een Lexus CT200H, erg aparte uitstraling (verlichting) in het schemer.....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gespot 3
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk berichtFulvia.... Als het ook geen Alfa's zijn raken ze de weg kwijt he... :-)Giulia 1600 Super '65
Abarth 595 Competizione '15
Comment
-
*is allang blij dat Veloce geen plaatjes van ouwe verroeste Vulva's in dit draadje plempt*
:)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Zojuist gespot op de A4 en A44. Een Urquattro op de trailer achter een Cherokee, zo een coupe ding met extreem brede wielkasten. En een zeer foute M6 met bijbehorend mokkel achter het stuur, inclusief veel te grote zonnebril.BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk berichtHa, die Floris;
Schijnt een beest te zijn om te rijden, zo'n Infiniti. Jammer dat het lijnenspel wat onevenwichtig is.2019 Volvo V60 T6
Comment
-
Gisteren in Uithoorn, een Ferrari 458 op handelsplaten. Godskanonne wat klinkt zo'n kreng geil. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
LOL, dat gaan we misschien nog wel meer zien, met al die ploffende reactors in Japan. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Dat is vast Franc geweest.Attached Files
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Ha, die Tijmen;
Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk berichtHa, die Hansv;
ik weet het. Die omgeving daar is mijn "homeground". Over dat legaal blazen; iedereen reed daar altijd al 130 of harder, feitelijk veranderd er niet zoveel behalve een paar borden langs de weg.Scherven brengen gelul.
Comment
-
Ha, die Tijmen;
Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk berichtHa, die Hansv;
ik weet het. Die omgeving daar is mijn "homeground". Over dat legaal blazen; iedereen reed daar altijd al 130 of harder, feitelijk veranderd er niet zoveel behalve een paar borden langs de weg.Scherven brengen gelul.
Comment
-
Van het weekend een schitterende 356 speedster in een mooie kleur groen, zoiets:
Verder nog een prachtige italiaan, in de gouwigheid leek ie het meest op een Lamborghini Jarama, maar ben niet zeker. De wagen had de klapkoplampen, maar de daklijn leek meer op een Espada. Aangezien in met twee keer 80 in tegengestelde richting over de snelweg reed had ik hooguit maar een seconde of 2 om te kijken. Wat zou het anders nog meer kunnen zijn? Gespot in een lila-grijze kleur ter hoogte van Zwolle ongeveer.2019 Volvo V60 T6
Comment
-
lol, dat filmpje ook hier. :-)
In Italië posten ze dat ook en denken ze echt dat er een NL-dorp is waar iedereen Ferrari rijdt.
@Floris : Lamborghini Islero misschien?? Heb ik eens bij Zwolle gezien ook toevallig, maar dat zegt niets. :-)
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Ik zag vanochtend voor het eerst een Audi A7 in het eggie. 't Was een zwarte, en eigenlijk een beetje een tegenvaller - want ik dacht eerst dat het een A5 was. Wat ik overigens ook een hele mooie auto vind, maar ik zag dus pas in het voorbijrijden, hee, kijk nou, 't is een A7!
Denk dat de auto een lichte kleur moet hebben om het lijnenspel beter uit te laten komen.Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
vanmorgen een Lada 2172. Korte google levert daar ook de naam 'Lada Priora' voor op.
Ik dacht in eerste instantie aan een onbekende koreaan, maar toen ik dichterbij kwam bleek het een nieuw model Lada te zijn. Ik dacht dat Lada allang weg was uit West Europa :)Forza!
Comment
-
Vandaag op de A27, nog vlakbij Almere, twee pre-war auto's gespot met bordjes van "The Flying Scotsman" erop. Het lijkt erop dat ze onderweg waren naar London, om deze rit te gaan rijden: http://www.endurorally.com/fscot2011/index.html Kon niet zien wat voor merk de auto's hadden (en mijn kennis reikt lang niet zover), maar het zag er wel stoer uit iig :)Auto's: veel...
Comment
-
Een nieuwe Seat Alhambra. Is die al lang uit?
Hij is, euh, niet zo heel erg mooi.Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
Comment