Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera's op de a44 ... ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• camera's op de a44 ... ?

Sinds deze week hangen er twee camera's langs de a44 richting wassenaar.

De eerste aan een paal, the hmp 13,2km (net voor voorhout) en de tweede bij leiden, thv hmp 18,5km.

Beide staan op een eigen paal, gewoon steigerpijp, ca 3 meter hoog en kijekn je aan. Ze hebben een grijs-wit kastje, een witte plaat er achter en een sooft wifi zendertje. Het lijkt profesorisch vastgezet (ducktape ?)

Tijdelijke intensiteitscontrole of een soort tijdelijke trajectcontrole ????

Wie weet er meer van ?
    Simca 1000 rallye 2 (RWD)
    Peugeot 404 1961 (RWD)
    BMW 3 touring (RWD) daily
    VW POLO 1.6

Een tijdje geleden was sprake van trajecttijdcontrole tijdens werkzaamheden op de A4. Tijdens de flitsberichten op Veronica werd tenminste aangegeven dat het geen flitscamera's waren maar camera's om de reisduur te meten.

Wellicht dat ze er nog steeds staan?
    www.carscoffeecigars.nl

Comment

camera's op de a44 ... ?
      Nee, daar rij ik nooit.
      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Ik had begrepen dat de trajectcontrole op de A4 juist niet werkt door de werkzaamheden. Eerste stuk is 120 en daarna 90 dus das toch lastig meten lijkt me...
        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ring A10 heb je ook 2 nieuwe camera's nu. Volgens mij is het na de scheiding A4 richting Schiphol/Ring A10 zuid (dus na de S107).

Vandaag zaten ze die dingen op te zetten/installeren/whatever. Ben ook wel benieuwd waar die voor dienen.

Camera's staan in de middenberm trouwens, 2 camera's een voor elk rijbaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MGB Bekijk bericht
            trajecttijdcontrole
            Zou zeker kunnen. Een tijdje geleden zag ik bij Valkenburg ook een karretje staan met camera's erin, met op het karretje het opschrift 'Reistijdmeting'.
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
              Ring A10 heb je ook 2 nieuwe camera's nu. Volgens mij is het na de scheiding A4 richting Schiphol/Ring A10 zuid (dus na de S107).

Vandaag zaten ze die dingen op te zetten/installeren/whatever. Ben ook wel benieuwd waar die voor dienen.

Camera's staan in de middenberm trouwens, 2 camera's een voor elk rijbaan.
              Googlemap-link eens?
              Snap de locatie niet echt.
              E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

http://www.vid.nl/dienstenvoorwegbehrders.html
                http://www.vid.nl/beh_kentekencam.html
                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Waar blijft w220 die kan je alles doorgeven inclusief hectometerpaalnummer met comma's derbij :)

Volgesn mij hier:

Bovenste weg is RingA10 richting Zuid, onderste snelweg is richting A4 Schiphol, allebei na de S107 dus.

De camera zit tussen beide wegen in, en is gericht naar de A4 richting Schiphol.

Linkie:

http://maps.google.com/maps?f=q&sour...02835&t=h&z=19

Comment

Als je vanuit Haarlem Halfweg inrijdt hangen er onder de voetgangersbrug ook 2 camera's. Dat zijn zeker weten geen snelheidscamera's, want iedereen rijdt daar harder dan de max van 50km/h langs. Ik ook en heb nog nooit een bekeuring gekregen.

Volgens mij registreren die het kenteken en kijken of er nog openstaande boetes zijn, of de auto verzekerd is etc.

Het zijn witte kastjes met daarin duidelijk te zien een infrarood oog of iets dergelijks.

Comment

Ik ben benieuwd of de belastingdienst ook van die beelden gebruik mag maken. Ivm bijtelling etc.?

Comment

Die hangen inmiddels overal rondom Amsterdam. We hebben ze hier al eens eerder besproken in een ander draadje. Proefopstelling voor rekeningrijden werd toen ook geopperd vanwege die cirkel rondom de stad, maar het Zwolse scenario - en dat 't zomaar weer mag... - zou natuurlijk ook heel goed kunnen.
                        Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                        "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Ik ben benieuwd of de belastingdienst ook van die beelden gebruik mag maken. Ivm bijtelling etc.?
                          Zou er niet raar van opkijken.

Comment

Waar blijft w220 die kan je alles doorgeven inclusief hectometerpaalnummer met comma's derbij :)

Volgesn mij hier:

Bovenste weg is RingA10 richting Zuid, onderste snelweg is richting A4 Schiphol, allebei na de S107 dus.

De camera zit tussen beide wegen in, en is gericht naar de A4 richting Schiphol.

Linkie:

http://maps.google.com/maps?f=q&sour...02835&t=h&z=19
                            Aha ok, zal eens kijken zodirect.
                            E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

aan begin van de a44m vanaf knp burgerveen rivhting zuiden staat nu nog een opstelling, hmp nr volgt
                              Simca 1000 rallye 2 (RWD)
                              Peugeot 404 1961 (RWD)
                              BMW 3 touring (RWD) daily
                              VW POLO 1.6

Comment

Working...
                              X