In tegenstelling tot de oude Alhambra...?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gespot 3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtWitte Tesla Roadster met stickers erop.
Reed met 160 op de A2 (waar je 100 mag).BMW F30 328iA
BMW E87 130i
BMW E30 M3 + E92 M3 GT4
Propeller-fappert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk berichtWitte Tesla Roadster met stickers erop.
Reed met 160 op de A2 (waar je 100 mag).
Comment
-
Wat staat erop dan? Het zei me zo niets namelijk.
Achterkant was stickerloos iig.
Wacht, ik heb foto gemaakt. (ja, ja 166 euro ;-) )
Slecht leesbaar, maar het lijkt op 54-NKY-2 ofzo.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
Comment
-
Ik zag vanochtend een zwarte Tesla op de A4 bij de Schipholtunnel! Zijn die rijdende dildo's in de aanbieding of zo?? :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht5 min geleden een zandgele Peugeot 304 coupé met de
motorkap open bij de ESSO langs de A2 in Maarheze.Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Post van 25-3
Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk berichtIk kwam er trouwens gisteren achter dat mijn buurman een GT-R heeft. Zwart met zwarte wielen!
Giulia 1600 Super '65
Abarth 595 Competizione '15
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht...onderhoud."Bork Bork Bork!" - Swedish Chef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk berichtGelukkig kosten ze niets om aan te schaffen joh! ;-)
Comment
-
blauwe Ferrari 430 bij de Dreeftoren in 020-ZO. Wat een vet geluid zit er toch in die dingen, al staan ze stil.Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk berichtNet deze gave Alvis TA21 gespot, gaaf!
Datum laatste tenaamstelling: 1978!! :-)
Gr JeroenAlle Baur's in de Baurnhof
Comment
-
hmm bij mij in de buurt zag ik dat er Nissan GT-R en een dikke Rolls staan. Verwacht je niet echt in Nieuwegein.Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk berichtEn op de A9 richting net noorden een DS cabrio. Zo'n ding met Duits kenteken:
Volgens mij zijn die dingen serieus duur.
Comment
-
Hier in de buurt rjden 3(!) van die DS Cabrio's rond! Waordt gewoon over de 100K voor betaald, slaat echt helemaal nergens meer op. 15 jaar geleden kwamen ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt!
Classic Jaap had er vorig jaar nog eentje te koop staan voor 135K....Giulia 1600 Super '65
Abarth 595 Competizione '15
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht15 jaar geleden kwamen ze die dingen aan de straatstenen niet kwijt!
Comment
-
Vorige week nog een Mercedes SLR hier op het suffe industrieterrein in Doetinchem. Gast achter het stuur trok hem nog even goed open, lekker geluidje in zo'n ding. Verder nog een witte Audi R8 en een matzwarte Mercedes CLS 63 AMG. Apart ding, zullen we maar zeggen.
Verder zie ik de laatste tijd opvallend veel Renaults Espace type 1 rijden, is dat de nieuwe WB-vrije trend of zo?Auto's: veel...
Comment
Comment