Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Yap; zie HLR-draadje. Denk dat we elkaar net gemist hebben...
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• In een naargeestige parkeerkelder in Rijswijk, een hele zooi klassiekers op een rij.
      • Peugeot 504 cabrio, rood.
      • Alfa Giulia in rally spec met stickers, wit.
      • Saab 96 in rally spec met stickers, no. 62, wit.
      • Ford Fairlane, wit/zwart.
      • Fiat cabrio, jaren '60, type ken ik niet.
      • Grote Wolseley die hoorbaar olie lekte in de opvangbak. :)

En nog wat leuk spul. Gaaf! Eindje verderop nog een 3200GT ook.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Gisteren in de regen een witte Fiat Dino Spider met haast, gaaf man!
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
          Vandaag een Matra Murena hier in de buurt. Rood, mooi ding.
          Ik heb nu uitzicht op een zwarte. Leuk ding inderdaad, ik kan me niet herinneren er ooit eerder een in het wild gezien te hebben.

Comment

• Afgelopen zondag gespot bij 'het Reusels Kotje' (spreek ongeveer uit als ķötje) een prachtige vooroorlogse bentley. Nederlands kenteken, ae- nogwat. Echt een mooi ding dat ook flink gebruikt wordt zo te zien. Zal ook een aardig prijskaartje aan hangen denk ik zo. Helaas het kenteken niet precies onthouden dus ik heb geen idee wat voor type.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ar Bekijk bericht
              Veel Dafjes vandaag in Sneek. Ik denk dat ze een georganiseerde rit reden.
              Heb ze ook gezien, maar dan bij Sloten
              STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
              WALDORF: Why do you care? You don’t have a life on this one.

Comment

• elfstedentocht.....zit er dik in, Friesland, gespot in steden...
                http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                Citroen 2CV 1982
                Saab 9-3 2.0T 2002
                Citroen C1 2014
                Solex 3800

Comment

• Zojuist een mosterdgele Fiat 850 Coupé, prachtig! Ook zag ik dat mijn toekimstige achterburen een in perfecte staat verkerende Innocenti Minimatic hebben, erg apart zoīn variant!

Oh, en zondag spotte ik óók al een Matra Murena, een witte die er een beetje shabby uit zag.
                  Last edited by Veloce; 12-03-15, 19:25.
                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
                    Afgelopen zondag gespot bij 'het Reusels Kotje' (spreek ongeveer uit als ķötje) een prachtige vooroorlogse bentley. Nederlands kenteken, ae- nogwat. Echt een mooi ding dat ook flink gebruikt wordt zo te zien. Zal ook een aardig prijskaartje aan hangen denk ik zo. Helaas het kenteken niet precies onthouden dus ik heb geen idee wat voor type.
                    Jammer dat je het kenteken niet meer weet.

Vorig jaar in Italie kwam ik bij het Ferrari museum een Nederlandse gekentekende vooroorlogse Bentley tegen. Werd goed gebruikt!
                    Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

• Van die mooie auto's die jullie spotten kom ik niet vaak tegen, maar vanochtend wel weer een BYD F3 gezien op de A2, met een hele grote plek ongespoten lakwerk aan de r.zijde.

Comment

• Miel, ja; schaam...

En mijn kennis van Bentley's blijkt ook niet erg goed. Als ik even google dan lijkt het mij zo een 5.3 Le Mans uit 52 of 53. Mooi ding hoor, met al dat messing, chroom, nikkel en ander metalen waar al het loodgieterswerk uit bestaat. Ook zo'n mooie platte uitlaat zat er op.

Comment

• Een hoogbejaarde in een Juke. Tot zover niets bijzonders, maar het was een Nismo-versie. Zal wel een leenauto van de deaker zijn geweest.

Comment

• Ik zat van de week achter een Ford Ecosport. Een wat, hoor ik u zeggen? Nou dit:

2014_ford_ecosport_3_1024x768.jpg

Nog nooit eerder gezien, maar dat kan aan mij liggen, want er staan er toch echt al ruim 300 op kenteken in Nederland. Mooi is anders...
                            Mini Cooper Clubman
                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• ^^ Het ding schijnt ook niet al te best te rijden...

Ik zag vanmorgen een BYD. Een wat? Een Build Your Dreams, op Nederlands kenteken. Ik weet dat Autobinck plannen heeft/had om ze te gaan importeren, maar volgens mij worden ze hier nog niet verkocht.

Deze: type FD3m (coole naam!)

Comment

• Ha, die Jasper;

Er is zelfs een (stille) gummer met zo'n ding. Rijdt overigens veel minder beroerd dan je zou verwachten. Facelift komt eraan een heeft geen reservewiel meer zo aan de buitenkant.
                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Dan denk ik dat ik fraaiste spot van de dag had. Vanaf de parkeerplaat Oeienbosch (het FinTouché van het zuiden) kwam de prachtige LG-70-NP de snelweg op rijden. Zo te zien in prachtige staat, maar wel wat zwabberend. Wellicht omdat de Apk al jaren verlopen is?

Hoe dan ook, een Delage D8 120 zie ik niet iedere dag. Goudmetallic van kleur. Tweekleurig eigenlijk.
                                  Last edited by Brahma; 18-03-15, 20:24.

Comment

• Die Delage heeft geen APK plicht meer.

Blijkbaar toch wel nodig... ;)
                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Was het zoiets Brahma ?

Comment

• Ik heb inmiddels zoveel foto's van d8 120's zitten googlen dat ik niet meer exact weet wat ik zelf zag. Wat ik nog wel zeker weet is dat er metaalkleurige buizen zijdelings uit de motorruimte kwamen. Ik meende te zien dat ze niet glad waren maar meer het uiterlijk hadden van dikke ribbelslang, oftewel corrugated loom tubing. Net zoals op deze foto, maar dan aan de linkerzijde van de motor ( rechterzijde kon ik niet zien). Kleur was overigens net zoals op deze foto volgens mij, maar of er zo'n aero achterkant op zat? Ik weet het niet.

Comment

• Ha, die Spotters;

Vanmiddag nabij Heemskerk; een Aston Martin DB7 Vantage V12 GT in BRG op NL-platen.
                                          Deez' couleur dusch:

3214748364811032007162800_3.jpg

Opvallend slanke en compacte verschijning.
                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Vanochtend op de A4 gespot een nieuwe RS6 en nieuwe 911 GTS beide met slakkengangetje op de rechterbaan. Opvallend zo op de vroege maandagochtend!
                                            BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• ik spotte eergisteren een Tesla Roadster........die zie ik echt nooit (meer)
                                              En op die dag ook een Engelse RS6......niet mooi, wel impressive.
                                              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Over Aston's gesproken: Zie regelmatig een Aston Martin Rapide in het soort staalblauw wat mijn 330d ook had. Nou vind ik de Rapide een elegante vierdeurs, maar de kleur staat hem minder. De achterkant met de lichtgekleurde achterlichten wordt er bv erg bleek van. Een iets contrasterender kleur zou hem beter staan. Maar goed, ik zou hem niet van de oprit af schoppen zogezegd.

Comment

• De A4 begint een aardige spotplek te worden. Vanochtend bij het invoegen van de A44 naar de A4 hoorde ik wat aan komen brullen, werd ik ingehaald door deze..

En dan natuurlijk meteen de SVT 6.2 liter...Ben je dan een held als je zo een ding rijdt in Nederland?
                                                  BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Grijs kenteken scheelt een godsvermogen aan idiotentoeslag. ;)
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• vanmiddag dit leuke karretje op de foto gezet, een GTM Spider. Kan me niet herinneren deze ooit eerder gezien te hebben.
                                                      U07A1309.jpgU07A1986.jpg
                                                      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Nog nooit van gehoord! Grappig dingetje!

Mijn aparte spot van dit weekend: een oude type Panda met Martini-striping en 2 auto's daar achter een Renault R4 in Gulf-livery. Ze hoorden overigens niet bij elkaar, want die Panda kom ik iedere dag langs fietsen. Apart gezicht zo!

Verder gisteren in de stromende regen:
                                                        - Volvo P1800 S (rood, op de heenweg bij Utrecht)
                                                        - Volvo P1800 ES (oranje, op de terugweg ook bij Utrecht)

Triumph/Rover-club in Huizen: veel bijzonder spul!
                                                        - P6 3500 Estate (gaaf!!!)
                                                        - goudkleurige SD1
                                                        - rode Rover 75 V8 Estate (cool!)
                                                        - 2500 Saloon en een handjevol normaler spul.
                                                        Giulia 1600 Super '65

Comment

• Afgelopen weekend naar Retro Classics in Stuttgart geweest. Op terugweg werden we ingehaald door een Javagrün Alpina B3 BiTurbo.

Gr Jeroen
                                                          Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

• Afgelopen weekend een klassieke Lotus Europa. In de regen, die zie je zeker niet iedere dag.
                                                            ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Gaaf kleurtje dat Java Grün!
                                                              Forza!

Comment

• Een originele Ford Focus RS MkI, gaaf ding! Lang geleden dat ik zo'n apparaat in het echt gezien had!

1 minuut later een knappe Clio Wiliams. Ook zo'n leuke hot hatch!
                                                                Last edited by Veloce; 10-04-15, 20:17.
                                                                Giulia 1600 Super '65

Comment

• Een Mitsubishi Galant van dit type:

Foto van Wiki, maar volgens mij was het zelfs DEZE auto. :)

Op de A9. Lang geleden dat ik er een zag.
                                                                  Mini Cooper Clubman
                                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                                                  X