Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Bekende auto in de Giulia-scene. Wel een originele Giardinetta, maar van oorsprong geen Carabinieri.

Geweldig leuke auto trouwens!

Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Dat is hem inderdaad.
      Goede vervalsing, ik kon er geen foutje aan vinden.
      Tijdens vakanties in la bella Italia veel van dit soort auto's gezien.
      Toen reed de politie nog met Moto Guzzi's, mooie tijden.

Comment

• Deze man is volgens mij zelfs in Itali gearresteerd om deze auto vanwege de gelijkenis. Tijdens het 100 jarig jubileum van Alfa Romeo.
        Na veel gedoe mocht hij gaan mits hij direct naar huis zou gaan.

Of was dat niet deze man?

Comment

• Jawel :-)

Volgens mij reed hij zelfs met groene garageplaten
          Giulia 1600 Super '65

Comment

• Geen idee wat het is.
            (paar uurtjes geleden op een franse snelweg.)

Comment

• Een Tatra T600, wat vet man!

Luchtgekoelde motor (V8 dacht ik) achterin, echte Oostbloktaxi!
              Last edited by Veloce; 07-06-15, 23:17.
              Giulia 1600 Super '65

Comment

• Na wat googelen lijkt het een T87 te zijn. (V8 inderdaad)
                http://www.tatraregister.nl/?page=model-t87

Comment

• Oh ja, ik zie t nu ook. T600 (diens voorganger) is met 1.9 4-pitter.

Edit: veel info hiero: http://www.tatraplan.co.uk/tatra-t600-tatraplan.html
                  Last edited by Veloce; 07-06-15, 23:18.
                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ha, die Spotters;

Knappe 190SL, vanavond in Limburg:

DSCN0045.jpg DSCN0046.jpg DSCN0047.jpg
                    Scherven brengen gelul.

Comment

• Filmpje over een Nederlander met twee Tatra's:

Hij_gedraagt_zich_als_een_kreupele_dinosaurus
                      VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Een plompverloren stoffige, maar daardoor niet minder stijlvolle, Ferrari 456, zaterdag achter de schuur bij De Lindenhoff in Baambrugge.

Moet je dan je schraap-Jaguar naast parkeren, die dan gelijk in het niet valt. Wat een lul, die Ferrari-rijder. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Er was toch ooit eens een 456 op 'n Gummen CPZ-sessie? Wt een gaaf ding was dat...
                          Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Ik vermoed dat ik een oudere Tatra gespot heb. Afgelopen zondag bij de bouwmarkt, een pre-war Tatra 57

WP_20150607_14_44_49_Pro_75.jpg
                            When men were men

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door smileyspeedster Bekijk bericht
                              Geen idee wat het is.
                              (paar uurtjes geleden op een franse snelweg.)

Oh man, supervet. En van de gaafste wagens ooit. De opvolger V8 vind ik ook zo stoer.
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht
                                Er was toch ooit eens een 456 op 'n Gummen CPZ-sessie? Wt een gaaf ding was dat...
                                Donkerblauwe van Pieter bedoel je denk ik. Mooi apparaat idd.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Vorige week: A20 tussen Schiedam en Vlaardingen een oranje Aventador. Vroeg me af wat die in n van die pauperdorpen ging doen :)
                                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Harry: inderdaad een donkerblauwe. Echt een pracht van een automobiel.

Comment

• Een Tesla op de linker(!!!!111!!) baan met zeker 140+km/h op de klok. Dus niet sukkelend achter het vrachtverkeer maar gewoon als een volwassen knul meedoen met het grotemensenverkeer. Nog nooit gezien!

Comment

• Op de A59 nabij Waalwijk een werkelijk als nieuwe Wegenwacht Renault 4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hugo Bekijk bericht
                                          Een Tesla op de linker(!!!!111!!) baan met zeker 140+km/h op de klok. Dus niet sukkelend achter het vrachtverkeer maar gewoon als een volwassen knul meedoen met het grotemensenverkeer. Nog nooit gezien!
                                          Och, om en nabij Schiphol doet de blauweplatenclub aardig haar best om het suffe imago van de Tesla-coureur op te krikken, hoor. :)
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ben eerlijk gezegd nog geen suffe Teslarijders tegengekomen, andere elektrobakkies rijden wel vaak opvallend rechts. ;)
                                            Veritatis simplex oratio est

Comment

• Het zal er vast ook mee te maken hebben dat ik maar enkele weken per jaar in Nederland ben.

Comment

• Bij ons in het gebouw zit een hippe reclame dame die haar Twizzy cht gebruikt. Ouwe kiet moderne auto levert bijgaand plaatje op. Von'k geinig.

E53475A2-BCE9-43EB-B385-42794F3F9B4D_zps8fdx4gvh.jpg
                                                Hubraum statt Spoiler

Comment

• Gisteren iets heel bijzonders gezien in Dld:

IMG_0126.jpg

Ik heb er nog een paar voor wie echt benieuwd is...
                                                  You know that reality is immaterial

Comment

• Erg smaakvol al die slangenkoppen.

Comment

• Serpentes horen op Alfa's he...

Comment

• En in de auto blijkbaar. Kijk eens wat een zooi man!

IMG_0132.jpg

Weer eens wat anders dan mieren op je dashboard...
                                                        You know that reality is immaterial

Comment

• Maar ik heb ook een sticker, hoor!

Comment

• Rare jongens die Alfa rijders..

Comment

• Trabant met grootheidswaanzin

Deze kwam ik vandaag tegen bij het revisiebedrijf dat auto elektra netjes in orde maakt.

Trabant met grootheidswaanzin.

Trabant 1.jpg

Trabant 2.jpg

Trabant 3.jpg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk bericht
                                                                Op de A59 nabij Waalwijk een werkelijk als nieuwe Wegenwacht Renault 4.

Nog ouder:

WP_20150605_006.jpg

Comment

• Die Trabant is zo over the top dat het wel weer leuk is.
                                                                  VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Working...
                                                                  X