Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dunlop Drivers Cup 2009 Sjef Meersschaert

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dunlop Drivers Cup 2009 Sjef Meersschaert

Hoi beste gummers,

Ik doe mee aan de finaleronde van de Dunlop Drivers Cup 2009 op 5 november. Als finalist maak ik kans op het behalen van een racelicentie en een testdag in een BRL Light

voor het persbericht: http://www.therallysite.com/joomla/i...=6791&Itemid=1

Nu wil ik als voorbereiding op deze finale proberen mijzelf zoveel mogelijk te promoten als winnaar van deze cup en daarom vraag ik jullie steun. Dit kan op 2 manieren:

Aanmelden voor de Hyves
    http://dunlop-drivers-cup.hyves.net/

of

Een steunbetuiging in dit topic

(of natuurlijk beide!!)

Onder de aanmoedigingen verloten we een aantal "arrangementen" in ons nieuwe rallyseizoen 2010. Of ik nu win of niet: autorijden is en blijft mijn hobby en wat is er leuker dan tijdens een testdag eens plaats te kunnen nemen in de "hotseat" van de 325i rallyspec? Een aantal gummers hebben daar al eens gezeten en zich goed vermaakt!

Bij voorbaat dank!!!

Sjef(t)

Nog 23 andere mededingers.

Nou veel succes en winnen die handel :-)

Comment

Go go go!!!!! :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ga ervoor man!
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Sjef, eitje man. 2 vingers in je neus. Met blinddoek om wel te verstaan. Ik zal je komend weekend wel wat tips geven en dan komt het goed :-)

Comment

Gaaf man. Waar rij je mee op zandvoort? Die Focus van de foto?

Succes alvast!
            Forza!

Comment

@scudetto:
              Finale op zandvoort bestaat waarschijnlijk uit:
              -mountainbiken: dit om je conditie te laten zien (of niet ;))
              - quadrijden: heb ik zelf een hekel aan maar wel al eens eerder gedaan
              - driften: niet vervelend :)
              - ideale lijnen rijden: moet ook wel lukken
              - mediatraining: Hiervoor probeer ik dus nu de PR-machine een beetje op gang te krijgen om wat te kunnen laten zien deze dag

Vermoed dat de autos bestaan uit een aantal krokante e30s, swifts en clio cup

@oops:
              Mag ik misschien dit weekend uw compact eens lenen voor het ideale lijnen rijden op een tolweg ergens in duitsland? mocht dit niet lukken dan gaan we dat driften wel oefenen. Zonder sper was leerzamer toch? ;)
              Last edited by Sjeft; 09-10-09, 09:46.

Comment

Ik laat dat rondje passagieren naast je wel ff aan me voorbij schieten :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 325iRallyDriver Bekijk bericht
                  Ik laat dat rondje passagieren naast je wel ff aan me voorbij schieten :)
                  Wil je niet eens ervaren hoe super de Interstates grippen dit seizoen? ;)

Comment

Neu, dank je :)

Comment

Zo, toegevoegd aan Hyves (doe ik daar ook weer eens wat mee) en als je tips wilt hebben hoe je een auto door een bocht stuurt, hoor ik het wel :-) Veel succes man!
                      ''Thank God for the internet experts''

Comment

Working...
                      X