Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik spotte vorige week een motorfiets die ik nog nooit gezien had. Stond gewoon stil in de berm, bij een oprit, maar viel bepaald op door het formaat. En niet alleen de hele motorfiets, maar ook van de aandrijving zag er bijzonder uit: een Stermotor er op (!), hoe krijg je het bedacht. Mijn grootste verbazing betrof echter het feit dat er een kentekenplaat op zat. Die leverde echter geen RDW gegevens op dus dat zal wel nep zijn. Een beetje googelen leverde mij als resultaat op dat het ding een 'Adventon' heet en door door een paar lokalen motorclubleden in elkaar gescheten is. Da's toch beter dan die clubleden die leden van weer andere clubs kapotschieten, nietwaar? Vroeg me nog heel even af of het ding kan rijden maar dat zal wel niet gezien het feit dat ze van de zes cilinder stermotor de onderste twee cilinders af hebben gehaald.....

Zo ziet het ding er uit, staat gewoon langs de weg in Westelbeers. Waar dat ligt dat zoeken jullie zelf maar op :-)

Nationaal-Veteranen-Treffen-270914-00095.jpg

Nationaal-Veteranen-Treffen-270914-00094.jpg
    Last edited by Brahma; 06-07-15, 23:50.

Comment

• Ha, die Brahma;

Inderdaad vreemd dat ze die motor zo hebben geamputeerd, terwijl het helemaal niet noodzakelijk is:

radial1.jpg

radial2.jpg
      Scherven brengen gelul.

Comment

• Een echt Fiat 500e, geen ombouwgeval.
        Originele California plate zit nog onder het 18.2 plaatje ;)
        De 7XGG21, reed stevig door op de A1 richting Amsterdam.

Deze
        image.jpg
        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Minuteman Bekijk bericht
          Hh, dat is een vreemde CX ? [ATTACH]27447[/ATTACH]
          Zo zag ik er gisteren hier ook n in de buurt. Straks eens zien of ik die op de foto kan zetten.

Bob
          There are no stupid questions,
          but there are a LOT of inquisitive idiots.

Comment

• Een Outlander PHEV! Nog nooit gezien!

...tenminste niet in Frankrijk, op FRANS kenteken. Ironisch genoeg gebruikt die eigenaar hem waarschijnlijk wl waar ie voor is bedoeld, nl veel electrisch rijden.

Comment

• Leuke spot gisteren. Bij mijn ouders in de wijk reed toen ik klein was altijd een oude grijze man rond in 2 Triumph Stags, een bruine en een witte. Dat is dus zo'n 20-25 jaar geleden. Ik had die man en auto's ondertussen al jren (mischien wel 10 jaar) niet meer gezien, terwijl ik heel vaak daar in de buurt ben.
              Gisteren kwam de bruine Stag opeens langs brommen, met de zelfde oude eigenaar nog achter het stuur. Die man moet nu zeker ver in de 80 zijn ofzo!
              Kenteken eens gechecked (dat kon nog niet de laatste keer dat ik de Stag zag), blijkt dus dat hij die auto al bijna 40 jaar heeft!
              Binnenkort eens even kijken of hij die witte ook nog heeft, stond vroeger achterom onder een carport bij zijn huis.

Last edited by Veloce; 08-07-15, 10:33.
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Gaaf!

En Stag is een best wel ondergewaardeerde auto. De vermeende motor- en koelingsproblemen zullen best een rol in spelen. Inmiddels zijn de auto's al op een zodanige leeftijd dat de problemen al lang zijn verholpen en zo niet, er zijn prima oplossingen voorhanden.
                Zeker met kids is het een gave auto. Cabrio, achterbankje, V8 en betaalbaar.
                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• image.jpg

Yep, en rijdt ook echt met betalende klanten.( alleen maar Engelse bankiers ;) )
                  Gekocht voor 2500, rijdt perfect.
                  Normaal gesproken rijdt ie met een Phaeton maar daar staan wat onderdelen voor in backorder en er moet toch brood op de plank komen.

Comment

• Cool!
                    VBoor 2500 euri zal 't er wel een zijn met een hoop kilometers op de teller. Maar dat kunnen ze wel hebben.

Hoewel niet heel goedkoop te rijden, verwacht ik dat het onderhoud minder duur is dan een Phaeton.
                    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• De MPadvertentie staat nog online
                      http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/o...000-zwart.html
                      355000 km, inmiddels al weer wat hoger.
                      En volgens eigen zeggen heeft ie de Daimler volgende week alweer terugverdiend.

Onderhoud/ onderdelen zijn idd veel goedkoper.
                      De onderdelen voor de Phaeton die in backorder staan kosten al meer dan deze Daimler.

Comment

• Net in Oud Beijerland:

leuke McGiver oplossing om trillende mistlampen tegen te gaan

Triumph TR3
                        datum eerste toelating: mei 1960
                        datum eerste afgifte Nederland: december 1993
                        Aantal eigenaren priv / zakelijk: 1 / 0
                        Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                          De MPadvertentie staat nog online
                          http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/o...000-zwart.html
                          355000 km, inmiddels al weer wat hoger.
                          En volgens eigen zeggen heeft ie de Daimler volgende week alweer terugverdiend.

Onderhoud/ onderdelen zijn idd veel goedkoper.
                          De onderdelen voor de Phaeton die in backorder staan kosten al meer dan deze Daimler.
                          A35 en ik zagen deze Daimler net in A'veen rijden. Zoveel stijlvoller dan een Phaeton, zelfs met LPG dop. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Vanmorgen op de N50 bij Kampen een rode Testarossa tussen al het leaseblik, maakte me weer vrolijk :)

Comment

• Vandaag een zwarte Maserati Shamal, haalde me eerst al in terwijl ik op de fiets zat. Heerlijk, die brede heupen van dit model! Daarna bij 't stoplicht trok hij 't gas ff open. Mooi man!
                              Giulia 1600 Super '65

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                A35 en ik zagen deze Daimler net in A'veen rijden. Zoveel stijlvoller dan een Phaeton, zelfs met LPG dop. :)
                                Daar woont ie ook... ;)

Comment

• De TR 3 is mooi gerestaureerd om niet te zeggen een tikkeltje overgerestaureerd.
                                  Het deksel achter dat het reservewiel afdekt paste af fabriek nooit fatsoenlijk. Hier zit het perfekt.
                                  Jammer van de zwarte wielen, grof zilver is wel zo netjes.
                                  Lang geleden heb ik er ook een gerestaureerd. Daarbij komt de vraag regelmatig op of je fabrieksfouten moet corrigeren.
                                  Ik vind van niet.

Comment

• Vandaag een prachtige petroleumblauwe Fulvia Coup 1e serie en een vroege Fiat 124 Spider met die mooie slanke bumpers.
                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• En ik zag vandaag een klassieke Rolls Royce, een silver ghost of spur oid ( kon het kenteken niet zien) met een caravan er achter. Ook stijlvol op de camping aankomen hoor! Alleen had daar ook wel een iconische caravan achter gemogen. Vind ik dan. Dit was een doorsnee twintig jaar oude weetikveel.

Comment

• Een hele rare ruitenwisser-constructie op een Volvo:

uploadfromtaptalk1436825091569.jpg

Comment

• Ex klpd denk ik

Comment

• ex-KLPD, die hadden dat allemaal. Bij de meesten hebben ze nog wel de moeite genomen om dat lilluke ding eraf te schroeven, maar blijkbaar vond(en) de eigenaar(s) van deze het best praktisch...
                                            priv-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• LOL.

Had de Politie speciaal die ruitenwisser laten plaatsen? Zo zou Volvo tegenwoordig niet meer een aanbesteding winnen denk ik.

Het zag er niet uit in ieder geval.

Comment

• Op de KLPD 190E werd ook een ruitenwisser achter gemonteerd.

Moest wel, probeer maar eens achteruit te rijden in de regen (over de vluchtstrook... ;) )

Comment

• Comment

• Ha, die Gummers;

Zie je wel, dat gaat best; twee electrofietsen op n fietsdrager....
                                                    Scherven brengen gelul.

Comment

• * Zwaait naar Hans vanuit WAZ..

Comment

• Ha, dat Kleintje;

WAZ? Wazzhat?
                                                        Scherven brengen gelul.

Comment

• Wijk Aan Zee...

Comment

• En dat op de fiets he....

Comment

• Gisteren in mijn Ardense dorpje: twee bejaarde Nederlandse heaumeaux in een Fiat 126 cabrio. Ik wist niet eens dat die bestonden. Die cabrio bedoel ik.

Zoiets dus:
                                                              126_cabrio.jpg
                                                              VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ha, die W220L;

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                                                En dat op de fiets he....
                                                                Trlijk....
                                                                Scherven brengen gelul.

Comment

• Beetje lastig met gezin en koffers. Met de Cactus b

Comment

Working...
                                                                  X