Ha, die Gummers;
'Waarom in vredesnaam' was een geregeld terugkerende wanhoopskreet tijdens mijn laatste bezoek aan de IAA. Voorbeelden; waarom in vredesnaam wordt dat dubieuze BMW 5GT-ding voorzien van portierruiten zonder stijlen als bij het openen van de achterdeuren er nog altijd twee stukjes glas pontificaal overeind blijven staan? Waarom in vredesnaam worden de Mazda 5 en het Ford Grand C-maxprototype voorzien van schuifdeuren achter terwijl de voordeuren dicteren hoe breed het parkeervak zou moeten zijn? Waarom in vredesnaam gaf Audi destijds zo hoog op over de ruimtebesparende kofferdekselscharnieren terwijl de jongste A4 weer gewoon voorzien van die vroeg 20e eeuwse beugels? Waarom in vredesnaam laagprofielbanden en verlagingssets op een SUV? Waarom in vredesnaam überhaupt SUV's?
'Waarom in vredesnaam' was een geregeld terugkerende wanhoopskreet tijdens mijn laatste bezoek aan de IAA. Voorbeelden; waarom in vredesnaam wordt dat dubieuze BMW 5GT-ding voorzien van portierruiten zonder stijlen als bij het openen van de achterdeuren er nog altijd twee stukjes glas pontificaal overeind blijven staan? Waarom in vredesnaam worden de Mazda 5 en het Ford Grand C-maxprototype voorzien van schuifdeuren achter terwijl de voordeuren dicteren hoe breed het parkeervak zou moeten zijn? Waarom in vredesnaam gaf Audi destijds zo hoog op over de ruimtebesparende kofferdekselscharnieren terwijl de jongste A4 weer gewoon voorzien van die vroeg 20e eeuwse beugels? Waarom in vredesnaam laagprofielbanden en verlagingssets op een SUV? Waarom in vredesnaam überhaupt SUV's?
Comment