Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veilig Verkeer Nederland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Veilig Verkeer Nederland

Kennen we deze nog?

http://www.youtube.com/watch?v=Caz_734yZYQ

We gaan in de herhaling:

http://www.nu.nl/algemeen/2112657/ba...veel-hard.html

Peter R de Vries is af en toe best goed bezig.
    You know that reality is immaterial

Ha, die Stephan;

Inderdaad loffelijk hoe Petewj ewj de Vwjies hier weer zonder enige reserve voor eigen lijf en goed een intolerabele misstand gepleegd door een gruwelijk misdadig element op medogenloze wijze aan de kaak stelt.
    Lintje voor die man!
    Scherven brengen gelul.

Comment

< geeft een schop tegen de ironiemeter die dienst weigert>

Comment

Ha, vind ik wel een goede actie. Ook al mag ik PeterR helemaal niet.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Do as I say, don't do as I do...
          Every second of your life is a part of your song

Comment

Wel een beetje gemengde gevoelens hiero...

Comment

Tja, weer vreselijk makkelijk scoren voor de man met het enorme ego, maar aan de andere kant.... Hoe schijnheilig ben je dan als directeur van VVN of als BOA?

Comment

Ha, die Gummers;

Natuurlijk moet die Veilige Verkeerder zich de ogen uit zijn bolle harses schamen, maar heeft die De Vwjies nou echt nix beters te doen?
                Scherven brengen gelul.

Comment

Nee Hans, dat heeft ie niet....

"Joran" is nog niet produktie-rijp en ach, Bodw is ook weer gestart dus kan dit ook ff mee in de publiciteit.

Scoren doet het toch.... :-)
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                    Ha, die Gummers;

Natuurlijk moet die Veilige Verkeerder zich de ogen uit zijn bolle harses schamen, maar heeft die De Vwjies nou echt nix beters te doen?
                    Zoals echte boeven pakken? Je zou bijna hetzelfde zeggen over de politie toch? ;-))

Groet
                    GJ

Comment

Vind het wel een vermakelijke stunt. Maar het is geen misdaadverslaggeving. Meer persoonlijke frustratie.

60 in een woonwijk vind ik wel erger dan 150 op een lege snelweg. En precies zit daar de frustratie omtrent het flitsen. De vraag is hoevel VVN te maken heeft met de flitspolitiek.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Peter R. De Vries is een aars.

Maar ik vind mensen die A lullen maar B doen, en vervolgens jou nog belerend aanspreken omdat jij hun voorbeeld volgt, grotere aarzen.

Ergo: Peter R. De Vries > VVN + pliesie

Hoe moeilijk is het nu om gewoon uit te komen voor je mening, en niet een pion en acteur te zijn voor een moraal gegeven? Ik blijf het een vreemd concept vinden: vertrouwen creren door de zaak te beliegen.
                        2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                          Vind het wel een vermakelijke stunt. Maar het is geen misdaadverslaggeving. Meer persoonlijke frustratie.
                          60 in een 30km zone is ronduit misdadig. In mijn ogen dus wel degelijk misdaadverslaggeving. :)

Verder helemaal eens,ik houd best van doorrijden, maar 150 op een lege snelweg is niet te vergelijken met 60 in een 30km zone. Wat mij betreft mag zo'n man een andere baan zoeken. VVN komt anders iig niet geloofwaardig over.
                          Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Ha, die iOnline;

60km in een 30km-zone is een behoorlijk forse overtreding natuurlijk, maar misdadig? Het is nog maar de vraag of het 60 op De Vwjies zijn X5-teller was of 60 gemeten echte. Vijftien jaar geleden hadden we nog bijna geen 30km-zones en zou dit een gematigde bekeuring op hebben geleverd. Het blijft natuurlijk fout, zeker van zo'n Veilig Verkeerder, maar of je daarom zo'n heksenjacht moet ontketenen....
                            Scherven brengen gelul.

Comment

Haha, as ikke met 151 op de snelweg word opgepakt waar 100 is toegestaan dan mag ik zonder rijbewijs 's avonds op de TV kijken naar hoe deze mijnheer de Veilig Verkeer voorzittert, die met 60 langs mijn buitenspelende kinderen door de wijk knalt, mij vertelt dat ik veiliger moet rijden.

Sorry, klopt gewoon niet.
                              Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Helemaal mee eens iOnline.
                                Opbokken met die gast.

http://www.youtube.com/watch?v=k9VhvNikf64

Comment

Ha, die iOnline;

60km in een 30km-zone is een behoorlijk forse overtreding natuurlijk, maar misdadig? Het is nog maar de vraag of het 60 op De Vwjies zijn X5-teller was of 60 gemeten echte. Vijftien jaar geleden hadden we nog bijna geen 30km-zones en zou dit een gematigde bekeuring op hebben geleverd. Het blijft natuurlijk fout, zeker van zo'n Veilig Verkeerder, maar of je daarom zo'n heksenjacht moet ontketenen....
                                  Als ik het goed zag, had De Vries een losse, digitale (waarschijnlijke geijkte?) teller op het dashboard staan. Het is ook een beetje tendentieus om er de X5 van De Vries erbij te halen (imho), daar we nog helegaar niet weten met welke auto of auto's hij de achtervolgingen heeft gedaan. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een persoonlijke afkeer van de heer De Vries in dit geval jouw meningsvorming ietwat benvloed. ;-)

Kortweg: 60 km/u waar 30 km/u is toegestaan kan echt niet en is naar mijn bescheiden mening heel wat serieuzer dan 150 waar je 100 mag op een lege snelweg.

Groet
                                  GJ

Comment

Als het inderdaad zo is als het wordt gebracht dan is het natuurlijk veel te hard. Maar we hebben het hier wel over sbs6 en meneer de vries, dus het wordt met veel bombarie aangekoding. Er zijn ook 30km zones te vinden waar je je soms echt afvraagt waarom je daar maar 30 mag, als je dat combineert met een tellersnelheid i.p.v echt gemeten dan zou het nog best mee kunnen vallen.

Neem niet weg dat het fout is hoor en sta ook zeker niet achter meneer van de VVN (heeft toch een duidelijke voorbeeldfunctie!), maar dat sensatiezoeken van sbs6 stoor ik me bijna net zo erg aan :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen Bekijk bericht
                                      Als het inderdaad zo is als het wordt gebracht dan is het natuurlijk veel te hard. Maar we hebben het hier wel over sbs6 en meneer de vries, dus het wordt met veel bombarie aangekoding. Er zijn ook 30km zones te vinden waar je je soms echt afvraagt waarom je daar maar 30 mag, als je dat combineert met een tellersnelheid i.p.v echt gemeten dan zou het nog best mee kunnen vallen.

Neem niet weg dat het fout is hoor en sta ook zeker niet achter meneer van de VVN (heeft toch een duidelijke voorbeeldfunctie!), maar dat sensatiezoeken van sbs6 stoor ik me bijna net zo erg aan :-)
                                      Nog iemand die zijn oordeel af laat hangen van de status van de boodschapper. Sterk!

Kijk, ik ben de laatste om heel hard te oordelen over te hard rijden en inderdaad op meerdere plekken in Nederland afvragen waarom daar een bepaalde limiet geld (16-baans langs Schiphol, maar midden in de nacht toch een limiet van 100 km/u, why?), maar we praten hier over een meneer die te pas en te onpas heeft georeerd dat "speed kills". Dan is het wel wrang om te zien dat diezelfde meneer eigenlijk zeg " doe als ik zeg en niet als ik doe".

Ik overtreed zelf dagelijks snelheidslimieten, maar zelden tot nooit in 30 km-zones en al helemaal niet 30 km te hard in zo'n zone. Zoals gezegd, zie je op het beeld gewoon een losse digitale snelheidsmeter in beeld. Je gelooft toch niet echt dat De Vries dom genoeg zou zijn om het op zijn eigen ongeijkte X5-teller te baseren? Of wel?

Groet
                                      GJ

Comment

Nee, dat die vent van VVN fout zit is heel erg duidelijk en dat mag ook flink in de media gegooid worden, maar een echt oordeel vellen kan ik pas wanneer ik het gezien heb. Het is alleen jammer dat het geen echt serieus programma meer is, voor mijn gevoel althans zat het anders in elkaar voor de move naar sbs6.

Ik heb geen hekel aan prdv, vind de programma's vaak juist wel vermakelijk, maar helaas worden dingen zo belachelijk groots aangekondigd dat het uiteindelijke resultaat erg tegenvalt. Beetje het gevoel wat ik ook heb met die undercover gast en z'n programma's (heel toevallig ook te zien op sbs6) ;-)

Comment

ik begrijp dat PrDV als niet BOA zijnde de wet heeft overtreden

Ach het doel heiligt de middelen

E
                                          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

De Vries rijdt toch in een M6? Althans, toen Steve Brown hem voor z'n fantoomsnor mepte, zat hij in zo'n auto.

Ik vind het een puike actie. Die mannen van Veilig verkeer met schitterende presentatievaardigheden maar prediken dat we met z'n allen niet te hard mogen rijden. En dan zelf gevaarlijk te hard rijden. Hangen moeten die schijnheilen.

Ik kan niet wachten tot die kleine kabouter met dat opgewonden stemmetje van wegmisbruikers een keer gesnapt wordt door de Vries (of is dat allemaal SBS6?).

Comment

Ha, die GJ;

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                                              Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een persoonlijke afkeer van de heer De Vries in dit geval jouw meningsvorming ietwat benvloed.
                                              Dat heb je goed opgemerkt. Ik heb dat al wanneer De Vwjies achter de echte 'zware jongens' aangaat, maar in dit soort gevallen helemaal. Natuurlijk zijn die lui fout bezig, maar waar gaat dit eindigen? Gaan we straks van heel min of meer Bekend Nederland elk misstapje in beeld brengen? Heeft veel weg van publiekelijk lynchen, dit. Als hij zo graag mensen wil straffen voor hun wangedrag moet hij lekker pliesieman worden. Maar ja, die publiciteit, h?
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Ha, die GJ;

Dat heb je goed opgemerkt. Ik heb dat al wanneer De Vwjies achter de echte 'zware jongens' aangaat, maar in dit soort gevallen helemaal. Natuurlijk zijn die lui fout bezig, maar waar gaat dit eindigen? Gaan we straks van heel min of meer Bekend Nederland elk misstapje in beeld brengen? Heeft veel weg van publiekelijk lynchen, dit. Als hij zo graag mensen wil straffen voor hun wangedrag moet hij lekker pliesieman worden. Maar ja, die publiciteit, h?
                                                Niet eens, publieke figuren mogen op bepaalde zaken aangesproken worden. Zo interesseert het mij niet of die meneer van VVN vreemd gaat of een voetenfetisj heeft (dat is priv), maar als hij publiekelijk een standpunt inneemt over verkeersovertredingen dan mag hij er ook publiekelijk op aangesproken worden dat hij zelf ook zondigt. Danmoet je niet de boodschapper aanvallen.

Vergelijk het met Rouvoet die vreemd gaat met vrachtwagenchauffeurs op snelwegparkeerplaats Raakeind. Als Rutte dat doet, zal het me worst wezen, maar als Rouvoet als de man van normen en waarden en het gezin als hoeksteen van de samenleving dat doet, dan mag hij aan de hoogste publiciteitsboom opgeknoopt worden. Het zegt dan inherent namelijk iets over zijn integriteit en geloofwaardigheid.

Groet
                                                GJ

Comment

''We hebben het er toen over gehad hoe we dit in de toekomst konden voorkomen, maar die maatregelen zijn kennelijk niet genoeg'', aldus de zegsman. ''Misschien helpen technische maatregelen, zoals een snelheidsbegrenzer of een blackbox.''

Jaja. Om de wetsdienaren in toom te houden moeten ze geboeid worden. Mooie opmerking. Wellicht help het om ze een jaartje of wat geen periodiekje te geven?

Gedag van Politie op de weg lijkt nergens meer op. Zelfs als ze op scootertjes rijden: geen richting aangeven, naast elkaar rijden, maar wel auto's bekeuren die niet in de vakken geparkeerd staan (nee, niet mij want ik gun die lui een volledig leeg bonnenboekje als ze terugkomen op het bureau). Ik vind het wel rot voor de lui die het Politiewerk wl als een roeping zien: je zult maar zulke collega's hebben...
                                                  Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

Vergelijk het met Rouvoet die vreemd gaat met vrachtwagenchauffeurs op snelwegparkeerplaats Raakeind. Als Rutte dat doet, zal het me worst wezen, maar als Rouvoet als de man van normen en waarden en het gezin als hoeksteen van de samenleving dat doet, dan mag hij aan de hoogste publiciteitsboom opgeknoopt worden. Het zegt dan inherent namelijk iets over zijn integriteit en geloofwaardigheid.
                                                    Ho ho ook wij hebben grenzen ja! :-)

Is trouwens wel benieuwd hoeveel van dit soort mensen er op een homo parking rond lopen.
                                                    Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Is trouwens wel benieuwd hoeveel van dit soort mensen er op een homo parking rond lopen.

Vraag Paco maar even of ie vanavond een fototoestel meeneemt, dan weten we 't zo.

:-)

*rent weg*
                                                      Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Pas op, h.
                                                        Anders zal ik eens die foto van die 'ene' witte Audi-met-striping tijdens de 'alternatieve' Trekkertrek hier eens neerzetten.
                                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ho ho! Niets over mijn mooie zaadwitte Audi!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                                                            Vraag Paco maar even of ie vanavond een fototoestel meeneemt, dan weten we 't zo.

:-)

*rent weg*
                                                            Die is al klaar voor vandaag,hij zat met cobraman in een hoekje van ons aller gummen cafe te rommelen!
                                                            Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lars Veenstra Bekijk bericht
                                                              Ho ho ook wij hebben grenzen ja! :-)

kom kom dat weet jij heus wel als trekkende truckert , volgens mij EET je daar niet alleen je frikandel speciaal ;-)

trouwens wel dikke lol om de sbs programering

eerst die tenenkrommende moralisten kruideniers van wegmisbruikers
                                                              met daarna de vries met zn programma ;-) heerlijke combo
                                                              "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                              "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                                              "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                              "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                                kom kom dat weet jij heus wel als trekkende truckert , volgens mij EET je daar niet alleen je frikandel speciaal ;-)
                                                                Een Jos Brinkie?
                                                                '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Working...
                                                                X