Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• In mijn extra lange middagpauze even een blokje om gaan fietsen (25km), goede score in zo'n korte tijd!

- Héle vroege Toyota Celica, A20 of A35, of hoe noemt men die?
    - een knetter originele Mercedes C32 AMG (W203), dat is tegnwoordig toch wel erg zeldzaam!
    - een geheel originele Peugeot 206RC,eigenlijk net als bij de Mercedes
    - MG TC

Maar de beste was toch wel een zwarte Ferrari 456GT. Heb 'm al een paar keer zien rijden de laatste weken, volgens mij dus van iemand uit de buurt en zo te horen niet met de standaard uitlaat. Wat een geil geluid en gelukkig geeft hij er ook serieus gas mee. Prachtig!
    Giulia 1600 Super '65
    Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Vanmorgen lopende langs de basisweg voor APG in Amsterdam viel eerst de zilverkleurige CITROËN C4 Cactus op, en daarna pas de anonieme zwarte Ferrari F12. De Ferrari reed nota bene op de rijbaan die het dichts bij me was.
      BMW 323ti Compact Silber
      Midas Bronze Red
      Triumph TR6 PI Damson
      Aprilia SL1000 Falco Rosso

http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

Comment

• Aha, die hierboven genoemde Ferrari 456GT staat dus te koop.
        Gezien de ligging op de kaart inderdaad maar een paar straten hier vandaan. Toch al weer een jaar in bezit, terwijl ik 'm eigenlijk pas de laatste weken regelmatig ben gaan spotten.
        Foto's lijken me ook met een oude analoge camera gemaakt. :-)

http://link.marktplaats.nl/950530287
        Giulia 1600 Super '65

Comment

• lol, die foto's idd...
          456's zijn ook duur aan het worden. 70K

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• De enige andere 456 op Marktplaats kost zelfs €125k!
            Giulia 1600 Super '65

Comment

• Mooie, chique en brute auto, maar verdient een andere (wel donkere) kleur dan zwart. Dit vind ik saai.
              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Een paar jaar terug kocht je ze nog voor 35k. Hadden we het maar gedaan he...
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Een 456 is, buiten de echte exoten, toch zo ongeveer de duurste Ferrari in onderhoud?

Op dit moment stijgt alles hard en niet alleen maar de zeldzame auto's. Van de 456 zijn er zat gemaakt bijvoorbeeld, totaal onlogisch dat die ineens het dubbele of meer op moeten brengen. Die gaan "straks" weer gewoon 35k kosten, omdat er maar een kleine groep is die daadwerkelijk het onderhoud wil betalen.

Dat zul je ook gaan zien bij de Veyron. Er komt straks een nieuwe Bugatti en dus het "nieuwe" er bij de Veyron er dan echt af. Er is immers een, soort van, opvolger. Ik ben heel benieuwd wie dan nog voor, voor dik geld, een gebruikte Veyron gaat kopen. Je loopt er gigantisch op leeg. En een collectors item zoals de Macca F1 (ook zo'n ding dat eenmaal in bezit nog steeds extreem veel geld kost) zal het nooit worden, denk ik.
                  Aprilia RSV Mille '01

Comment

• Veyron is toch anders denk ik.
                    Er zijn heel weinig van gemaakt en het is wel een echte icoon.
                    De mensen die zo'n ding hebben, boeit een beurtje van 50K ook niet echt. En als je hem niet gebruikt (wat meestal zo is), kost het ook bijna niks.

456's en onderhoud weet ik niet veel van.
                    550 Maranello is nog wel te doen. Degelijke motor en ook goed zelf aan te sleutelen. Sommige onderdelen uiteraard erg duur.
                    Ik denk niet dat 456's weer naar 35K gaan. Althans geen goede auto waar je mee kunt rijden.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rossi Bekijk bericht
                      Op dit moment stijgt alles hard en niet alleen maar de zeldzame auto's. Van de 456 zijn er zat gemaakt bijvoorbeeld, totaal onlogisch dat die ineens het dubbele of meer op moeten brengen. Die gaan "straks" weer gewoon 35k kosten, omdat er maar een kleine groep is die daadwerkelijk het onderhoud wil betalen.
                      Juist om die reden heb ik een paar jaar terug een 456 laten staan. Moest 29K kosten en kon een leuke deal maken, maar het onderhoud schrok me af. Ondanks dat de auto mij aanspreekt. Immers: 12 cilinders, volbloed GT en het kunnen meenemen van de kinderen.
                      Idem vorig jaar met een Ferrari 550. Er stond een mooie zwarte te koop bij Vossestein, langs de A2. Moest 49K kosten. Afgezien van de plakkerige knopjes een heel fraai exemplaar. Ik heb toen niet doorgepakt, omdat ik niet kon inruilen. Daar heb ik wel spijt van. Maar ja, spijt komt altijd te laat, zeggen ze.
                      Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• 456 vind ik zelfs wel erg leuk, zeker de eerste types. Probleem is dat je na al die figuren dus slecht onderhouden 456's krijgt. Dus weer goedkoper maar waarschijnlijk met meer kosten om ze weer goed te krijgen.
                        STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
                        WALDORF: Why do you care? You don’t have a life on this one.

Comment

• Zojuist een paarsblauwe Lancer EVO 7/8/9 als trouwauto, compleet met tule, strikken en linten op de achterspoiler. :-)
                          Giulia 1600 Super '65

Comment

• Oeps, betrapt. En ik dacht nog wel discreet te kunnen trouwen...
                            VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Ferrari 458, goudgeel.
                              Grappig kenteken: GEL-UK 458

Reed richting Schiphol op de A4,
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

• Is dat kenteken een mooi voorbeeld van het lot dat een ferrari zo'n kenteken heeft gekregen?
                                übernarcistische fappert

Comment

• Misschien een belg? Ik weet niet wat ik een specialere spot vond vanmorgen in de Rotterdamse ochtendspits: De grijze Ferrari FF of de grijze Lancia Gamma, zonder roestplekken. Net zo netjes als deze:

Comment

• Nee, Duitse platen.
                                    Schijnt er ook nog een te rijden met GELE 458.

Comment

• Ha, die W220L;

Wat zou die voor kleur hebben?
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• image.jpg

Comment

• **EDIT** Te laat
                                          Hubraum statt Spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FreudeamFahren Bekijk bericht
                                            **EDIT** Te laat
                                            Dan doe je de GELE458.. ;)

Comment

• Een Can-Am Spyder. Als ik hem niet afgelopen week op Jalopnik had gezien (in exact dezelfde kleurencombi) had ik hem niet herkend:

Het ziet er toch uit alsof je bang bent om te vallen, net zoals bij een Piaggio MP3.

Comment

• Volgens mij heeft Ar zo'n ding ?

Comment

• rode 911 GT3 RS kwam mij nog voorbij blazen

Ook nog de limited 911 Targa gezien

vond die beiden wel bijzonder
                                                  http://www.bloemendal-fotografie.nl

auto's
                                                  Citroen 2CV 1982
                                                  Saab 9-3 2.0T 2002
                                                  Citroen C1 2014
                                                  Solex 3800

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joep Bekijk bericht
                                                    Een Can-Am Spyder. Als ik hem niet afgelopen week op Jalopnik had gezien (in exact dezelfde kleurencombi) had ik hem niet herkend:

Het ziet er toch uit alsof je bang bent om te vallen, net zoals bij een Piaggio MP3.
                                                    Of voor de motorist die wel hard door een bocht wil kunnen.

Aardige van die MP3's is dat je ze ook met B-rijbewijs kunt rijden.
                                                    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                                                    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

• Afgelopen zaterdag op de A2 een Porsche die ik niet herkende. Maar wat een lilluk hok zeg. Ik geloof dat het een Cayenne is (4 uitlaten iig)?

nwe cayenne.jpg

En op dezelfde dag bij mij in het dorp een 430 cabrio. Mooi kleurtje

ferrari.jpg
                                                      übernarcistische fappert

Comment

• Gisteren op de A9: een of andere zelfbouw en/of ombouwkit-auto, waarin ik lijnen van een early 80's Opel herkende, Manta liftback wellicht, of Kadett C maar dan wel met een andere achterstijl. Rare achterkant met spoiler, vreemde koplampen. Ik zal eens googlen of ik plaatjes kan vinden, maar misschien gaat er bij een van onze Opel-experts een belletje rinkelen?
                                                        Last edited by Jasper; 17-08-15, 14:44. Reden: Kadett C ipv D
                                                        Mini Cooper Clubman
                                                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Jasper;

Een rood geval met een aanhanger? Zoiets spotte ik ook, kon er nix van bakken.
                                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Geen aanhanger, wel rood.

Een paar minuten googlen: het lijkt nog het meest op een Mattig set op een Kadett C, maar dan niet helemaal, of toch gewoon helemaal huisvlijt. Maar denk dus aan uitgebouwde wielkasten, een grote spoiler achterop, en rare "TransAm" achtige invallende koplampunits. Maar dan hoekiger. Kunt u het nog volgen? :)
                                                            Mini Cooper Clubman
                                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• zit er geen camerafunctie op die Blackberry van je? Zou een hoop zoekwerk besparen ;)
                                                              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Klinkt beetje als FT Bonito:volkswagen-ft-bonito-07.jpg
                                                                "Plein de Jeu, Plein d' Huile, Plein de Vitesse"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                                                  Aha, die hierboven genoemde Ferrari 456GT staat dus te koop.
                                                                  Gezien de ligging op de kaart inderdaad maar een paar straten hier vandaan. Toch al weer een jaar in bezit, terwijl ik 'm eigenlijk pas de laatste weken regelmatig ben gaan spotten.
                                                                  Foto's lijken me ook met een oude analoge camera gemaakt. :-)

http://link.marktplaats.nl/950530287
                                                                  Blijkbaar ook handig als boodschappenautootje! (en al 10k in prijs gedaald!)

En toevallig parkeerde ik ook nog hier naast, een 90 2.5 QO. Ondertussen toch ook wel redelijke zeldzaamheid. Deze is zelfs nog nieuw verkocht door de (inmiddels failliete) Maastrichtse Alfa-dealer en al bijna 20 jaar in handen van de zelfde eigenaar.

Giulia 1600 Super '65

Comment

Working...
                                                                  X