Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Idd niet die m2 kleur. Maar die is ook mooi ja.

Als je 20 mille aftikt voor je individual lak op je 7-serie wil je natuurlijk niet bij het stoplicht naast een pauper staan in een m2 in dezelfde kleur. :)

Kleintje, en gewoon gespot in Amstelveen he!
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Spottend... tis wel Cabrio weertje..

Vandaag op A2 tussen Eindhoven en denBosch een witte Triumph (of gelijkend) model "Kuifje, Zwarte Rotsen" maar dan zonder caravan. (kenteken niet onthouden, sorry)

En vorige week, eeeh.. Donderdag geloof ik, een Jaguar E-type cabrio, de AR 7676 (makkelijk te onthouden) in ongeveer net zo'n blauwe kleur als die bmws (maar wel blauw-ig, niet turquoise vond ik) op de A44 zuidwaarts. Wassenaar eh.
      Ik zie net dat de APK van die E-type nu 2dgn verlopen is.. hehehe.
      Zo'n E-type oogt trouwens best "klein" in het huidige verkeer.

Oja, Vandaag ook nog een zwarte Toytota MR2 Cabrio bij benzinepomp. Zijn die MR2s geschikt om zonder dak te rijden ?

*cross-link met museum-zomaar-op-straat* ??
      Helaas geen fotos.. toch eens naar helm-cam of moto-cam kijken..
      It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
        In Soest veelvuldig te spotten. Erg mooi apparaat, maar hij moet wel een kleurtje hebben.
        Gisteren reed ik met de 4C achter een witte Alpine. Die kleur staat hem echt wel prima! Werd er bijna hebberig van.

Comment

• Verleden week bij de sporthal stond een Bentley Bentayga (met een Hummer er vlakbij). Wel imposant apparaat. Maar 300K€ uitgeven voor een diesel.......
          Attached Files
          Last edited by S2K; 18-07-18, 10:24.

Comment

• Complete wansmaak zo'n Bentayga.
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dan wordt zo'n Kia Picanto ineens een hele leuke auto ;)
              privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Vanochtend bij de lokale klassieker-garage

Giulia 1600 Super '65
                Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Prachtig die Lancia's en die garage roeleert natuurlijk. Zo zie je ze niet vaak meer.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Supermooi. Alsof je terug in de tijd gaat.
                    ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Gaaf zeg.

Comment

• Een achterbuurman heeft kennelijk een burton gekocht, want die staat er sinds een paar dagen. Niet echt standaard: matzwart met fel oranje type stickers op de zijkant. Wel apart.
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Weet iemand wat dit is? 630BFFC9-4F44-42FE-AD5C-666BFFE2F6B1.jpeg
                          Last edited by Kleintje; 31-07-18, 08:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l
                            Dikke mist ?
                            Dikke chauffeur? :-). Dat plastic metaal autootje voor me. Oud kenteken maar zag er vrij nieuw uit.

Blur komt door de high speed chase...

Comment

• Nissan Pao
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                Nissan Pao
                                Dat zou wel eens de enige in NL kunnen zijn, er stond ooit een artikel in de AV meen ik , over de man die 'm had geimporteerd.

Ik zag gister een Toyota Tercel 3 deurs. Die mag ook wel in de Twillight Zone. Vroeger zal je ze al nauwelijks,maar deze was in keurige staat.
                                Attached Files
                                Last edited by Taeke; 31-07-18, 09:38.

Comment

• Ehm, er zijn er meer in NL ;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kleintje Bekijk bericht
                                    Wat dit hem?

Autobianchi.jpg
                                    VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Daar komt oa de inspiratie vandaan.
                                      En de 2CV, de Kever en andere jaren 50, 60 auto's.

Comment

• Ah, ik zie nu pas dat Nissan Pao een antwoord op de vraag was. Ik dacht dat jij een Nissan gespot had :-)
                                        VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Kleintje plaatste eerst "wat is dit" zonder bijlage.
                                          Ik reageerde met "dikke mist" , Kleintje had in de tussentijd z'n post voorzien van een foto en mijn reactie "gequote".
                                          En ik had mijn reactie weer verwijderd en vervangen voor die met Nissan Pao als tekst.
                                          Verwarring alom... ;)

Leve de komkommertijd..
                                          ​​​​​

Comment

• Hahahahah. Je was wel heel snel W. Dit autootje heeft 4 losse lampjes. Heel 4 kant qua bouw. Ik kan het niet plaatsen. Wel klassieker kenteken maar zag er uit als nieuw.

Comment

• Je beseft je dus niet dat het antwoord al gegeven is? :)
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Hahahahhaha… Nee. Omdat ik een grote foto van een Tercel zag. Ik dacht; Die lijkt er toch niet op. Maar wel raar dat de auto een blauw kenteken had. Of is het een buitenlander? Vergroot maar eens het plaatje.

Comment

• Blinde Willem achter het toetsenbord @_Kleintje..
                                                  Nissan Pao

Comment

• En de donkerblauwe platen zijn illegaal maar staan beter bij het retro karretje. Worden ook vaak op de Figaro geschroefd.

Comment

• Ik zag vandaag ook een auto die ik nog nooit had gezien. Zag er erg klein en erg sportief uit. Ben benieuwd of jullie hem zo zonder googlen of url van de foto opzoeken (her-)kennen: (niet mijn eigen foto)

Essai-de-la-Secma-F16-Turbo-5.jpg

Comment

• Die Pao's zie je idd af en toe wel rijden net als de Figaro. Regelmatig met blauwe platen ook. Als ik agent was, kregen ze allemaal een boete van me.
                                                        Nep-klassieker wannabe's.
                                                        Ik vind de auto's zelf wel leuk trouwens (vooral de Pao), maar het zijn gewoon geen klassiekers.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                        Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                        Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ben blij dat Harry "marskolonie voor tokkies" H. geen agent is, ga boeven vangen man. :)

Ik zag trouwens laatst een jaguar xj uit ca. 1996 op blauwe platen, vond ik ook wel een bijzondere keuze. Misschien denkt de argeloze volgende koper in een series 2 te stappen. :)
                                                          Mini Cooper Clubman
                                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Zo is er binnen de Alfa-club ook iemand met blauwe platen op zijn Spider uit 1998. Dat is al helemaal kansloos.
                                                            Attached Files
                                                            Giulia 1600 Super '65
                                                            Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Die alfa krijgt zo meer "flodder" uitstraling, daar hadden de auto's ook allemaal blauwe kentekenplaten.

Comment

• Niemand? Ik vind het wel een erg leuk ding voor in de bergen. Ruim 200pk en ongeveer 650kg. Motor achterin en uiteraard rwd.

f16_turbo_01.jpg

Comment

• Simca Semca Secma
                                                                  privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
                                                                  X