Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Mensen in een auto ter waarde van 3 TSM-huizen nemen wel vaker de afslag Amstelveen.

Overigens ook in Amstelveen spotte ik gisteravond bij de AH een origineel Nederlands Ford Scorpio uit ca. 1990. De hatchback dus he. Twilight zone!
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Een rode Hoerakan bij Pon. Heel heel mooi.
      Zo zou je bijvoorbeeld je eigen kind waarschijnlijk nooit aanrijden, ook al betekent dat dat er een bus vol peuters een afgrond in verdwijnt.

Comment

• Jasper, ik zag toevallig gisteren zijn nog wat mismaaktere broertje. De scorpio sedan. Die achterkont. Brrrr. En de koplampen waren toen ook al volledig verpest.

Comment

• Achterkont? :-) D'r rijdt hier een vertroetelde Scorpio rond met zo'n achterkont, USA import, en inmiddels op NL platen. Ik vind het een leuk ding.
          ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Ha, die Jeroen;

Ja, achterkont, je weet wel; de tegenhanger van de voorbips.
            Scherven brengen gelul.

Comment

• Ja, dames, een achterkont. :-) Ik twijfelde heel even of ik achterkant zou schrijven of kont. Toem besloot ik dat een gecontamineerde auto wel een contaminatie verdient. Logisch toch? Tsssss...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                Ja, achterkont, je weet wel; de tegenhanger van de voorbips.
                Nah heb je d'r daames bij waah ik 'm zekah tegen de voorbips an wil hangeh, voeluwel?
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• AR-52-83 rijdt hier net langs.
                  Rode prewar Aston Martin!
                  Erg cool!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Een DAF Kalmar. Een wat? Een DAF Kalmar:

Het zou best dit exemplaar geweest kunnen zijn, kenteken heb ik niet onthouden.

Comment

• gespot in DHg vanochtend, in gauwigheid, volgens mij kan dit de i8 zijn ...
                      (staat op nl platen, meen ik gezien te hebben)

Screen Shot 2015-04-28 at 19.22.45.jpg

geen idee hoeveel er hiervan al in NL rond rijden.
                      It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Dat is inderdaad met zekerheid een i8. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik zie ze de laatste weken regelmatig, helaas meestal in saai zwart waarbij veel mooie details wegvallen. Maar zelfs dan blijft het een prachtig apparaat.

Comment

• Gisteren bij de plaatselijke vreetsalonmetdiegrotegeleletteroppaal

Triumph Stag van januari 1975 (zwart op kenteken, maar nu bordeauxrood), Mercedes 380 SL uit april 1985 felrood en een Mustang ook felrood uit juni 1972. Alle drie cabrio´s en 8-pitters, mooi illuster trio!
                            Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                            Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Zojuist gewoon tussen de rest van het verkeer, een Jaguar SS100...... helaas een replica. De 27-ya-63. Maar wel erg fraai hoor.

Comment

• Lotus Elan, staat al zo'n beetje de hele dag hier op het plein. Leuk ding!
                                Attached Files
                                "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Een heuse Amilcar, vanmiddag in Amstelveen. Volgens mij deze:

amilcar.jpg
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Net op de A2, Morgan 3 wheeler. Nederlandse donkerblauwe platen.

Comment

• Zilvergrijze BMW Z8 bij de Jumbo Heemskerk.

Mercedes S500 Maybach, in Bergen.
                                      Vinnut wel wat hebben.. ;)
                                      Veritatis simplex oratio est

Comment

• Een groengele Unimog (BH-HB-59) met zonnepanelen op het schuine gedeelte van de opbouw.
                                        Geparkeerd boven een smeerput op de oprit. Cool!

Aanvulling: ook een smurfenblauwe V60 Polestar, toch bijzonder vanwege de 50 Nederlandse exemplaren.
                                        Last edited by raspaardje; 06-05-15, 17:26.

Comment

• Schitterende Lancia Aurelia! Volgens mij is deze van steentjeskoning Michel Oprey.

Giulia 1600 Super '65
                                          Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                                            Een DAF Kalmar. Een wat? Een DAF Kalmar:

Het zou best dit exemplaar geweest kunnen zijn, kenteken heb ik niet onthouden.

Grappig. Zo'n ding zoek ik nog... Althans: alleen de achterasconstructie. De vroegere Daf rallysportafdeling gebruikte de achterasophanging voor hun rallywagens. Deze was een stuk steviger dan de standaard variant. De Kalmar werd gebruikt door de zweedse post. Met het vele onverhard en belading was zo'n achterasconstructie een must...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                                              Een groengele Unimog (BH-HB-59) met zonnepanelen op het schuine gedeelte van de opbouw.
                                              Geparkeerd boven een smeerput op de oprit. Cool!

Aanvulling: ook een smurfenblauwe V60 Polestar, toch bijzonder vanwege de 50 Nederlandse exemplaren.
                                              Ik denk dat die groengele Unimog unieker is dan die 50 smurfblauwe Volvo's ;-)

Comment

• Net een Flaminia Touring cabriolet op de A2. En net in centrum Amsterdam een Maserati Indy met Indy als kenteken. Ubercool!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik reed vandaag op de N224 achter een Scorpio met een origineel NL kenteken, bwjr 1987.
                                                  Wat een schijthokken waren/zijn dat ook :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer Bekijk bericht
                                                    Ik reed vandaag op de N224 achter een Scorpio met een origineel NL kenteken, bwjr 1987.
                                                    Wat een schijthokken waren/zijn dat ook :-)
                                                    was mijn eerste taxi toen ik 19 was! Met 2.9i 6 cylinder......op benzine.
                                                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                                                      was mijn eerste taxi toen ik 19 was! Met 2.9i 6 cylinder......op benzine.
                                                      Hahahahahaha, daar is het misgegaan dus ;-P

Comment

• Veloce: Hertogsingel/politiebureau zo te zien? Gaaf ding!

Ik vind de eerste serie Scorpio's best cool eigenlijk. :)
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Waarvan een behoorlijk aantal tijdens de persintroductie in de poeier werd gereden omdat de journo's zich veilig waanden met het standaard ABS. Zo gaat althans het verhaal. Ik heb er ooit 1 overwogen voor een driftcursus. Dat was natuurlijk dom. Maar cool zijn ze, die 1e generatie idd.

Comment

• ik voelde me echt de koning te rijk met dat ding. Al die chauffeurs in Amersfoort reden met een 2.0 en dan kwam ik met die 6 cylinder aanrijden bij het ziekenhuis :-)
                                                            Er was gewoon niet normaal met dat ding te rijden, die heerlijke sound van dat ding. Bwaaooooooop, Bwaaaoooooop!
                                                            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• Mijn ouders hadden in de 80's ook een poos een Scorpio. Dat was een 2.8i Ghia met 5-bak. In mijn herinnering als jochie toen een dikke auto met veel luxe: cv, elektrische ramen, elektrisch verstelbare voorstoelen én achterbank, opblaasbare lendesteunen, cassette/stereo met equalizer (bandjes met Snap! grijs draaien) en airco. Dat was ongekend luxe.
                                                              In 1990 ermee op vakantie naar voormalig Joegoslavië. Met 4 personen en bagage tikte m'n vader 220 km/u aan 's nachts in Duitsland. Dat is me goed bijgebleven!

Het ontwerp heeft de tand des tijds niet doorstaan. Althans, ik vind het anno 2015 geen mooi auto meer. ;-)
                                                              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                                                                Waarvan een behoorlijk aantal tijdens de persintroductie in de poeier werd gereden omdat de journo's zich veilig waanden met het standaard ABS. Zo gaat althans het verhaal. Ik heb er ooit 1 overwogen voor een driftcursus. Dat was natuurlijk dom. Maar cool zijn ze, die 1e generatie idd.
                                                                Ze driften wel goed, tot ergernis van de instructeurs :)
                                                                Veritatis simplex oratio est

Comment

• Ik had een 2.0 op het oog. Goed dat ik verder keek, (ik gebruikte toen nog geen internet) even later kwam ik een 6 in lijn tegen,( met maar liefst 2,5 liter inhoud) van een ander Duits merk, inclusief rotte remleidingen. D'r was wel meer rot aan die auto, maar die heb ik toen toch maar genomen.

Comment

Working...
                                                                  X