Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Yep. Secma F16 turbo. Ik moet zeggen dat ik zo IRL wel onder de indruk was van dit kleine gespierde karretje. Ziet er erg serieus en potent uit.

Comment

• Een prachtige zilverkleurige Jensen Interceptor in hartje Amsterdam.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dat doet me er aan denken dat ik jren terug bij buren van een onlangs overleden oom in Abcoude diverse Jensen Interceptors zag staan. Ik was een jaar of 18, en was met een vriend op de brommer uit de Brabantse kempen naar Abcoude gereden om bij mijn oom en tante te logeren en Amsterdam te verkennen. De Interceptors waren auto's die voor mij iets magisch hadden en die ik telkens weer bekeken had in mijn Autojaarboeken die ik vanaf '74 had.

Ooit had ik ook een keer een Jensen Interceptor in een film gezien, en was helemaal overdonderd door het dashboard met in mijn kinderogen een indrukwekkend ontelbaar aantal ronde metertjes :-)

Comment

• Ik ben al een paar weken door de VS aan het reizen. Op zich niet zo veel spannends hier. In Georgia is het merendeel pickup truck. Naarmate je naar het westen komst zijn het meer personenauto's, voornamelijk Japans. Weinig elekrische auto's. Die zie ik hier in San Francisco pas opduiken.
          Het geluid zit overal wel goed. Je hoort in het straatbeeld eigenlijk altijd wel een romige V8, of soms ook met open uitlaat. Toch is het niet heel spannend allemaal.
          De Dodge Challenger is de Opel Kadett hier. Cheap horsepower noemde een taxichauffeur het. Ik vind ze wel leuk, maar niet meer dan dat. Je hebt er nog een paar. Dodge Charger (is volgens mij de 4-deurs uitvoering), de Chevrolet Camaro en de Mustang GT.

In de bijlagen een paar spots. Leukste vond ik de rode eend die ik in Dalton Georgia zag. Ook de Chevy Belair wagon.

De Tesla model 3 vond ik irl tegenvallen. Deed me denken aan Jap crap. Een Mazda 323 ofzo.
          Attached Files

Comment

• Thanks for sharing :-) Het zijn leuke spots, maar als dat het resultaat is van een paar weken rondreizen, is het inderdaad niet veel.
            VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Nee, dan een doorsnee vakatien in Italie: daar zie je de Mustangs en Dodges af en toe ook, maar ook een felrode Lambo Urus (imposant ding), een paar Ferrari 458's en ook een FF. Rustig rijdend op de A22. Ingehaald, moest ff stoppen, en daarna zag ik m nog een keer, met alarmlichten aan op de vluchtstrook.

Verder uiteraard de classic 500's, allen in concourstaat, TR's, alle generatie Porsches, 2x Lambo Murc's en een soort Jeep of Kiamet een straaljager als logo. Die ga ik ff opzoeken.

Comment

• Gisteren zag ik in Luxemburg-stad deze rijden. Ik moest hem opzoeken, dus het zal wel een spot zijn.

en---rapide-s---overview---1.jpg
                VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Een Kia Opirus! Bijkans net zo zeldzaam als zo'n vierdeurs Aston lijkt me. ;)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Beste spot van de vakantie in Engeland en Wales is tot nu toe een Bugatti Type 35. Gewoon rijdend tussen het overige verkeer. Verder relatief veel Bentley's, TVR's en Aston Martins uiteraard, maar vanmiddag nog een Mclaren 720S. Kan me niet herinneren dat ik ooit eerder een McLaren op de openbare weg zag. Verder nog twee Lancia eigenaren (een schitterende Flamina GT en een 'Chrysler' Ypsilon) die enthousiast reageerden toen ze er achter kwamen dat er tijdelijk nog een Lancia op dit inteelteiland rondrijdt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
                      De Dodge Challenger is de Opel Kadett hier. Cheap horsepower noemde een taxichauffeur het. Ik vind ze wel leuk, maar niet meer dan dat. Je hebt er nog een paar. Dodge Charger (is volgens mij
                      Wij reden vorig jaar 3 weken zo'n Challenger en je ziet ze idd vaak, maar het is meestal wel de 6-clinder en niet de V8 Hemi.
                      Voor daar vond ik het de ideale auto (voor 2 personen dan he).
                      We waren eens een dag aan het toeren en reden toen toevallig met 3 van die dingen (alle 3 zwart ook nog) achter elkaar, maar wij hadden de enige V8 dus dat duurde niet zo lang. :-)
                      Ook in de VS kun je op veel plekken goed doorrijden.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Gelukkig gaat die discussie hier dan nog over een V6 vs een V8, terwijl het tegenwoordig in NL vaak gaat over de vraag of er nou 3 of 4 cilinders in de BMW zitten ;-)

Toen ik in Moab was, kreeg ik de tip om highway 128 West een stukje op te rijden omdat dat volgens National Geographic de op n na mooiste weg in de VS schijnt te zijn. Geen idee wat de nr 1 is, maar dat was wel n van de mooiste wegen die ik ooit heb gereden.
                        Op youtube vast wel wat over te vinden, zal ik nog eens opzoeken. Je slingert door het rode canyonland langs de Colorado rivier. Onvergetelijk mooi.

Vwb spotten:
                        Ik heb trouwens nog wel een McLaren 570 voorbij zien schieten vanuit mijn ooghoek in Las Vegas. Verder ook wel een flink aantal corvettes. Slechts 1 Giulia, wel een QV en ook een Stelvio.

Comment

• Die Dodge Challenger heb ik gehuurd gehad in regio Philadelphia. Mee naar New York gereden en wat binnen door wegen. Draak van een auto eigenlijk. Advies snelheid op de afritten was alle zeilen bijzetten en zo snel mogelijk remmend in de bocht naar de halve advies snelheid.
                          Wederom samen geknepen billetjes toen er een 18 wheeler in deed voegen op de meest linkerbaan omdat een oude oma hem afsneed. Wait what? ....
                          Is echt een zeepkist op wielen met standaard amerikaans vaag onderstel.
                          Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

• Dat kan ik helemaal niet matchen met mijn ervaring.
                            Dat ding rijdt best Europees, maar misschien zit er veel verschil in modellen/bouwjaren.
                            0-100 in 5 sec, V8 roffel, grote wielen en best hard geveerd. Ik vond het prachtig :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Hier kort filmpje die ik toen heb gemaakt. Heerlijk ding man

https://youtu.be/al5QlMsYE_8

Alfa Giulia 1300 (1966)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• In the middle nowhere....

73FA9984-E3F1-4A39-815C-E9FC1898E72C.jpeg

Comment

• Een Giannini 650 Modena( Fiat 500 met anabolen kuur..) in Egmond.
                                  Op een ONK en voorzien van een spoiler onder het achterraam die, lijkt mij, heel handig de luchtstroom boven de roosters in de motorkap verstoort.
                                  Veritatis simplex oratio est

Comment

• (is een apart draadje voor nummberborden een idee?)

Gespot dus, helaas geen foto,
                                    Gisteravond richting Zeeland: de SU X 6001.

Een Donkerblauwe duitse X6.

Nu vraag ik me af..
                                    Zou die eigenaar dat nrbord hebben om dat hij uit SU komt en een X6 met serienr 001 wilde.
                                    Of zou hij de film gezien hebben (dan had-ie wel SUX6000 genomen?)

Ten overvloede: http://robocop.wikia.com/wiki/6000_SUX
                                    It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Een bijzonder fraaie Aston Martin DB5, DZ4270.
                                      In IJmuiden...

Comment

• Ha, die W220L;

Stond klaar om de boot op te gaan zeker?
                                        Scherven brengen gelul.

Comment

• Nee, reed richting Amsterdam via de n202.
                                          Had ook geen bootreis achter de rug zo te zien, hoogstens het stukje met de pont ;)

Comment

• Deze dan. Op een vaag achterafje 8A1F53A1-B1B6-4477-B653-3614628F216F.jpeg

Comment

• Ik weet niet welke van deze twee het zeldzaamst is.

Een Poolse mclaren (ik ken al die nummers niet maar ca 2011 of zo) op de a27.

Of een rijdende Lancia dedra bij Antwerpen?
                                              Mini Cooper Clubman
                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oh en een Ford Orion uit 1986 in Amstelveen. Ook twilight zone werk.
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Vanochtend bij de start van de Coppa Spettacolo in Maastricht geweest. Toerrit van een week door heel NL die eindigt op Zandvoort. Waren opvallend veel Engelsen die mee reden.

Giulia 1600 Super '65
                                                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• D2F68963-9D36-48D4-A8F4-1EE63052F11F.jpegGT 2 RS en een GT 3

vermoedelijks vader in gt2rs en zoon met vriendinnetje in gt3

Bij tankstation stonden E samen te tanken. Wat een autos
                                                    Not driving your car, as you plan on keeping it looking good for the next owner, is like not shagging your girlfriend as you're saving her for her new partner

Comment

• Peugeot 404 en 304 met cabriodak (decouvrable heet zon ding?), beiden in mooi wit en een chique blauwe Talbot Murena.
                                                      Geen bijzondere spot misschien, maar de locatie maakt het speciaal: op de camping in Toscane, alle 3 van gepensioneerde echtparen met alledrie jaren 70 Eriba caravannetje erachter.
                                                      Attached Files
                                                      priv-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Een rode Stelvio Quadrifoglio. Ik heb helemaal niks met SUV's, maar toch goed om te zien dat mensen voor >100K iets anders durven te bestellen dan een BMW/VAG/Porsche/Volvo/M-B in ook nog een kleur die men normaal niet snel op een dergelijk formaat auto zou bestellen.
                                                        Veel plezier met inruilen over 3 jaar! :-)
                                                        Giulia 1600 Super '65

Comment

• Niet n , maar maar liefst twee Kia Stingers gespot vandaag. En in Aken en de ander op de A2. Die laatste op NL kenteken en ik moet zeggen, het is een rg fraaie auto. "Dik" zonder opzichtig te zijn.

Comment

• Als je de Stinger GT thv Abcoude/Vinkeveen richting Utrecht spotte reed ik er links naast ;)

Comment

• 3C328D86-BF1E-4B26-AC86-DA3492CD1647.jpeg58E43D24-BA7A-4406-8296-689D3EA603C4.jpeg703EA9D5-FC6D-451C-9CA2-AAEE129C4DAB.jpeg Op de boot....

Comment

• Die Nederlandse Lagonda, geweldig!
                                                                Giulia 1600 Super '65

Comment

• Gaaf zeg!
                                                                  Is echt een mafkees geweest toen dus die eentje heeft besteld.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                                                  X