Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• een Lexus CT200H, erg aparte uitstraling (verlichting) in het schemer.....
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Ha, die Floris;

Schijnt een beest te zijn om te rijden, zo'n Infiniti. Jammer dat het lijnenspel wat onevenwichtig is.
      Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
        Fulvia.... Als het ook geen Alfa's zijn raken ze de weg kwijt he... :-)
        [FAIL]Ehm, juist! Heb toevallig pas geleden nog in een Flavia gezeten, haha! [/FAIL]
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• *is allang blij dat Veloce geen plaatjes van ouwe verroeste Vulva's in dit draadje plempt*

:)
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Zojuist gespot op de A4 en A44. Een Urquattro op de trailer achter een Cherokee, zo een coupe ding met extreem brede wielkasten. En een zeer foute M6 met bijbehorend mokkel achter het stuur, inclusief veel te grote zonnebril.
            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
              Ha, die Floris;

Schijnt een beest te zijn om te rijden, zo'n Infiniti. Jammer dat het lijnenspel wat onevenwichtig is.
              Met 320pk en RWD wil het wel ja. De G37 (de coup) heeft Skyline roots dacht ik, heeft deze auto daar nog iets van meegekregen?
              2019 Volvo V60 T6

Comment

• Een G37 is toch eigenlijk gewoon een opgewaardeerde Nissan 370Z? Net als de G35 ee 350Z is...toch?

Ik kwam er trouwens gistern achter dat mijn buurmand een GT-R heeft. Zwart met zwarte wielen!
                Giulia 1600 Super '65
                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Lotus Cortina. Stond samen met verschillende klassieke Jags (XK120 ofzo(?) en ouder) en een Caddy op een trailer.

Comment

• Gisteren in Uithoorn, een Ferrari 458 op handelsplaten. Godskanonne wat klinkt zo'n kreng geil. :)
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Gisteren een splinternieuwe Golf met zo'n Atoomenergie nee bedankt- sticker. Dezelfe als die standaard op een 2CV geplakt zat in de jaren 80.

Comment

• LOL, dat gaan we misschien nog wel meer zien, met al die ploffende reactors in Japan. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik werd zaterdag aan het begin van de avond op de A7 ingehaald door een Nissan GTR, donkerblauw met hagelnieuw kenteken. Ik vind het een machtig ding met een prachtig geluid.

Comment

• Ha, die Tijmen;

Richting Afsluitdijk zeker? Kan die man ook eindelijk eens lekker echt gas geven!
                            Scherven brengen gelul.

Comment

• Het was wel richting Afsluitdijk, maar nog vlak voor Hoorn. Dus iets van 30km vr de dijk..

Comment

• Ha, die Tijmen;

Oh, maar je mag vanaf Wognum tegenwoordig al legaal 'blazen' hoor!
                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Een (donkerblauwe) Ferrari 575M Maranello zojuist, in de parkeergarage van de Bijenkorf (020). Wt een sound! Ik ben speciaal even stil blijven staan om te luisteren. Fenomenaal!
                                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Dat is vast Franc geweest.
                                    Attached Files

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ha, die Hansv;

ik weet het. Die omgeving daar is mijn "homeground". Over dat legaal blazen; iedereen reed daar altijd al 130 of harder, feitelijk veranderd er niet zoveel behalve een paar borden langs de weg.

Comment

• Harry: zou goed kunnen! Heel veel van die auto's zullen er niet rondrijden op NL-kenteken en in die kleur.
                                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Klopt. Fantastisch apparaat!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ha, die Tijmen;

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
                                            Ha, die Hansv;

ik weet het. Die omgeving daar is mijn "homeground". Over dat legaal blazen; iedereen reed daar altijd al 130 of harder, feitelijk veranderd er niet zoveel behalve een paar borden langs de weg.
                                            Tja, daar in de buurt kom je gewoon niet echt lekker uit de voeten met minder dan 250pk....
                                            Scherven brengen gelul.

Comment

• Ha, die Tijmen;

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
                                              Ha, die Hansv;

Tja, daar in de buurt kun je gewoon niet echt lekker meer uit de voeten met minder dan 250pk....
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

• Van het weekend een schitterende 356 speedster in een mooie kleur groen, zoiets:

Verder nog een prachtige italiaan, in de gouwigheid leek ie het meest op een Lamborghini Jarama, maar ben niet zeker. De wagen had de klapkoplampen, maar de daklijn leek meer op een Espada. Aangezien in met twee keer 80 in tegengestelde richting over de snelweg reed had ik hooguit maar een seconde of 2 om te kijken. Wat zou het anders nog meer kunnen zijn? Gespot in een lila-grijze kleur ter hoogte van Zwolle ongeveer.
                                                2019 Volvo V60 T6

Comment

• Een heleboel bij elkaar...

Comment

• lol, dat filmpje ook hier. :-)
                                                    In Itali posten ze dat ook en denken ze echt dat er een NL-dorp is waar iedereen Ferrari rijdt.

@Floris : Lamborghini Islero misschien?? Heb ik eens bij Zwolle gezien ook toevallig, maar dat zegt niets. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik zag vanochtend voor het eerst een Audi A7 in het eggie. 't Was een zwarte, en eigenlijk een beetje een tegenvaller - want ik dacht eerst dat het een A5 was. Wat ik overigens ook een hele mooie auto vind, maar ik zag dus pas in het voorbijrijden, hee, kijk nou, 't is een A7!

Denk dat de auto een lichte kleur moet hebben om het lijnenspel beter uit te laten komen.
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Vanochtend een Ferrari 360 Spider op de A12 en wederom een Renault Fuego, ook op de A12 bij Arnhem. Lachen.

Gisteren nog een DB7 Volante zien rijden, erg gave dingen toch.
                                                        Auto's: veel...

Comment

• Ha, die Tux;

LOL, 4RE's @ Landal!

"....en het was vroeger toch zo'n nette buurt...."
                                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• vanmorgen een Lada 2172. Korte google levert daar ook de naam 'Lada Priora' voor op.

Ik dacht in eerste instantie aan een onbekende koreaan, maar toen ik dichterbij kwam bleek het een nieuw model Lada te zijn. Ik dacht dat Lada allang weg was uit West Europa :)
                                                            Forza!

Comment

• Vandaag op de A27, nog vlakbij Almere, twee pre-war auto's gespot met bordjes van "The Flying Scotsman" erop. Het lijkt erop dat ze onderweg waren naar London, om deze rit te gaan rijden: http://www.endurorally.com/fscot2011/index.html Kon niet zien wat voor merk de auto's hadden (en mijn kennis reikt lang niet zover), maar het zag er wel stoer uit iig :)
                                                              Auto's: veel...

Comment

• Gister op A73 een DeTomaso Pantera op trailer gespot.

Gr Jeroen
                                                                Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

• Een nieuwe Seat Alhambra. Is die al lang uit?

Hij is, euh, niet zo heel erg mooi.
                                                                  Mini Cooper Clubman
                                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                                                  X