Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik reed op de A1 en zag drie deelnemers voorbij komen. SLR, GTR en een Ferrari(weet niet meer welke). Ik vond al het volk langs de vangrails al vreemd in eerste instantie tot ik de auto's zag.
    Met bestickering trouwens.
    8.2 met supercharger?

Comment

• Ik zag ook onderweg naar huis overal mensen met camera's langs de vangrails staan tussen Barneveld en Amersfoort.
      Ook opvallend veel flitscontroles, VROS autos en motorfietsen gezien onderweg van Arnhem naar huis.
      Toen viel het kwartje: oh ja, er was toch een Gumball event in Amsterdam :-)
      Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

• Een Renault Twizy in het wild. Er is serieus iemand in Amsterdam Zuid Oost die dat ding voor woon-werk verkeer gebruikt.
        ------------------------------------------------
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Gumball rijders ook nog gezien eergisteren. Zag bij Deventer een grote vleugel voorbij komen, huh wat, was dat een F50? Daarna veel volk op de viaducten, zelf ook nog even gestopt en gekeken. Kwam wel leuk spul voorbij wat zelfs niet met de rally mee deed.

Twizy gisteren zelfs nog gezien, zie er toch wel regelmatig iemand mee rijden. Meestal van die zakenbakkies.
          http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
          Citroen 2CV 1982
          Saab 9-3 2.0T 2002
          Citroen C1 2014
          Solex 3800

Comment

• In Amstelveen rijden er ook een paar, zelfs een op een brommerplaat?

Makelaarsdingetjes denk ik.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Over zeldzame, recente Renaults gesproken: Renault Wind. En die zullen altijd zeldzaam blijven.
              ''Thank God for the internet experts''

Comment

• 233 Winden op kenteken, zie ik. Valt me nog mee eigenlijk, meer dan er nog Avantimes rondrijden.

Volgens de sales cijfers van Renault zelf rijden er in Nederland tot nu toe 452 Twizy's ronds. Vind ik best veel voor zo'n onpraktisch ding. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Wat is dit...?
                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Rooie Ferrrrrrari op de Beneluxbaan. Open. Breed. Laag en wat een sound!!!

Comment

• ..lijkt mij een Noble? Zou niet weten welk model.

Comment

• Rossion Q1, lees: Amerikaanse Noble M400
                        E46 330i '02 - Citigo '13 - Tiger 800 XC '14

Comment

• Een (heule lelijke) Opel Calibra Cabrio. Is nooit af fabriek geleverd, toch?

Comment

• Een Caddy met 25 km plaat.
                            8.2 met supercharger?

Comment

• Ik weet niet in welke grote stad jij woont, Ar, maar daarbuiten is dat toch vrij normaal. :-)
                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Zelfs in Eindhoven is dat tegenwoordig normaal...

Comment

• In Veendam (om nog maar even een grote stad te noemen) e.o. rijden wel 10 caddy's, kangoo's en dat soort bestelauto's rond, met een 2 takt pruttelding voorin en 25 km/u bordje voor/achterop.

Comment

• Veendam. Dat vind ik eigenlijk wel typisch het soort gemeente voor dat soort boerenlullenschraapwerk, ja. :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Boris - Djurre Bekijk bericht
                                      In Veendam (om nog maar even een grote stad te noemen) e.o. rijden wel 10 caddy's, kangoo's en dat soort bestelauto's rond, met een 2 takt pruttelding voorin en 25 km/u bordje voor/achterop.
                                      De meeste van de teruggetunede apparaten die ik ben tegen gekomen, hadden gewoon de originele motor. Enkel de topsnelheid werd beperkt, door het blokkeren van alle versnellingen behalve de 1e.
                                      privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                                        De meeste van de teruggetunede apparaten die ik ben tegen gekomen, hadden gewoon de originele motor. Enkel de topsnelheid werd beperkt, door het blokkeren van alle versnellingen behalve de 1e.
                                        Precies. Ik zie ook opvalland vaak afgetrapte oude hatchbackjes ŕ la Corsa B, 106 met zo'n oranje driehoek ipv een kentekenplaat. Enige reden is dat de trotse jeugdige eigenaar geen geld heeft voor een echte auto, dus ook niet om er een andere aandrijflijn in te leggen. Eerste (twee) versnelling(en) blokkeren is zo gedaan natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                                          Ik weet niet in welke grote stad jij woont, Ar, maar daarbuiten is dat toch vrij normaal. :-)
                                          Ik weet dar er meer zijn, maar zo vaak zie ik ze niet. Ik reed er met 60 achter.
                                          8.2 met supercharger?

Comment

• Ik kom regelmatig een 306 cabrio tegen voorzien van 25km/h bordje, met een bestuurder die de dertig gepasseerd is, en die zonder veel moeite 65km/h haalt. Nu woon ik in Eindhoven noch Veendam, maar toch.

Comment

• Vanmorgen in Nijmegen, een gele Lamborghini met een donkere bestuurder. Voetballer??
                                              Wat een geluid man, geweldig!
                                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• of een DJ, of een drugsdealer.

lol

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Hellend vlak, dames...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                                    Hellend vlak, dames...
                                                    O, het is een pooier ...
                                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

• Ik bedoel dat het best mogelijk is dat die Lambo op een eerlijke manier verkregen is.

Bijvoorbeeld gewonnen, in een penislengtecompetitie.
                                                      Last edited by netraam; 05-06-15, 15:29.

Comment

• ..anders een FIFA-bestuurder misschien? ;) Prachtig al die vooroordelen altijd, ik maak me er zelf ook schuldig aan. Elke keer als ik een blondine in een Range Rover zie rijden hier in de buurt, denk ik: "fijn he zo'n man die dat voor je betaalt." Terwijl een vriendin van me ook blond is en haar RR kan betalen dankzij haar goed lopende tandardsenpraktijk...

OT: zag zojuist voor het eerst een McLaren MP12 op de N44. Knaloranje op NL-kenteken.

Comment

• In omgeving Nijmegen zijn het meestal truckhandelaren die in de dikkere sportauto's rijden. Op groene- dan wel Duitse platen, ddww.
                                                          Mijn kantoor zit aan de A326, daar worden ze regelmatig losgelaten (gele Gallardo, enkele F430's, enz)
                                                          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Hellend vlak? Zekers. Voor je het weet zitten ze de bankiers weer de schuld te geven!
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Idd allemaal vooroordelen, ik heb het alleen over een voetballer met een ? erachter. Harry is weer erg stereotiep bezig. :-)
                                                              De Lambo was geel met Nederlandse platen.
                                                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                                                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

• Gave Esprit! Zo te horen een 4-cylinder.

Giulia 1600 Super '65
                                                                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Vanmiddag in Arnhem centrum een bloedmooie Giulia omgebouwd naar stationcar in Carabinieri uitvoering.
                                                                  Donkerblauw met wit dak. Compleet met zwaailicht en belettering tot en met het telefoonnummer van de politie.

Mea culpa geen foto. Ik was met de motor, mijn telefoon zat in de koffer.
                                                                  Ik had hem eigenlijk moeten aanhouden voor een plaatje. Volgende keer dan maar.

Comment

Working...
                                                                  X