Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Stel...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stel...

Ik zoek een tweedehands auto, moet een gezinsauto zijn, genoeg laadruimte om bagage voor vier personen kwijt te kunnen, comfortabel, moet een beetje leuke rij-eigenschappen hebben, een beetje smoelen, kortom, vergelijkbaar aan de 156. ;-)

Prijsklasse tot 5000 euro en het hoeft geen diesel of station te zijn.

Waar moet ik dan naar kijken? tips?
    The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

166. Lol

Comment

volvo V40/50?
      wat TSM zegt!!!!!

Comment

John's A6 ?

Comment

Een andere 156. SW dit keer? Mooier en jonger krijg je ze niet voor dat geld,

Anders wordt het een Mondeo (die met de driehoek achterlichten). Of een Vulva station, smoelt altijd neutraal. Of een late Xiantia Break, die smoelen ook nog wel aardig en niet zo standaard.
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Even wat kracht bij zetten, leuker wordt het gewoon niet: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=vqfuya2dwgto
            http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa..._type_lijst=RL

Comment

Tja, Plane woont in Woensel-Noord, daar hebben ze dat ding zo op blokken staan ;-)
              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

14" is dus eigenlijk ook een eis? :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                  Een andere 156. SW dit keer? Mooier en jonger krijg je ze niet voor dat geld,

Anders wordt het een Mondeo (die met de driehoek achterlichten). Of een Vulva station, smoelt altijd neutraal. Of een late Xiantia Break, die smoelen ook nog wel aardig en niet zo standaard.
                  mondeo?
                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ha, die Motroos;

Mondeo is nu ook al voor heaumeaux? Je moet me wel hebben, hè?
                    Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                      Ha, die Motroos;

Mondeo is nu ook al voor heaumeaux? Je moet me wel hebben, hè?
                      de mondeo in zijn prijsklasse is ookeen 4 cylinder ;-)
                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Ha, die Motroos;

Nou, ik zou anders best in een Mondeo ST220 willen sturen, hoor. Da's die dikke zescilinder, weet je nog?
                        Goed, die koop je niet voor vijf mille, maar welke leuk rijdende zespitter dan wel?
                        Scherven brengen gelul.

Comment

Ha, die Motroos;

Gaat trouwens nog wel lukken ook voor rond de vijf mille, een Mondeo zespitter.
                          Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                            Ha, die Motroos;

Gaat trouwens nog wel lukken ook voor rond de vijf mille, een Mondeo zespitter.
                            helaas wel in de tokkie editie

Comment

Ha, die Motroos;

Alsof dat het ergste is bij dit budget....
                              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                Tja, Plane woont in Woensel-Noord, daar hebben ze dat ding zo op blokken staan ;-)
                                ;-) Daarom ben ik ook verhuisd. :-p
                                The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joshua Bekijk bericht
                                  John's A6 ?
                                  Haha, 't is geen 607 als je het over afschrijving hebt hoor:-)
                                  2 x ouwe premium meuk
                                  BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                  Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Working...
                                  X