Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yeah-momentje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Yeah-momentje

Ik had deze ook gewoon onder 'gespot-deel3' kunnen plaatsen, maar ik vond het leuk genoeg voor een eigen draadje. :)

Zojuist een klein rondje gereden om wat op te halen, en moest ook even tanken. Tijdens het tanken spotte ik een kerel die zijn donkergrijze F550 Maranello door de wasstraat (!) trok; en dacht nog 'potverdomme fijn karretje lijkt me dat. Goede kleur ook'.

Goed, aftanken, betalen, dagteller resetten en wegrijden. In het treintje op de n201 richting oprit A2 bij vinkeveen zat ik weer achter de F550 en met name onder het viaduct bij vinkeveen (goede klankkast) dreunde het lekker door. Ik was al blij dat ik achter 'm stond, omdat de oprit A2 bij vinkeveen, richting amsterdam, tijdelijk een soort openbare Audi-S bocht is.

Blijkbaar wist de eigenaar van de ferrari dat ook want bij licht op groen, trok hij z'n überfiat vól open. wát een geluid! en omdat die bocht dagelijkse kost voor me is, kan ik die heerlijk op de limiet rijden waardoor we er met gelijke snelheid doorheen gingen (yeah! moment ;) ) Daarna dooraccelereren de A2 op, waarbij ik alsnog gedeklasseerd werd, en mengen in het net even iets te drukke verkeer.

heerlijk, het breekt zo lekker de dag. :)
    Forza!

Leuk!

Zal mij met de Gezinscontainer wat minder vaak overkomen.

Zeldzaam dat iemand zo'n auto ook echt laat gaan in NL.
    Overigens ook zeldzaam om zo'n auto door de wasstraat bij een benzinepomp te halen....
    Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Gaaf man!!

Er zijn overigens genoeg exotische auto-rijders die ook echt gas geven hoor.
      Daar zijn die auto's ook voor gemaakt.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

ja, dat is wel zo, maar je komt het zo weinig tegen. Mensen waarmee je leuk kunt sporten.

Vaak is er ook gewoon de ruimte niet voor.
        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kZieNix Bekijk bericht
          Overigens ook zeldzaam om zo'n auto door de wasstraat bij een benzinepomp te halen....
          Nog zeldzamer dat zo'n wasstraat er ook nog raad mee weet...
          Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
          "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

Wat ik vanmiddag weer meemaakte(Andre/Macboy en RudolfNW weten 't al).... Ik rij dus op de snelweg en heb haast omdat we een oudermiddag hebben en ik daarna weer terug moet naar de zaak. 120kg (2 dames) mee(begin maar alvas te rekenen hoeveel de een en de ander weegt LOL)

Ik zie achter me terwijl ik toch 2x 80 ervoor heb langzaamaan zo'n korenbloemblauwe(?) iig zo'n felblauwe Audineus in m'n binnenspiegel dichterbij komen. Verkeerslichten, hij achter me ik vrij baan in de drukte:Groen, ik trek redelijk normaal op in 1 en fors in 2/3/4/5. Audi blijft nadien op circa 20/30m achter me terwijl de snelheden Duits genoemd mogen worden.

Ik denk:Dit is geen trage broeder. Volgende verkeerslicht, motorrijders. Ik kijk in spiegel. 50er alleen achter stuur.Wij met 3 man...Weer snelle baan achter de motorrijders, hij WEER mooi achter me. Er staat iets in de grille(kon ook zo'n sportline zijn) en is wel errug dik. qua stance. Groen, de motorfietsen trekken vlot maar saai op. Ik voluit 2/3/4/5 en hij 30 m achter me, MAAR STAPVOETS INLOPEND EN in een lange doordraaier los ik gas. 2x 110 is al vlot en hij komt langszij en remmend/inhalend. Hij had me na 2x 110 gehad zeker.

Was dus een RS4 V8 420pk(kenteken geverifieerd nadien) met een keurige 50er erin. We deden nog thumbs up. Mooi man en wat een dikke kar met die uitgebouwde spatborden.

Conclusie:In het dagelijks leven is een ongetunede goed bereden .35i met 3 man erin(!!!!)genoeg om een nieuwe RS4 V8 voor te blijven. In Duitsland heb je na 220kmh de groeten met zo'n ding, logisch. Viel mij wat tegen qua kracht zo'n RS4:)))
            "Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
            Mattheüs 7:3-5
            "I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
            "One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
            "The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris

Comment

sprinten voor gevorderden, met die apparaten :). gaaf.

inderdaad een erg dikke/imposante auto om te zien, die huidige RS4. Lekker breed, laag, goedgevulde wielkasten.
              Forza!

Comment

RS4 is gaaf idd, zeker zo'n blauwe.
                Helaas zijn de meesten saai zwart.

In Den Bosch staat de laatste tijd echter ook een zwarte RS4 in de parkeergarage (op mijn fokking plek ;-), maar die auto heeft van dat schitterende bruine leer.
                Echt supermooi ding!
                Ook mooi dat hij een BMW kan bijhouden.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nou vanmorgen ook een yeah-momentje.
                  Ik kwam van de A15 en draaide de A2 op richting het zuiden.
                  Dan moet je even wachten met invoegen etc voor je weer gas kunt gaan geven omdat het daar altijd even druk is.

Tijdens het afwachten, zie ik een Alfa Montreal op redelijk hoge snelheid op de meest linkerbaan langs komen!
                  Erg gaaf, dus toen ik was ingevoegd en het gepeupel had afgeschud ;-), kon ik de achtervolging inzetten.
                  Ik moest even flink doorrijden, want meneer in de Montreal reed daar gewoon 160. :-) Gaaf is dat!
                  Daarna werd het weer drukker (bij Zaltbommel gaat het van 3 naar 2 banen), maar toch heb ik er lekker achter gereden en genoten van die mooie lijnen.
                  Kortom : Thumbs up voor deze Montreal-rijder!!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nice!

en die montreal rijder maar denken wat die gekke propellor fapper achter z'n bella zat te drukken. ;)
                    Forza!

Comment

Ja, waarschijnlijk wel ja.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Vanmorgen stond ik eindelijk weer eens vooraan bij de dragstrip van de A44 bij Wassenaar. Vorige week stond ik daar achter een 760i en een V70 T-5. Eindelijk eens vlot weg, dacht ik. Niks hoor. 0-100 in 20 sec of zo :-(.

Maar vanmorgen stond ik in de rechterbaan, naast me een dikke E91 Dreier. Geen typeplaatje, maar zo te horen een 6-cyl diesel.
                        Groen en.. gas. SODEJU wat ging die gast er vandoor. Binnen een paar tellen honderden meters voorsprong, kijk dat kan ik wel waarderen :-)
                        Toch maar even kenteken gecheckt, wat bevestigde wat ik al vermoedde: 335d.

Comment

Afgelopen weekend veel gereden met de 993TT, en kwam weinig competitie tegen, tot ik een Jag XKR tegenkwam op wat binnendoor weggetjes.

Vele pogingen van de man, om flink weg te rijden werden keer op keer teniet gedaan. Het ging onverantwoord hard, maar het was toch erg leuk.. :)
                          Forza!

Comment

Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎