Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Audi 200 Turbo, import.
    82-GLG-5. Uit '82 lees ik hier...

Comment

• Ha, die Ton;

De Mk1 Mexico is in de UK ook zonder striping en met een vinyl dakje geleverd.
      Scherven brengen gelul.

Comment

• Zojuist op de A1 een Porsche Boxter met oogwimpers op de koplampen. Net zoals Bassie en Adriaan vroeger hadden op hun Honda prelude.
        Weet niet of het een fabrieksoptie is, maar ik had het nog nooit gezien.
        12gdg2.

Ook een Ford B-max op een trailer en zonder kenteken. Had ik nog nooit gezien. Zal is kijken of hij al verkocht wordt.

Comment

• Vandaag bij mij in't durp een smetteloze Lincoln Continental mark 3 Coupe in prachtig grijs/groen metallic. Indrukwekkend ding.

Comment

• Die Boxster is van een of andere stewardess die ook in hair extensions doet. Kwam paar maanden geleden bij dat programma op Veronica voorbij waar ze mensen met 'bijzondere' auto's op straat aanspraken. Weet bij god niet meer hoe dat heet.

Comment

• Die Continental... gave bak! Onhandelbaar in NL verkeer, maar lijkt me geweldig om daarin te onthaasten.

Vandaag weer genoeg gespot:
              - BMW Z8
              - witte Gallardo Spyder
              - nieuw model Maserati QP
              - en vanavond op de A12 een rode Alfa GT Junior (DE-31-65) die flink doorreed. Bumpers eraf, GTA velgen en een grote losse lamp achterop (achteruitrijlicht of schijnwerper?)
              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Daarstraks rustig meetuffend op de Antwerpse Ring een Renault Caravelle in op het eerste zicht zeer goede staat (voorbeeld van de wereldwijde interwebs in dezelfde kleur en uitvoering).
                caravelle.jpg
                There are no stupid questions,
                but there are a LOT of inquisitive idiots.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eddieee Bekijk bericht
                  Vandaag weer genoeg gespot:
                  - BMW Z8
                  Idem, alleen dan gisteren. Een grijze op de A12
                  Vanochtend een zwarte 1M op de A12 richting Utrecht, nam afslag Woerden. Imposant, dat wel, maar mooi is echt iets anders.

Comment

• Zt24dl rode 964 Porsche op de A2.
                    Helaas voor hem op de vluchtstrook...

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Heeft Brun de quattro ingeruild op een Porsche??
                      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                        Zt24dl rode 964 Porsche op de A2.
                        Helaas voor hem op de vluchtstrook...
                        Daar geloof ik geen zak van!

Hoewel, nee, zo'n 964 is natuurlijk wat fragieler dan zo'n oerdegelijke 944, hè.
                        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                          Heeft Brun de quattro ingeruild op een Porsche??
                          Iets verderop stond idd een Quattro ik kon niet zien welke kleur etc want ik reed links

Alfa Giulia 1300 (1966)
                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• vanmorgen een Lotus Europa uit 1969 op de A2.........cool ding! Maar geen echt mooie auto om te zien.
                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Gisteren een prachtige MG gespot, gewoon in Amstelveen bij het stoplicht. Two-tone rood en wit. Ik ben niet goed in de types, maar volgens mij was het een TD als ik naar de foto's van de diverse types kijk.
                              Mini Cooper Clubman
                              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Die MG TD's zie je idd niet vaak.

Zo eentje dus? http://www.autowereld.nl/mg/zr/115-2...3/details.html

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• *watst Harry* :)

Zunne dus:

Mini Cooper Clubman
                                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Voor Harry is iedere TD een diesel he....

Zal nog wat worden met een E-type
                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• :-) Ja, het is vrijdag he?

Ik zie overigens best veel TD's etc rijden bij mij in de buurt.
                                      Zijn enkele prewar (en postwar) liefhebbers bij mij.
                                      Ook zo'n prachtige Austin 7 racer met stofzuigeruitlaat etc. Cool!

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                        Die MG TD's zie je idd niet vaak.

Zo eentje dus? http://www.autowereld.nl/mg/zr/115-2...3/details.html
                                        www.carscoffeecigars.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MGB Bekijk bericht
                                          http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTHjGjB_81gAk6b5PymmOMR_tEgMY3di lTb_FwrKzMBeQdN7lGz9g
                                          Het was wel duidleijk dat ik Jasper aan het klieren was he?
                                          Ik weet wat een TC/TD/TF etc is.

Maar je moet onder ogen zien dat MG is afgegleden aan het einde. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Vandaag op de A20 een roze XK8 (model Jasper) met een oudere kerel erin, en een witte kat op de hoedenplank. Wonderlijk tafereel.
                                            2019 Volvo V60 T6

Comment

• Ha, die Spotters;

Gistermiddag op de A2, een Studebaker Hawk:

DSCN9646.jpg

Bijna on-Amerikaans elegant qua ontwerp. Misschien
                                              wel de mooiste Yanktank uit de jaren vijftig
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

• Vanmiddag een beige Mercedes 190SL op de Zuiderweg in Wijdewormer.
                                                Al vaker tegengekomen op de racefiets op diezelfde weg. Minpunt was het windschot dat er op zat.
                                                BMW 323ti Compact Silber
                                                Midas Bronze Red
                                                Triumph TR6 PI Damson
                                                Aprilia SL1000 Falco Rosso

http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

Comment

• Gisteren op weg naar Jorritsma City via 020 thv Schiphol: een fraaie zilverkleurige Ferrari Dino, met een typisch en leuk dubbel streepje. En op de A1 in de file zo'n Karma ding van Fisker.
                                                  Last edited by levensnevel; 08-07-12, 02:30.
                                                  Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                                                    Ha, die Spotters;

Gistermiddag op de A2, een Studebaker Hawk:

[ATTACH=CONFIG]11940[/ATTACH]

Bijna on-Amerikaans elegant qua ontwerp. Misschien
                                                    wel de mooiste Yanktank uit de jaren vijftig
                                                    Prachtige amerikaan idd, mijn vader heeft er 1 gehad toen ik nog een klein ventje was, helaas is de herinnering daarom nogal vaag. Groen met wit dacht ik.
                                                    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Vanmiddag op de A16 tussen Ridderkerk en Rotterdam een fraaie Maserati Quattroporte II, redelijk nieuw kenteken (nn-RZT-n). Kon niet dichtbij genoeg komen omdat een bouwvarker in een witte bus ineens naar links kwam :-(
                                                      The American economy is getting so bad that Americans have started emailing Nigerians asking for help with wiring money.

Comment

• Vorige week een rode Bentley S3 Continental op de A12.
                                                        Geen idee of dit werkt, de eerste rode met blauwe NL-platen was het:
                                                        http://www.google.nl/search?q=BENTLE...CtSX0QW0jfykBw

Comment

• Uit een ander topic, maar deze spot van JAsperB hoort eigenlijk hier:

Oorspronkelijk geplaatst door RC Bekijk bericht
                                                          ...

Met googlen naar een voorbeeld plaatje van Axis & Allies kwam ik trouwens deze tegen, onomstotelijk bewijs dat JasperB ook speelt. Of die gast met de vliegenierspet moet zn tweelingbroer zijn ;)

http://www.youtube.com/watch?v=W-_9yGPBZ6g

Zelf de setting is helemaal in zijn straatje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roger Bekijk bericht
                                                            Vanmiddag op de A16 tussen Ridderkerk en Rotterdam een fraaie Maserati Quattroporte II, redelijk nieuw kenteken (nn-RZT-n). Kon niet dichtbij genoeg komen omdat een bouwvarker in een witte bus ineens naar links kwam :-(
                                                            Een II, echt? Daar zijn er toch maar een paar van! Die gekke voorwielaandrijver met Citroëntechniek is dat, toch?

RC, euh, op het gewicht na zie ik weinig overeenkomsten. Bedoelde je Toledo man? :)
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                              RC, euh, op het gewicht na zie ik weinig overeenkomsten. Bedoelde je Toledo man? :)
                                                              Heb je het filmpje wel bekeken? It's you baby!! :p

Comment

• QP II zijn er volgens Wiki nog maar 5 van, heb het ding nog nooit gezien.

Was het niet toevallig toch een blauwe series III, want die staat hier te koop. Proefritje dan wellicht.
                                                                Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NoTVR Bekijk bericht
                                                                  QP II zijn er volgens Wiki nog maar 5 van, heb het ding nog nooit gezien.

Was het niet toevallig toch een blauwe series III, want die staat hier te koop. Proefritje dan wellicht.
                                                                  Klopt, inderdaad een series III. Soort grote Lancia Delta met kofferbak, staat al jarenlang op het verlanglijstje als ik 1. ooit 2. genoeg geld 3, genoeg tijd en 4. genoeg ruimte heb.
                                                                  The American economy is getting so bad that Americans have started emailing Nigerians asking for help with wiring money.

Comment

Working...
                                                                  X