Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Top Gear Live

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Top Gear Live

http://www.topgearlive.nl/

"De Top Gear Live World Tour van vorig jaar zette meer dan 310.000 autofans op vier continenten in vuur en vlam en nu kunnen eindelijk
    ook Nederlandse auto-enthousiastelingen getuige zijn van het Top Gear Live spektakel.

De 2010 World Tour biedt een spectaculaire stuntshow waarin Clarkson en Hammond met een parade aan auto’s de hoofdrol spelen.
    Daarbij worden ze vergezeld door The infamous Stig, die via een geluids- en kliksysteem het Top Gear-team van internationale stuntrijders aanvoert en zo het ultieme precisierijden demonstreert.

De live stuntshow zit boordevol special effects, het handelsmerk van de show; "smashes en crashes"; aangepaste auto's en
    natuurlijk adembenemende stunts die er zeker voor zorgen dat de toeschouwers op het puntje van hun stoel zullen zitten"

Zou dit wat zijn? Ik vrees eerlijk gezegd dat het tegen gaat vallen...

Natuurlijk valt dat tegen, 11u eerste show 14.30u de tweede show, ofwel een show van max 2u.

* bestelt alvast kaarten *
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

interview van wokaa met Hammond en Jeremy

http://www.abhd.nl/video/interview-m...presentatoren/
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Jeremy en Hammond zijn wel relaxter dan normaal. En die Jeremy weet aardig veel over Nederland :)

Je ziet wel dat Wouter een beetje star-struck is ;-)
        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

nou ja kan ik me best voorstellen hoor

Comment

Ha, die Gummers;

En dat al vanaf €79,- voor de beroerdste plaatsen? En met Beau van Erven-Dorens als vervanger van James May? Thanks, but no thanks.
            Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
              Jeremy en Hammond zijn wel relaxter dan normaal. En die Jeremy weet aardig veel over Nederland :)

Je ziet wel dat Wouter een beetje star-struck is ;-)
              Clarkson en Hammond zitten een paar versnellingen hoger dan Wouter inderdaad ;) Beetje in Top Gear terwijl hij nog in zijn 2 aan het optrekken is en aan het nadenken over de vragen die hij moest stellen. Maar het is wel gewoon een redelijk interview.

Comment

Leuke analogie :)

Tja, en ik denk dat de ego's van Clarkson (vooral!) en Hammond het niet pikken dat een 'Nederlandse lullo die net komt kijken' hun spotlight steelt. Dus begrijpelijk.

Wel jammer dat 'ie niet even een gummenreferentie erin wist te gooien ("tutti lampioni", or "backwards in the shitheap")
                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Is iemand geweest (of kent iemand....iemand die is geweest?)

Comment

Ik heb kaartjes voor zondag (VIP) dus als je het volgende week weer vraagt is het ja.
                    :o)
                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Hoe laat ga je?

Comment

Dacht dat het om 11 uur begon, ga met twee collega's. Hebben ze meerdere shows op één dag?
                        Last edited by JC; 19-01-10, 09:46.
                        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Zaterdag om 19.30 zit ik in de zaal. Ik ben erug benieuwd. Dankzij Bo is mijn verwachtingspartoon flink naar beneden gesteld.
                          M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                          Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                          Rally organisatie: Rally-Events
                          Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Hier ook a.s. zaterdag 19:30. Ben benieuwd.

Ga wat vroeger om ook nog een stukkie van de autoshow eromheen te zien.

Comment

Zondag 18:00, Vakkie Goud.

Comment

Vanochtend reed ik achter een Audi R8 en ik had kunnen zweren dat Clarkson erin zat. Maar misschien was 't een andere krullenbol.

Het zou trouwens kunnen, want de heren verblijven geloof ik in Hotel Arena (daar is ook een TG Live-afterparty), en da's vlak bij mijn buurtje.
                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

toch wel weer leuk dat wouter het lukt die mannen een interview af te nemen. En deze mannen interviewen is lastig. je gooit er een kwartje in en er wordt geluld voor 100 euro.
                                  Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Zag ze gisteren bij RTL Boulevard nog wat reclame maken voor de show en een Winston Gerstanonogwat die kwijlend als een klein jochie allerlei gare vragen stelde.

Comment

Hoorde op de radio dat May toch komt de eerste avond.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                        Hoorde op de radio dat May toch komt de eerste avond.
                                        Ja, omdat Beau geld moet kloppen he....
                                        Veritatis simplex oratio est

Comment

Beau verkondigde gisteren bij DWDD dat hij zijn beloning voor TGL aan giro 555 ging schenken...

Comment

Staat er ergens dat het geklopte geld in Beau's zakken verdwijnt ???
                                            Veritatis simplex oratio est

Comment

Hmm een autostuntshow voor 79 euro en de mogelijk om 3 reporters/presentatoren te zien die je elke week op TV kan zien bij Veronica of BBC. Hmmm.

Comment

Hmz..ziet er wel grappig uit maar volgens mij heb ik weinig gemist..

http://www.youtube.com/results?searc...C24%2C19&uni=3

Comment

Die you tube filmpjes zijn wel van mega ver gemaakt zeg. Blij dat ik VIP kaarten heb.

Comment

Nee, ik ga het filmpje nog niet bekijken. Ik wacht wel op de live show. Toch jammer dat May er niet bij is.
                                                    M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                                                    Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                                                    Rally organisatie: Rally-Events
                                                    Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

hoe was het Jack?

Comment

Ik vond het wel lachen. Duurde ruim anderhalf uur wat voor het gevoel wel wat kort was. Een mooie show met veel vuurwerk, slippen, brandend rubber en humor.
                                                        Beau was best leuk, maar geen waardige vervanger voor May uiteraard. Hij kwam op in een Nederlandse Savage. Had ik nog gezien eigenlijk. Mooi ding hoor.
                                                        Erg indrukwekkende stunts van het stuntteam. Donuts met AM's, inparkeren met de handrem met Fiestatjes. Een grote bol met maar liefst 4 motoren tegelijk erin.

Racen met het publiek was ook erg lachen (gasgeven door herrie te maken, rood blaadje ophouden was rechts, groen blaadje was links).
                                                        In de autovoetbalwedstrijd hebben 'we' met Beau met 4-2 gewonnen van de Duitsers onder leiding van Hammond. Clarkson ging nog even het publiek in om mensen af te zeiken. De cool wall kwam uiteraard ook langs. Skitterende auto's verder.

Er was ook een aardig blik met bolides open getrokken in de hal ernaast. Merc SLS AMG (MOOI), nieuwe Jaguar XJ (lelijk). En uiteraard een hoop promotiedames in veel te strakke jumpsuits.

Had het niet willen missen moet ik zeggen.

Comment

Vandaag naar editie 2013 geweest. De show was korter (5 kwartier) en er was geen supercar te bekennen.

Het eind was nogal abrupt. Zeker driekwart van het publiek bleef zitten in afwachting van een toegift die niet kwam.

Heb me wel bescheurd om de heren maar de prijs/kwaliteit verhouding is compleet zoek.
                                                          ------------------------------------------------
                                                          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Working...
                                                          X