Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik vindt het wel een aparte spot Hans.

Anders gooi ik er een 740I in als tegenwicht okay?

740i crop.jpg
    http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

• Ha, die Q4Jan;

Zeker een aparte spot van Slibbe, maar ik kan me zo voorstellen dat hij er een beetje van slag door raakte, vandaar.
      Scherven brengen gelul.

Comment

• Gister in Gouda een zwarte Spyker C8 spyder, gewoon op Nederlands kenteken. Had er nog niet eerder 1ntje IRL gezien. Net zo min als de donkerblauwe Donkervoort GTO die ik even later in Wassenaar zag.

Comment

• Zitten even thee te drinken in Hampshire. Komen leuke auto's voorbij. Veel motorren en veel fietsers. Veel MX5en trouwens.

Comment

• Woensdagmiddag was ik in Milaan, en hoorde opeens een hoop kabaal: bleken het een 4C en een Abarth te zijn. Ik dacht eerst een toevallige stoplichtsprint, maar een half uur later kwam ik ze weer tegen. Toen ik tijd had om de Abarth goed te zien bleek het Lapo Elkann in z'n pied-de-poule Cinquecento te zijn. De 4C was in dat gave parrelmoer-mat van de Launch Edition. Als een malle raceten ze achter elkaar door de stad tussen het overige verkeer. Only in Italy. Prachtig.

Abarth.jpgAbarth_4c.jpg
            Last edited by Joep; 02-08-15, 13:08.

Comment

• Grappig, na 13 jaar de XGDL21 weer eens tegenkomen.
              M'n smart Limited/1.

Met een enthousiaste eigenaar die het ding net gekocht had in Echtenerbrug ( en zo te horen ook uit die regio vandaan komt) en er toch Amsterdam mee had gehaald .. ;)

De koets zag er overigens nog redelijk uit, witte "plaatwerk" was wel inmiddels vervangen voor zwart en het lichtmetaal met plat rubber was ook verdwenen.
              Veritatis simplex oratio est

Comment

• Jij, in een Smart?

..... foto's? :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                  Jij, in een Smart?

..... foto's? :)

Je loopt hier toch al een tijd mee Jasper en in al die tijd nooit gelezen dat ik een jaar of vier/zo'n kleine 100k+ met zo'n ding heb gereden ??
                  Ik was in 1998 n van de eerste die een smart zonder reclame reed.. ;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                    Woensdagmiddag was ik in Milaan
                    Ik precies een week daarvoor:

IMG_8821.jpg
                    IMG_8853.jpg

M.vr.gr.,
                    Sander AKA ZKH
                    Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                      Je loopt hier toch al een tijd mee Jasper en in al die tijd nooit gelezen dat ik een jaar of vier/zo'n kleine 100k+ met zo'n ding heb gereden ??
                      Ik was in 1998 n van de eerste die een smart zonder reclame reed.. ;)
                      Nope, wist ik niet. Ik dacht dat het kleinste wat jij ooit aan hebt kunnen trekken een Duetto was. :)

(Ongetwijfeld zit de Smart ruimer. Maar toch lijkt het me een leuk gezicht!)
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Je vergeet de A112 en waarschijnlijk allerlei dwergauto's die w ooit heeft gehad. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                          Je vergeet de A112 en waarschijnlijk allerlei dwergauto's die w ooit heeft gehad. :-)
                          Om maar eens wat te noemen.. ;)

Comment

• Ha, die Gummers;

Dat was allemaal natuurlijk nog vr hij in de ketel van Panoramix viel....
                            Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                              Ha, die Gummers;

Dat was allemaal natuurlijk nog vr hij in de ketel van Panoramix viel....
                              De enige auto waar ik echt alleen met het dak open mee kon rijden was de originele Fiat 500( en de schakelpook in m'n knieholte)
                              De rest van de wat kleinere karretjes zat min of meer "als gegoten".. ;)

Comment

Nope, wist ik niet. Ik dacht dat het kleinste wat jij ooit aan hebt kunnen trekken een Duetto was. :)

(Ongetwijfeld zit de Smart ruimer. Maar toch lijkt het me een leuk gezicht!)
                                Zo van: hee W, heb je een nieuwe dasspeld op? Nee, da's m'n nieuwe Smart...
                                Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                  De enige auto waar ik echt alleen met het dak open mee kon rijden was de originele Fiat 500( en de schakelpook in m'n knieholte)
                                  +1:)
                                  BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• Een net ogende Ford Sierra uit 1985 in Amstelveen, 5-deurs in een bruine metallic kleur. Zag er nog keurig uit voor zijn 30 jaar!
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• En er rolt hier net een zwarte Ferrari 458 langs kantoor, terwijl ik net mijn koffie bestelde.

Man wat klinken die dingen geweldig....
                                      Mini Cooper Clubman
                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Aha, dat hoorde ik langskomen net! Haha
                                        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

• In de file op de Autobahn een 458 Spider voof naast en achter me. Inclusief bij een beetje ruimte elke keer terugschakelen en wegblaffen. Prachtig concert.

Comment

• Hedenochtend in Amstelveen: een spierwitte Jensen Interceptor cabriolet! Niet bepaald de kleur voor deze auto, maar een Interceptor is altijd cool natuurlijk. Ongetwijfeld een voor Eddieee bekende auto?
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Ongetwijfeld een voor Eddieee bekende auto?
                                              Yep. Het is ongetwijfeld een auto die Eddie zojuist heeft gekocht of eentje die hij nog gaat kopen. :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik moet je teleurstellen, want hij behoort niet tot mijn Jensen stable. :-)

Was het soms dit exemplaar? http://www.noblehouseclassics.nl/p/8...ble_1976_White
                                                Dus mocht er iemand nog interesse hebben, deze staat te koop.
                                                En van de ca. 15 convertibles in NL. Volgens schattingen zijn er nog ca. 300 exemplaren over op de wereld.
                                                Last edited by Eddieee; 06-08-15, 10:19.
                                                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Zou kunnen, maar volgens mij had deze een zwarte of donkerblauwe tonneaucover, en dito interieur. Hij reed wel netjes open!

Je zit qua prijzen dus op een aardig goudmijntje met die ouwe meuk, zie ik? 70k, goeiemorgen. :)
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• En dan nog rekening houdend met het vermelde valutateken, he.

Ach, je kan er tegenwoordig amper een knappe Magnum Verrarie van kopen.
                                                    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• In Rotjeknor vanmorgen zowaar een VW XL1, je weet wel zo'n ultiem schraapding van 110K. Best veel geld voor zo'n veredelde ligfiets.
                                                      Last edited by Taeke; 06-08-15, 16:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door slibbe Bekijk bericht
                                                        Een Dutton Surf in Amsterdam Oost, engels kenteken uiteraard. Bizar ding.

[ATTACH=CONFIG]27718[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]27719[/ATTACH]
                                                        Da's voor dit festival

http://www.amphib2015.nl

"WHAT IS AMPHIB?

Amphib can best be described as a group of friends with a passion for all things driving AND floating, who gather annually for a week of sightseeing and catching up. Each year a different European country organises the event. We have visited Italy, France, Norway, Sweden, Switzerland, the UK, Germany, Belgium and of course the Netherlands. This years meeting will take place in Amsterdam: everyone is welcome to participate - although an Amphibious vehicle is required.

Vond het al wonderlijk dat er een Amphicar in de Amstel dobberde..

Comment

• Op de A1 vanochtend een VW Karmann Ghia. Knap exemplaar, maar niet echt mijn ding. Vervolgens nog een TR6 en een Giulia. En dat is begrijpelijk, want het is heerlijk weer om te toeren.

Comment

• Mooie F430 bij mij in het dorp

ImageUploadedByTapatalk1438946195.029602.jpg

ImageUploadedByTapatalk1438946207.946135.jpg

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Er reed vandaag een Opel C(2) Kadett Cabriolet achter mij door Helmond. Het was dus geen Aero, maar een afgezaagde.

O ja, tijdens de lunch had ik al een zeer foute 190e 2.3 16 gespot, met BBS velgen, zwarte type aanduiding, "getiintje glaaas", etc., echt fout.

Comment

• Een 2.3 16 is altijd fout, dat hoor ik geregeld de laatste tijd 😄

Comment

• Golf GTI. Van de Belgische politie.

Comment

Working...
                                                                  X