Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutch Bekijk bericht
    Zo eentje vanochtend, gewoon op de spitsstrook van de A9:

Zat keurig een bordje op met merk, modelnaam en bouwjaar. :)

En de bijnaam 'The Grouse'. Zegt iemand dat wat?
    Gaaf, de eerste auto met zelfdragende carrosserie. Ik wist nooit hoe de onderhuidse structuur eruit zag, maar kwam laatst deze foto tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
      Noble M12, import maar denk van 2002/2003. Gisteravond gespot bij een lokaal autoschadebedrijf.

Gave kar om te zien, maar wat zit zo'n ding beroerd in elkaar, zeg.
      Daarom staat-ie toch bij 't schadebedrijf, omdat-ie in elkaar zit? :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• LOL
        Nou, in dit geval zit ie inderdaad zowel letterlijk als figuurlijk beroerd in elkaar. Het schadebedrijf kon aan de gang met polyester, maar wat blijft is dat de constructie en afwerking erg matig zijn.
        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Helaas nummer niet genoteerd. Begon met DL. Of dat origineel NL is, weet ik niet...
          Was het geen AL? Zie deze uit Australie geimporteerde Peking-Parijs-veteraan.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Verdomd, dat mot 'm zijn. Rest van de nummers komen me nu ook opeens bekend voor. :)
            Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
            "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Alfa 1900 meeting bij Vireo.
              Kwamen 3 opdagen door het slechte weer, rest was met modern vervoer gekomen. :-)

Fred Brom (van Steltman juweliers) was er wel gewoon met zijn supermooie 1900 coupe. Ex MM deelnemers (3 keer blijkbaar al).
              Fantastische auto.

3e is achter in beeld, die moest echter binnen staan i.v.m. de regen. Auto was echter al helemaal nat uiteraard.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
              Alfa Giulia 1300 (1966)
              Mazda Miata (1990 Daily driver)
              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Zo'n 1900 Coupé vind ik echt één van de meest stijlvolle coupé's die er is, geweldig die rode!

Ik kreeg zondag via MMS 2 foto's gestuurd van een vriend van me die bij Kasteel Vaalsbroek een Lancia-meeting tegen kwam!

Giulia 1600 Super '65
                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Vet!!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Gisteren op de A2:

Attached Files
                    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Haha, heb ik het toch goed gezien. Zag deze namelijk ook rijden! Maar zat aan de andere kant van de vangrail.

Afgelopen donderdag en vrijdag btw stuk of 15 TVR's gezien.

Gr Jeroen
                      Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Zo eentje vanochtend, gewoon op de spitsstrook van de A9:

Zat keurig een bordje op met merk, modelnaam en bouwjaar. :)

En de bijnaam 'The Grouse'. Zegt iemand dat wat?
                        Zelf was ik ook op de "Sliding Pillar" meeting dit weekend bij kasteel Vaalsbroek. Deze Lancia Lambda was ook één van de deelnemers inderdaad. De Sliding Pillar slaat op de voorwiel ophanging, die door Lancia gebruikt werd vanaf de Lambda t/m de Appia.
                        Dit is een jaarlijks terugkerend evenement, waarbij het afwisselend in GB en het vaste land (meestal België) georganiseerd wordt.
                        Voor mij was het alweer de 10e keer dat ik hieraan meedoe. Leuke ritten door de omgeving met een beetje cultuur. En dan 's avonds heerlijk dineren en slap ouwehoeren over Lancia's onder het genot van een wijntje of biertje.
                        Heb nu al zin in volgend jaar...
                        Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
                        Lancia Thema 8.32 1988
                        Bimota SB6 1995
                        Suzuki GSX-R750 1985
                        Suzuki GSX-R750 1985
                        Suzuki GSX-R50 1987

Comment

• @Mr bean : meer foto's? Was DJ er ook weer bij?

Ik kwam vanmorgen een Fiat Croma tegen in nette staat en in een erg mooie groen/blauwe kleur.
                          Wel rare mistlampjes die ook nog eens aan waren.

En eergisteren bij mij om de hoek een in perfecte staat verkerende Chrysler nogwat Daytona uit ~1990.
                          Orig NL kenteken en hij zag eruit als nieuw en helemaal standaard/origineel.

Best leuk ding en superzeldzaam in NL :

Alfa Giulia 1300 (1966)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                            Best leuk ding en superzeldzaam in NL :
                            *WATS*

"Superzeldzaam" maakt nog niet leuk hoor, wat een afschrijselijk lelijk ding zeg!
                            "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Een belastingvrije Ford Scorpio 2.8i Ghia, in een treintje met een Senator 3.0 CD en een BMW 524 TD.
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                Een belastingvrije Ford Scorpio 2.8i Ghia, in een treintje met een Senator 3.0 CD en een BMW 524 TD.
                                Door welke wormhole ben jij gegaan vanmorgen?
                                25 jaar terug in de tijd? ;-)
                                "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

• Het werd verderop nog erger, een kanariegele Commodore ( 72'er) en een blauwe Mazda 929 ( 79 'er).

En dat op de A4....

Comment

• Heb een kleine Amerikaanse coupé gespot, duideljik uit de jaren '90, wellicht net begin 2000. Dacht het kenteken onthouden te hebben, maar dat bleek van een XC90 te zijn... Het was een rond ding, ERG rond. Dacht zelf aan iets van een Dodge, maar kan daar geen kleine coupé vinden (het was geen Stealth). Iemand?
                                    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                      AL-10-69, of is mijn geheugen toch nog niet zo slecht en was het deze DL-10-75?

Ja dus, als ik Mr. Bean en Veloce's bewijsmateriaal mag geloven. Je ziet dat plaatje met modelnaam en bijnaam op het linkerachterspatbord zitten.
                                      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk bericht
                                        Heb een kleine Amerikaanse coupé gespot, duideljik uit de jaren '90, wellicht net begin 2000. Dacht het kenteken onthouden te hebben, maar dat bleek van een XC90 te zijn... Het was een rond ding, ERG rond. Dacht zelf aan iets van een Dodge, maar kan daar geen kleine coupé vinden (het was geen Stealth). Iemand?
                                        Dodge/Chrysler Le Baron GTC???
                                        Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Ha, die Gummers;

Die DL-10-75 stond toch laatst ook in de Autoweek Klassiekers & Youngtimers-special?
                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                                            Dodge/Chrysler Le Baron GTC???
                                            Nee, nog VEEL ronder. Beetje Dodge Stealth meets '99er Taurus.

Comment

• Zo'n Buick Riviera? (eind jaren '90)

http://static.cargurus.com/images/si...pic-20486.jpeg

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Nee, was echt kleiner nog. Die twee autos ken ik; het model dat ik spotte echter niet. Was ook niet heel laag; maar wel behoorlijk rond zoals die Riviera...

Comment

@Mr bean : meer foto's? Was DJ er ook weer bij?
                                                  DJ gaat de laatste jaren niet meer mee helaas. Hier een filmpje uit 2001, we waren toen voor het eerst bij de meeting:

Vanaf 4:20 een leuke inhaalactie van DJ en mij in een Appia Vignale Lusso.

De AL-10-69 was er dit jaar niet bij, de eigenaar had nu een Aprilia meegenomen.
                                                  Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet 130 sport 2006
                                                  Lancia Thema 8.32 1988
                                                  Bimota SB6 1995
                                                  Suzuki GSX-R750 1985
                                                  Suzuki GSX-R750 1985
                                                  Suzuki GSX-R50 1987

Comment

• ook (gelukkig) nog zeldzaam...
                                                    Attached Files

Comment

• Nog vergeten, gisterochtend een prachtige/originele MB 190E 2.3 16V. Erg cool!
                                                      Was recente import, want 3 letter-kenteken.

Zo eentje ongeveer dus :

En gistermiddag een nieuwe Lancia Ypsilon!! Best leuk ding weer.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik vond mijn MX5 een klein autootje,tot ik vanmiddag naast de 74-FL-25 stond.
                                                        Een leuke Honda S800C,helaas geen camera voorhanden.Maar wat een snoepje.:-))
                                                        V70 & Tiger 955i

Comment

• Een Dodge WC XX op de N44..

Zeker voor morgen, veteranendag op het Malieveld.

Comment

Nog vergeten, gisterochtend een prachtige/originele MB 190E 2.3 16V. Erg cool!
                                                            Was recente import, want 3 letter-kenteken.
                                                            .
                                                            dan is het wachten tot ik jou spot want die spot ik heel vaak op de A2
                                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Gisteren op een A12 vlak voor P.Clausplein: een zilvergrijze Lamborghini Countach. Kan me niet herinneren dat ik die ooit rijdend heb gezien. Fok wat gaaf zeg.

Wellicht richting CPZ?
                                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Heb wel een Countach gezien daar.
                                                                Deze was dat :

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Enige Countach die ik ooit heb zien rijden kwam me met veel te hoge snelheid voorbij zetten in de Schipholtunnel. Bij gas los vlogen de vlammen uit de uitlaat. Lang leve de ATR 2009 :)
                                                                  BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Working...
                                                                  X