Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gisteren in de carnavalsoptocht 2 personen als oud opaatje verkleed, compleet met een zelfgebouwde scootmobiel. Echter hadden ze een scooter als basis gebruikt en dan ook 2 wielen op de achteras gezet. Maar dat ding ging hard zeg, haha! :-)
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Een Q7.... in hardroze....
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Een witte Savage Rivale, gisteren op de A6 bij Almere.
        Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Een witte! Dan hebben ze dus toch een tweede gebouwd. Zie numero uno hier: http://www.autogespot.com/nl/viewima...13032010152831

Dan zijn die gasten al verder dan ik had durven hopen. :)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• oranje is zo wit he... ;-)
            Veritatis simplex oratio est

Comment

• Ziet net in de straat 2 motoragenten een Lancia Lybra aan de kant zetten met 6(!!) man op de achterbank.
              2015 VW Passat Variant 1.6 TDI Business Edition

Comment

• Ah, weer zo'n clubje Makrokranen onderweg naar De Meern zeker?

;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oh oh...
                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Gistermiddag in de parkeergarage onder kantoor een Audi S8 !! Wat een apparaat is dat toch, ingetogen looks, ruimte genoeg voor 4 en een dikke V10. Stationair klinkt ie wel erg tam overigens.

Op de terugweg op de A4 nog een MINI gespot. Niks byzonders uiteraard, was het niet dat deze grijze MINI verlaagd was tot op de grond, met rolkooi, recaro's, vleugel achterop en rood-blauwe striping. Ik miste alleen de antenne nog om hem op afstand te besturen zegmaar. :)
                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Een spierwitte Seat Ibiza stationcar met spierwitte sportvellege, en een "checkered flag" patroon op het dak en de spiegelkappen.

En HARD dat-ie ging, achter me, in de file. :)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik reed zojuist in Haarlem en later Haarlem uit op de Schipholweg achter een echte onvervalste Donkervoort! Wt een gaaf ding zeg, stond ook op semi slicks, bestuurder had dakje open, racehandschoenen aan, super!

Trok bij ieder stoplicht aardig weg en op een gegeven moment werd ie zelfs een klein beetje tailhappy, wat een power in dat ding. Auto uit 2008, 64-Z(eer)G(ave)-D(onkervoort)G(ezien) was het kenteken volgens mij.

Comment

• Het was een mooie ochtend vandaag:

Eerst in het stadspark een Morgan (dacht een 4/4) in zo'n WOII-gevechtsvliegtuigen-grijs. Met zwarte spaakwielen, wat een lekkere combinatie!

Op het parkeerterrein van de bouwmarkt in Brunssum een donkergrijze Corvette C6, zwaar verlaagd en met dikke chromen wielen. Imposant is denk ik wel 't juiste woord...zal wel geen nieuwe set tuinmeubelen daar opgehaald hebben. :-)

Veder rond 10:00 op de A79 werd ik ingehaald door een vriend in zijn schitterende cremewitte '87-er 75TS met zwarte wielen. Hele mooie kleur op zo'n 1e type TS.

Vanmiddag zat ik op een bankje aan de rand van het park in Maastricht, hoor ik achter me een bekend motorgeluid. Stond er een rode Bertone op Duits kenteken te roffelen voor het stoplicht op de Maasboulevard, kon helaas niet zien welk type het was. Bedacht zich bij het voorsorteren en scheurde toen rechtdoor de tunnel in, lekker geluidje!

5 minuten later een Azurro Nuvola/Parelmoer Alfa GTV-916 met zwarte wielen. Niet zo heel bijzondere auto, maar in deze kleur heel erg apart.

Edit:
                          Morgan was volgens mij (en volgens Google) een Morgan 4/4 Sport:
                          vooral schuin van achteren zag hij er erg dik uit.
                          Last edited by Veloce; 12-03-11, 17:05.
                          Giulia 1600 Super '65

Comment

• Redelijk wat spots op deze mooie lentemiddag: Een RR Phantom, de nieuwe RR Ghost en een Bentley GTC. Wel duur, niet zo mooi. Wel mooi was de donkerrode Lancia Flavia Coupe die ik zag op de A12. Verder nog een rode Donkervoort en een fraaie 964 Turbo 3.6.

Comment

• Gistermiddag in A'dam, een 2CV Cocorico!!
                              Echt cool ding man.
                              Helemaal mooie staat ook nog.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Twee verschillende Ferrari 360 Spiders, maar allebei rood en met het dak open. Bij de tweede kon ik het precies uitmikken dat er onder een viaduct naast reed, waarbij de bestuurder ook zo vriendelijk was om een paar versnellingen terug te gaan en vervolgens weg te schieten. :)

Comment

• Gisteren 2 keer een R8 en in de file op de A1 een Diablo.
                                  Auto's: veel...

Comment

• Ik zag vandaag een non-metallic-rode Cayman S. Dus. ;)
                                    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Leuk ding h? Was dus even met schoonpa weggeweest 's ochtends en hij kwam nog even koffie drinken.
                                      Hoewel ik 'm op de verkoopfoto's niet mooi vond toen hij 'm kocht staat die kleur in 't echt best goed. En gelukkig wordt dat ding ook gebruikt waar hij voor gemaakt is...:-)
                                      (Heb je die MMS-foto trouwens ook in een groter formaat? )
                                      Giulia 1600 Super '65

Comment

• Afgelopen weekend heb ik in Duitsland al twee nieuwe MB C coupe's gespot. Allebei rood met zwart dak. Ook irl een mooie auto hoor.

Comment

• paar weken terug de NSpyre R8 gepot
                                          http://www.youtube.com/watch?v=hxE4T...layer_embedded

Wat een wijze bak.....leuke aandachtstrekker voor zo'n bedrijfje van 600 man.
                                          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Net gespot op de A44/A4 richting Amsterdam, een lichtblauwe Tesla Roadster. Had m al een keer geparkeerd zien staan, maar nu dan echt in het wild. Leuk ding hoor en snel ook. De bestuurder liet de accu's een paar keer flink leeglopen.
                                            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Zwarte SLS net die bij ons van de parkeerplaats wegscheurde. Man, wat was dat ding snel weg! :-)

Comment

• Ik zag vanochtend een zwarte Lincoln Continental op de A13. Zal wel een van de laatste bouwjaren zijn geweest. Niet echt mega bijzonder, wel zeldzaam hier. Je ziet sneller een stretched Town Car in roze of zo. :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                                                  Net gespot op de A44/A4 richting Amsterdam, een lichtblauwe Tesla Roadster. Had m al een keer geparkeerd zien staan, maar nu dan echt in het wild. Leuk ding hoor en snel ook. De bestuurder liet de accu's een paar keer flink leeglopen.
                                                  en die zag ik een paar minuten later in Amsterdam :-)
                                                  Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Spot van het jaar; een rode Yugo Sana! En ook nog een Kia Cirrus Stationwagon.
                                                    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                                                      Spot van het jaar; een rode Yugo Sana! En ook nog een Kia Cirrus Stationwagon.
                                                      De TEFAF is weer duidelijk begonnen, waarschijnlijk is het koperspubliek flink aan het bezuinigen.

Vandaag vanwege die genoemde kunstbeurs dus weer wat leuks gezien:
                                                      - Maserati Gran Turismo, donkerblauw, wow!
                                                      - Aston DB9
                                                      - Ferrari 550 Maranello, donkergroen. Maar wat kwam daar een sjonie-achtig gebrom die pijpen. En dat bij stationair draaien...:-s Kan echt nooit een origineel uitlaatsysteem geweest zijn.
                                                      Giulia 1600 Super '65

Comment

• Een MX-5 op spaakwielen.....wie verzint zoiets, mijngod! #FAIL!

Giulia 1600 Super '65

Comment

• Wie koopt er zo iets? Elentinos. Maar toen kocht-ie wel rap andere wielen. :)
                                                          Mini Cooper Clubman
                                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                                                            Gistermiddag in de parkeergarage onder kantoor een Audi S8 !! Wat een apparaat is dat toch, ingetogen looks, ruimte genoeg voor 4 en een dikke V10. Stationair klinkt ie wel erg tam overigens.

Op de terugweg op de A4 nog een MINI gespot. Niks byzonders uiteraard, was het niet dat deze grijze MINI verlaagd was tot op de grond, met rolkooi, recaro's, vleugel achterop en rood-blauwe striping. Ik miste alleen de antenne nog om hem op afstand te besturen zegmaar. :)
                                                            Die met die MARTINI striping en diffusors onder de achterbumper / bodembeplating ? is van een clubje van MINI fanatics, zo rijdt er ook een zwart CLUBMAN 14 cm verlaagd of zo met kooi

Last edited by LEFFE404; 17-03-11, 21:09.
                                                            Simca 1000 rallye 2 (RWD)
                                                            Peugeot 404 1961 (RWD)
                                                            BMW 3 touring (RWD) daily
                                                            VW POLO 1.6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                              Wie koopt er zo iets? Elentinos. Maar toen kocht-ie wel rap andere wielen. :)
                                                              Yep dat zijn exact de wielen die ook onder de mijne zaten. Behalve dat die krengen er niet uitzien, waren ze ook nog eens loodzwaar. Maar guess what, er waren genoeg liefhebbers voor te vinden. Ik heb ze toen goed kunnen verkopen.

Comment

• Ik heb er nog in gereden met die wielen. Man, wat zag dat er niet uit! :-) Binnen zie er trouwens niet veel van.
                                                                Ben trouwens nog steeds hoe die nu rijdt, want zelf met die loodzware wielen reed het al heel behoorlijk.

Comment

• Gisteren een Alfa 8C op de A6. Verder nog een in prachtige staat verkerende Silver Shadow en een wat ouder type Bentley Coup op de A12.
                                                                  Auto's: veel...

Comment

Working...
                                                                  X