Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus Bekijk bericht
    Het deksel achter dat het reservewiel afdekt paste af fabriek nooit fatsoenlijk. Hier zit het perfekt.
    Bijna alle TR 3's die nog rijden zijn inmiddels wel een keer gerestaureerd langer of kort geleden. Bij alle TR3's die ik ken, en dat zijn er toch best een hoop, zit de deksel altijd goed, zo niet perfect. Heeft niks met over restaureren te maken. Een auto die er nu mooier uitziet als de fabriek, trailer queen, kan je niet mooi vinden, maar dat het plaatwerk netjes sluit heeft daar niks mee te maken.
    STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
    WALDORF: Why do you care? You don’t have a life on this one.

Comment

• Vandaag een MG RV8, lekker geluidje! Lang geleden dat ik er eentje tegen was gekomen!
      Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ik kwam donderdagavond ook een RV8 tegen!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
        Alfa Giulia 1300 (1966)
        Mazda Miata (1990 Daily driver)
        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
          Vandaag een MG RV8, lang geleden dat ik er eentje tegen was gekomen!
          Daar is een reden voor.... ;-)

Comment

• Hier al wel eens besproken in diverse draadjes, maar gisteren passeerde hij me op de Lekbrug bij Vianen: deze, euhm, niet geheel OEM 166...

20080829_20inch(2).JPG

Het is te zien dat de auto goed wordt vertroeteld, je ziet er zijn 15 jaren niet aan af, maar wat een wansmaakopstapeling.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dat lijkt net die nieuwe Guillia waar iedereen het over heeft...

:)
              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Vandaag op de A28 van Nunspeet naar Amersfoort samen opgereden met een zwarte 458 Italia.
                Wat een feest met die drie trompetten als je daar vlak achter rijdt.

Opvallend hoe beroerd de mentaliteit is van de Nederlandse automobilist. Op dat stukje is die 458 wel drie keer gesneden, heeft hij een skoda fellatio ternauwernood uit zijn deur kunnen houden en bleven wel 10 hybride klerken plagerig voor hem dobberen met 110 in de linker baan.

Klein beetje respect voor andermans spullen zou wel netjes zijn, maar de kifterigheid droop er vanaf.
                Ik heb er ook dagelijks mee te maken met mijn qp, maar dit was echt de overtreffende trap.

Enfin, het was een feest om een paar keer met z'n tweeën volle pijp weg te trekken.

Comment

• Tjsa vanuit het standpunt van de hybride klerken bezien is het dan ook een volstrekt overbodige, obligate en bijzonder vervuilende auto met uiteraard een graaier achter het stuur die zij wel even op hun nummer zullen zetten.

110, dat zal je leren ftw !

Comment

• De keren dat ik nu met de 458 heb gereden is mij dat totaal niet opgevallen. Het lijkt er eerder op alsof je met blauwe zwaailapen rijdt, ze vluchten werkelijk maar de rechter baan.
                    Last edited by Austin A35; 21-07-15, 19:51.
                    STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                    WALDORF: Why do you care? You don’t have a life on this one.

Comment

• Heeft volgens mij ook te maken met de vakantieperiode. Het is veel rustiger op de weg, maar er rijden ook veel meer mensen in de weg..
                      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Een zwarte valt ook minder op he? Zeker als je lekker hoog zit in je fokking bejaarden-Prius.
                        Dus ze zien dat ding gewoon niet en sukkelen door met hun inhaalpoging van die Kia Picanto die 0,0056 km/u langzamer rijdt.

Ik heb eigenlijk ook nooit last van zulk gedrag als ik in mijn 308 rijd, maar misschien hebben ze gewoon medelijden met me omdat het al zo'n oudje is hoor. :-)
                        Ze laten je juist eerder voor omdat ze verwachten dat je 300km/u gaat rijden ofzo. Moet ik er voorbij met koude motor en vervolgens block ik ze omdat ik niet harder wil dan 80.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Een Jaguar wordt door de meesten, Priusclerken incluis, ook gezien als "een snelle auto", en 95% gaat vlug opzij. 5% is schoolmeester.

Met een rode BMW 3-serie zijn die percentages precies andersom, ook al rijd je als een ouwe lul.

Over een Lexus schijnt niemand een mening te hebben op de weg. Mooi zo. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oh, gespot, een paar dagen terug, een Seat Toledo van het huidige type.

Compleet oninteressant natuurlijk behalve dan dat ik me realiseerde dat ik dat ding nog (bijna) nooit had gezien. Even gecheckt: sinds de introductie in 2013 zijn er maar liefst 541 op kenteken gezet in Nederland... dat mogen we toch wel een flop noemen in dit segment zeg. Vreemd.
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                              Oh, gespot, een paar dagen terug, een Seat Toledo van het huidige type.

Compleet oninteressant natuurlijk behalve dan dat ik me realiseerde dat ik dat ding nog (bijna) nooit had gezien. Even gecheckt: sinds de introductie in 2013 zijn er maar liefst 541 op kenteken gezet in Nederland... dat mogen we toch wel een flop noemen in dit segment zeg. Vreemd.
                              Terwijl van het tweelingbroertje de Skoda Rapid er in dezelfde periode al ruim 2.600 verkocht zijn....toch wel een beetje een flop dus..

Comment

• Leuk: een rode Panhard PL17 met een ouder echtpaar erin, inclusief alpinopet en sigaar.

Apart: een "getunede" Tesla model S. Zwart, zwaar verlaagd, donkere 20" wielen met een roze(!!) buitenste ring c.q. pinstripe.
                                Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ring zal wel een AlloyGator zijn, Harold levert die dingen ook..
                                  http://www.velgrandbescherming.nl/in...ormation_id=11
                                  Last edited by w220l; 22-07-15, 18:14. Reden: Link bijgevoegd
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

• Today was a good day....

- eerst een vuilniszakgrijze Ferrari F12 die mij (op de fiets) bij een rotonde inhaalde en vervolgens volle bak weg scheurde op de volledig lege weg tussen de weilanden.
                                    - daarna de 12-YD-10 die voorbij kwam gorgelen, een werkelijk fantastische zwarte Maserati Bora! Wow, wat een onnoemelijk coole auto is dat toch! Volgens de RDW pas sinds 3 juli in NL.

En zojuist op een parkeerplaats langs de snelweg deze aanhanger met 2 kalssieke brommerts, gaaf!

Ff ijsje scoren bij de Mac na een dag hard werken in en om 't huis

prachtige GTA op de achtergrond ;-)

Last edited by Veloce; 28-07-15, 23:06.
                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• Hier nog een fraaie Alfa op de achtergrond. ;)

Een F12 zag ik gisteren in het rood, zaterdag in het wit. Tussen het gewone verkeer ook een gaaf apparaat, maar niet zo opvallend als een ultra-lage Lambo.
                                      Attached Files

Comment

• Gistermiddag in Antwerpen, zijstraat van de Meir, een Ferraarrietje, sneeuwwit van kleur, type af te lezen van het (Belgische) kenteken... F458

Als je zo´n bak kan kopen koop je bij onze zuiderburen dus ook een bijpassend kenteken er bij.

*overigens ook opvallend veel Discover´s en andere Landrover derivaten gespot daar, is de PC Hoofd niets bij*
                                        Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                        Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Porsche Macan al twee keer gespot. Ik begrijp dit model niet echt, want hij oog niet veel kleiner dan een Cayenne. Of moet dit concurreren met de Evoque/Q5/X3?
                                          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Een rode BX sport. Met sportstuur en een leuk audiosysteem. Denk ik zo... :)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                              Porsche Macan al twee keer gespot. Ik begrijp dit model niet echt, want hij oog niet veel kleiner dan een Cayenne. Of moet dit concurreren met de Evoque/Q5/X3?
                                              Ik vind de Macan althans veel mooier dan de Cayenne. Volgens mij moet je de Macan ook zien zoals de Q5 er is t.o.v. de Cayenne. Daarmee delen ze ook de platforms.
                                              Giulia 1600 Super '65

Comment

• Grappig, ik heb even moeten googelen. Ik zag er deze week een rijden, en ik dacht dat het een nieuw model Cayenne was. Ik vond het een hele vooruitgang :-)
                                                VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Volgens mij zitten er ook viercilinders in die Macan's. Ik heb er ook al meerdere gespot. Het zijn best dure auto's dus ik begrijp niet helemaal waarom je daar veel geld aan uit zou geven. Ik zou altijd voor een Cayenne of Panamera gaan als ik dan toch een grote porsche zou kopen.

Comment

• Nee, zelfs de instapmodellen hebben V6 3 liter. Voor 8 mille minder heb je een 4x4 die mooier en "meer Porsche" is dan de Cayenne. Als je zoiets tenminste wil.
                                                    VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ha, die Spotters;

Vanmiddag voor het eerst een Ariel Atom live gespot. Wel een beetje buiten zijn natuurlijke habitat, want hij draaide de A2 op. Bestuurder was wel zo slim geweest om een integreerhelm op te zetten.
                                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Integreerhelm Hans?

Op de A73 richting Nijmegen deze volgens mij zeldzame For Taunus Turnier.
                                                        Plaatje van het net, het was wel dezelfde auto.
                                                        In werkelijk sublieme originele staat, ongerestaureerd.

http://onlytruecars.com/photo/im/for...07/default.htm

http://onlytruecars.com/data_images/...r-super-01.jpg
                                                        Last edited by Kwibus; 01-08-15, 19:09.

Comment

• Ha, die Kwibus;

Die dingen ken je toch wel?
                                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Neu, dat is me te moeilijk integreerhelm, heeft iets met een lastige rekenen methode te maken.
                                                            Wat in motorkringen wel voorkomt zijn integraalhelmen, die wel.
                                                            Integraal komt nu ik er over nadenk ook uit dat rekengebeuren.
                                                            Zal wel met de moderne tijd te maken hebben.

Ik rij met een jethelm voorzien van een half vizier.
                                                            Vizier gebruik ik alleen wanneer het donker is.
                                                            Overdag een stevige Ray Ban, meer heb ik niet nodig.
                                                            Mond dicht anders kauw ik de hele weg vliegen en bijen.

Vandaag heel ontspannen 500 kilometer weggebromd met de R1100GS.
                                                            Je merkt het niet, heel luxe vervoer.
                                                            Nu eerst een hapje eten bij mijn favoriete Italiaanse restaurant.
                                                            Glaasje Apollinaris erbij, lekker.
                                                            Last edited by Kwibus; 01-08-15, 23:11.

Comment

• Als je een integreerhelm over een burka gooit dan word je wel geaccepteerd door gekke geertje toch?

:-)
                                                              http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

• Een Dutton Surf in Amsterdam Oost, engels kenteken uiteraard. Bizar ding.

surf025.jpg

surf023.jpg
                                                                * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                                * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• Ha, die Slibbe;

Wil je erover praten?
                                                                  Scherven brengen gelul.

Comment

Working...
                                                                  X