel c.q. stuiter de stuiter.

Wegens onhandige 1.92m lengte en keiharde zitschalen worden m'n ribben vaak tegen scherpe rand van 't zitje aangeknald als je eens een bochtje te enthousiast ingaat. Na 20 ronden is dat redelijk beurs dan.
                                                          Last edited by Gast; 18-10-09, 21:33.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                                            De volgende keer zal ik een mooi roze knipperend topic maken ofzo :-)
                                                            Of gewoon diegenen die aangeven interesse te hebben even mailen of pm-men?
                                                            Kleinigheidje, dat waren in dit geval 4 of 5 mailtjes. :)

Comment

Of gewoon diegenen die aangeven interesse te hebben even mailen of pm-men?
                                                              Ga ik inderdaad doen. Én kijken voor een zaterdag ofzo. Door-de-weeks is gewoon niet handig (ook voor mij niet).

Comment

Working...
                                                              X