Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Paar weken geleden op YouTube heel filmpje er van gezien. Zo'n in depth ding. Heel bijzonder. Toen ik nog haar had...vond ik dit de coolste auto ever. Net zoals de Buldog (Concept car) van AM.

En in Engeland heb je dus weer MG.

Comment

• ben op vakantie in marokko en heb hier die maserati suv op marrokkaanse platen gezien.
      renault 9,11,18,19,20,21 en 25 clio sedan
      peugeot 404,504,505 208 sedan
      en een heleboel dacia's mercedes w123,w124 en nog meer oud spul
      wat TSM zegt!!!!!

Comment

• Knalgele Saab 900 cabrio, de originele wokkelversie dus. Prachtig.
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Vanmorgen op de A1 in de spits: Een zwarte Aventador. GG-326-D.

Nieuwprijs: € 526.850

Comment

• Oh ja. Afgelopen vrijdag op de a9, een extreem foute Nissan 370z met allerlei tuning stickers en van die schuine mongolen wielen. Hij kon er zo te zien net 90 mee rijden.

Zal eens googlen, dit soort sjaken staan altijd online. :)
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Hmm, deze sjaak wil kennelijk anoniem blijven. Ik kan het hem niet kwalijk nemen. :)
              Mini Cooper Clubman
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Gewoon, in de ochtendspits bij Utrecht: een Lamborghini Jarama! NL-kenteken, lichtblauw metallic. Slechts 328 van gemaakt , wist niet dat ze zo zeldzaam waren. Niet supermooi, wel cool.

https://en.wikipedia.org/wiki/Lamborghini_Jarama

Comment

• Een Jarama is idd bijzonder! Ik zag daarnet een Noble M12. De bestuurder was niet bang, die reed gewoon na een forse regenbui weg.
                  Gisteren een Aston Martin DB11, op Engels kenteken, en met gele accenten. Maar het kan ook wat anders geweest zijn; die dingen zijn altijd donker van kleur, en lijken allemaal op elkaar.
                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Stond vorige week echt kidden in het centrum van Utereg een babyblauwe DB11. Dus echt niet allemaal donker van kleur....

Comment

• Gespot op TV: Youp van 't Hek in precies dezelfde XC70 als de mijne. Zelfde uitvoering, zelfde vervuilende D5 dieselmotor. Enorm veel stickers op de voorruit. Dat zal wel zijn om te bewijzen dat hij met die diesel nog de binnensteden in mag.
                      VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Op de A2, een Maybach 62S. Nieuw kenteken. Tot zover redelijk bijzonder. De kleur: matzwart.

Hoe kun je zo de mist in gaan?

Comment

• In de woonwerkfile: SLS AMG. In zo'n bolide moet filerijden extra frustrerend zijn.

WP_20180917_16_54_36_Pro (2).jpg
                          VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Is gewoon een automaatje, dus ideaal in de file. ;)

Comment

• 4B010379-0679-4D8E-B058-614034956BF7.jpeg Gewoon in Amstelveen

Comment

• Een DS7 Crossback in dealerstickers. Ding ziet er op de foto's (relatief gezien) beter uit dan in het echt. Zelfs het zonnetje deed het lijnenspel geen goed.
                                ------------------------------------------------
                                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Ik heb er nu al een paar zien rijden, allemaal op Belgische platen. Het is nou niet bepaald een herkenbaar ontwerp waarbij je meteen aan een Franse auto denk, vooral van de achterkant niet.
                                  Het interieur daarentegen is dan weer geweldig.
                                  Giulia 1600 Super '65
                                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
                                    In de woonwerkfile: SLS AMG. In zo'n bolide moet filerijden extra frustrerend zijn.

WP_20180917_16_54_36_Pro (2).jpg
                                    Ik kom (bijna) dagelijks een zwarte tegen, gewoon tussen het klerken woon-werk verkeer. Baas boven baas: vorige week kwam ik een SLR Mc Laren tegen. Als zo'n ding geen gas geeft, is het gewoon een stille auto.

Comment

• C0D63BBF-DFC3-4213-82A8-9143779436CA.jpeg Een echte koets

Comment

• Helaas werd deze Brabus niet gelost bij mijn werk :-(
                                        maar dat is alleen maar jammer omdat ik dan geen rondje kon rijden.
                                        Vindt h'm een beetje over de top.

Verder vorige week een zilveren auto gespot in Drunen, er zat een radiateurdop op met Bentley logo, en dat was ook gestikt in de stoelen.
                                        Maar het model zegt mij niks. De koplampen zaten achter de grill, net als bij een Peugeot 302

Comment

• Een G-klasse vind ik prachtig, echter zijn die Brabus uitvoeringen altijd over de top. AMG's kunnen weer wel wat mij betreft.

Vanmorgen zag ik weer eens een Renault Laguna coupé van een jaar of 10 oud. Dat blijft een mooie auto vind ik. In de verte heeft die auto wat van een Lancia Kappa coupé die ik een paar jaar geleden had. De nadelen van een coupe gecombineerd met de nadelen van een grote auto. Dat alles om een mooi gelijnde auto te maken.

Comment

• Beetje Napier-Railton style, die grijze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zoefie Bekijk bericht
                                              Helaas werd deze Brabus niet gelost bij mijn werk :-(
                                              maar dat is alleen maar jammer omdat ik dan geen rondje kon rijden.
                                              Vindt h'm een beetje over de top.

Verder vorige week een zilveren auto gespot in Drunen, er zat een radiateurdop op met Bentley logo, en dat was ook gestikt in de stoelen.
                                              Maar het model zegt mij niks. De koplampen zaten achter de grill, net als bij een Peugeot 302
                                              Idd jammer dat je daarin geen rondje kon maken, 900 pk slechts dat hok....

https://www.hartvoorautos.nl/g65-brabus-900-widestar/

Comment

• 900pk maar wel fucking lillek!
                                                Doe mij maar een vroege G of evt een G55 Amg dan. Dat kan nog net.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Een gewone G is voor mij ook genoeg ;-), maar goed er is nu een Portugees blij gemaakt .

Comment

• Die grijze ken ik, denk ik. En dan ligt er een RR Merlin in.

Comment

• Gespot, maar te laat voor de foto..
                                                      een A35, ik meen beige (zwaait naar @A35)
                                                      Vanochted, omstreeks 10:30
                                                      op de Groot-Hertoginnenlaan, ter hoogte Conrakade, ging NEwaarts.

Was het een gummer?
                                                      hoort dit in "Museum" subforum ?
                                                      It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Ik zag vrijdag nog een Renault 18 Break Turbo rijden! Dat is ook behoorlijk zeldzaam.
                                                        Zo'n ding met 100pk ofzo ;-) en de hele zijkant bestikkerd met "TURBOOOO".

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                        BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Heeft Eelco niet zo'n ding?
                                                          Giulia 1600 Super '65
                                                          Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Had of heeft zo’n ding inderdaad.
                                                            Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• Het was wel in zijn voormalige woonplaats, maar als hij niet 25 jaar ouder is geworden de afgelopen weken, was hij het niet :-)

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dat was 99% zeker zijn vader want die rijdt er dagelijks in. Erg coole wagen. Zijn vader heeft die 18 turbo (ik dacht 125pk) vorig jaar weer de nodige tlc gegeven en nu is het zijn daily.

Comment

• De huidige generatie Mustang, mét 5.0 V8 op de snelweg vandaag. Zoals ie moet zijn, zeg maar.

Comment

Working...
                                                                  X