Alles werkt nu?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Test
Collapse
X
-
@Lennart : prutser! :-)
Maar het werkt nu wel idd, alleen duurt dat omzetten van de DNS wel erg lang vind ik.
www.gummen.org verwijst nog naar het oude IP-adres.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht@Lennart : prutser! :-)
Maar het werkt nu wel idd, alleen duurt dat omzetten van de DNS wel erg lang vind ik.
www.gummen.org verwijsd nog naar het oude IP-adres.
Comment
-
Daar schrok ik net ook van!
Zou enkele uren zijn, maar dat kan zomaar 24-48 uur duren!!!
Ik heb net via de Admin-page een email naar (bijna) iedereen gestuurd. Als het goed is. Geen idee of dat is gelukt.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk berichtZerg Harry, wanneer is Gumen nou weer echt in de lucht?2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtDaar schrok ik net ook van!
Zou enkele uren zijn, maar dat kan zomaar 24-48 uur duren!!!
Ik heb net via de Admin-page een email naar (bijna) iedereen gestuurd. Als het goed is. Geen idee of dat is gelukt.Let's kick some ass and chew bubblegum...
----------------------------------------------------------------------------
'71 Alfa Romeo Giulia Super
'72 Alfa Romeo GT 1300 Junior
'00 BMW E39 528iA Touring
'06 BMW Z4M Roadster
'96 BMW E36 328i trackracer
'07 Aprilia Tuono Factory
Comment
-
Is dit onderhoud ook gevooraangekondigd in Gummen_Only eigenlijk?
Ik kom daar zelden, dus ik zou het niet weten :)* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Lekker snel nu!All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk berichtJa, ze noemen mij een prutser, maar ik was toch wel de eerste niet-Admin die Gummen vandaag weer wist te vinden ;-).2 x ouwe premium meuk
BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtMaar geen email gehad???
Gelukkig stond om de een of andere vage reden bij John in zijn hyves bestand.
Maar nog 1 klein dingetje:willen jullie dat nooit meer doen zo onverwachts
Ik had van wanhoop al mijn account bij prius-fun.com afgestoft!!Last edited by Lars Veenstra; 03-10-09, 18:34.Rij gezond, rij een kiwi.
Comment
-
Vanwaar de verhuizing? Zijn we weg bij Rut? Is het nu beter/sneller/geiler (streep door wat niet van toepassing is). Zijn we nu voor altijd verlost van de ellenlange draadjes over pasats cc? Is TM eindelijk geband? Antwoorden wil ik zien. Antwoorden. :-)When men were men
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtDat duurt 24-48 uur lieverd
Is Rut verhuisd naar down-under of zo?* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Comment