Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Twee maal drie achterlichten, of twee maal 2?

Drie voor de zeldzamere 365:

958352.jpg

En twee voor de latere 400 en 412:

ferrari-400-11.jpg

Alle drie gave wagens!
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Die VW, echt een conceptcar uit de jaren 80. Bah.

Comment

• @Jasper: zal ik de volgende keer tellen
        *mental note: achterlichten tellen*
        *voelt zicht totale amateur-spotter*
        *is ook zo*

Die VW: ik had geen idee dat die ook in productie was.
        Schrikken. is Idd griezelen, met 9.a. die afgedekte wielkasten... maar dat ding is ook niet voor de mooi gemaakt..

Nog even over die gele Lancia : Dat is toch de wagen uit "de zaak zonnebloem" ?
        It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Ik reed vanmiddag in San Gigmignano en achter me reed een heuse Honda NSX. Gaaf!
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

• 44e28c3c4dfae300b5096c933232827fx.jpg

Übergaaf!
            Last edited by netraam; 19-05-15, 23:32.
            Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Ik wist dus ook niet dat je de VW gewoon kan kopen, maar schijnbaar wel...en dat hebben mensen dan ook nog gedaan.. maar...

"Met productiemethoden die de precisie van handwerk sterk benaderen, heeft Volkswagen jarenlang in het geheim aan een revolutionair model gebouwd. Het futuristische design, de vooruitstrevende technologie, maar vóóral het extreem lage verbruik hebben de autowereld inmiddels op zijn grondvesten doen schudden. De XL1. Dit exclusieve model is in een beperkte oplage geproduceerd en wegens overweldigend succes niet meer leverbaar."

http://www.volkswagen.nl/modellen/xl1
              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Ha, die Motard;

Oorspronkelijk geplaatst door motard Bekijk bericht
                .... Nog even over die gele Lancia : Dat is toch de wagen uit "de zaak zonnebloem" ? ....
                Klopt: de Lancia Aurelia B20

19_affaire_tournesol_81.jpg

van

arttca38.jpg
                Scherven brengen gelul.

Comment

• Gisterenavond een hele mooie Greyhound Silverside bus. Wat een prachtig gedrongen model!!! En een fraai geluid..... Nog nooit in het echt gezien maar hij maakte wel indruk op mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JC Bekijk bericht
                    Ik wist dus ook niet dat je de VW gewoon kan kopen, maar schijnbaar wel...en dat hebben mensen dan ook nog gedaan.. maar...

http://www.volkswagen.nl/modellen/xl1
                    ...nou, 'gewoon' kan kopen is wat overdreven hoor. Dat kreng had een vanafprijs van 112.000 euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Streamz Bekijk bericht
                      ...nou, 'gewoon' kan kopen is wat overdreven hoor. Dat kreng had een vanafprijs van 112.000 euro.
                      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door motard Bekijk bericht
                        Deja-Deja-Vu...
                        Weer die kruising, weer dat geluid.

Goed kunnen bekijken : ik meen een Ferrari 365 2+2, Pininfarina subtiel op de zijkant. Zo te horen 12Cyl.
                        Garageplaten (groen, dwz garage? proefrit ? )
                        Lak wat was flets, en kleur was lichtblauw of turquoise, vond ik niet zo heel mooi, maar blijft een leuke auto.

het zou ongeveer deze kunnen zijn:
                        [ATTACH=CONFIG]26850[/ATTACH]
                        365 heeft geen voorspoiler .

Hoewel er inmiddels ook wel een aantal 365 zijn die omgebouwd zijn naar 400 uitstraling, dus 2x2 achterlichten en voorspoilertje. Wellicht na schade , of gewoon omdat het kan. (op F-chat ging iemand vreselijk over de zeik toen ik zijn F noemde in 1 zin met het woord schade, nb nav een vraag die hij zelf stelde en mogelijke schade slechts als 1 van de opties waarom iets gedaan was zoals het gedaan was....dus benieuwd hoe dat hier gaat).

Comment

• Een recente Mits Outlander non-phev... Lijkt me vrij zeldzaam in NL :)
                          Aprilia RSV Mille '01

Comment

• Hehehe..hier in de US word je dood gegooid met die meuk.
                            Ben gek op de charger en mustang. Echt iedere hoek van de straat, is gewoon niet boeiend meer.

Speciale spul nog maar 1 hele speciale custom corvette, foto was niet mogelijk. Heel apart. En heel nieuw.
                            Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

• De ex van?

Comment

• Neh, kenteken lijkt me wat te nieuw.
                                Aprilia RSV Mille '01

Comment

• Moet er geen balkje voor zijn ogen?
                                  VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Afgelopen weekend naar Knokke geweest, je weet dat je daar altijd wat leuks tegen komt. Maar deze keer was het wel super..

Alfa 4c
                                    Bentley 4.5 Tourer
                                    Bmw M6 Gran Coupe
                                    Lamborghini Aventador Spyder
                                    Ferrari F430 scuderia
                                    Ferrari 612
                                    Ferrari 456 GT
                                    Ferrari 328 GTS
                                    Ferrari F430 spyder
                                    AMG SLS cabrio
                                    Ford GT40
                                    Porsche 918 spyder
                                    Aston Martin Rapide

Nog wat MB AMG spul en heel veel 911-jes. Wel grappig die nieuw kentekens in België, die Lambo had kenteken furious en de F430 Scuderia, scuderia.

Comment

• Gisteren op de N14 richting Wassenaar werd ik ingehaald door een zwarte Ferrari F12. Op dat moment liet ik mijn raampje zakken, en ik werd niet teleurgesteld: VROAAAAP. :)

Comment

• Een zeldzaamheid in de States dus helemaal in NL: een Volkswagen Routan (re-badged Chrysler Voyager)
                                        Ik dacht eerst dat iemand een grapje had uitgehaald met het typeplaatje achterop.
                                        ------------------------------------------------
                                        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Dat dacht ik de eerste keer dat ik zo'n ding in de VS zag ook, dat er met plakletters geknoeid was. Bleek dat ding echt zo te heten. Stelletje geinspireerde geesten, die VW-marketeers. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Bram 'That's life' Mosko .

In een Audi RS5.

En zelf stofzuigen bij Loogman.. :)
                                            Veritatis simplex oratio est

Comment

• Jaja, living out of a suitcase, was het toch? 'n RS5, tssss.

Comment

• Hij heeft volgens eigen zeggen geen huis meer, maar rijdt wel een RS5? Ik zou mijn prioriteiten toch anders leggen. :)

Comment

• Naja, een tweedehansie he ;) met hoogstwaarschijnlijk één of andere vage lease/huurconstructie waarbij Bram viavia de auto aftikt .

Comment

• Juist als je uit een koffer leeft, kan zo'n gebruikte Audi er wel vanaf. Op een autoforum zouden we zoiets toch moeten waarderen.
                                                    VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Naast Oranjeklant ook nog Moskofan, WimD? 't Is wat :-)

Comment

• Nee hoor, ik heb die vent nooit vertrouwd en ik ben ook niet verbaasd over zijn val. Maar ik heb het vermogen om zaken van elkaar te scheiden. En dan vind ik het wel grappig dat hier zo verontwaardigd wordt gedaan over zijn bestedingspatroon. Is dit een autoforum of het forum van de Vereniging Eigen Huis?

Comment

• Gummen.

Comment

• Aardig wat gespot vandaag: een zwarte Murciélago, Skyline R32, Jaguar MKI of II en een Toyota 86 GT.
                                                            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Gumball ?

Comment

• Nee, allemaal los van elkaar en geen stickering ofzo.
                                                                Die gast in die Murci had wel moeite om die auto door het stadsverkeer te loodsen zonder hem stil te laten vallen. Maar wat een ongelooflijk geluid zit er in die 12 cilinder. Ik had er nog nooit een rijdend gezien.
                                                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Gister avond nog even kort met m'n jongens op een viaduct over de A1 staan "spotten": 1 Gumball3000 deelnemer gezien (Aston Martin).
                                                                  Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Working...
                                                                  X