Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
    En er reed net voor me een zojuist afgeleverde Renault Alpine weg bij de dealer. Mooi moment, en volgens mij loopt dat model best goed, al zal mijn beeld (in de buurt van de dealer) wat vertekend zijn.
    Een blauwe? Want dat kan m'n pa wel geweest zijn dan. Of was 't niet in Soest?
    Forza!

Comment

• Ik heb overigens nog nooit een Alpine gezien buiten shows e beurzen om.
      Giulia 1600 Super '65
      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht

Een blauwe? Want dat kan m'n pa wel geweest zijn dan. Of was 't niet in Soest?
        Yep! Was in Soest, en het was een blauwe. Dus je pa heeft zo’n gaaf ding gekocht?

Zag gisteren ook de nieuwe 911. Wat een enorm schip is dat zeg.
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Een gele Lamborghini Urus of iig die suv. Tja. Het is voor een suv nog wel aardig maar om het nou een echte Lamborghini te noemen?

Zullen er ook wel niet al te veel van verkocht zijn in Nederland want ik had hem nooit eerder gezien.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Volgens Volgens mij verkoopt dat ding als een malle, ook in NL relatief gezien.
            Giulia 1600 Super '65

Comment

Yep! Was in Soest, en het was een blauwe. Dus je pa heeft zo’n gaaf ding gekocht?

Zag gisteren ook de nieuwe 911. Wat een enorm schip is dat zeg.
              Ja klopt. Een blauwe Premiere Edition. Hij heeft lang om een Alfa 4C gedraaid, die het nooit is geworden, maar de Alpine was het wel meteen. De 4C vond m'n pa net even té spartaans, zeker als je een wat langer ritje hebt (richting Eifel oid)
              Het is overigens een heerlijke auto qua balans, het rijdt fantastisch. Ergens mis je misschien nog een pook, maar de sequentiële bak met knoppen aan het stuur schakelt heel goed en past goed bij de auto.
              Forza!

Comment

• Als hij in de regen weg reed bij de dealer, dan was het zeker je pa. Vond ik sneu voor diegene, een nieuwe auto ophalen en vers gepoetst meteen door de regen heen is nooit leuk.

Comment

• Vanmiddag een verse Bugatti Chiron gezien, werd in een onopvallende gesloten transporter geladen.
                  Blijft toch iets bijzonders.
                  En een nest Lamborghini, Porsche, Bentley.
                  Toch leuk dat Leusden ;)
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Als hij in de regen weg reed bij de dealer, dan was het zeker je pa. Vond ik sneu voor diegene, een nieuwe auto ophalen en vers gepoetst meteen door de regen heen is nooit leuk.
                    Ja, altijd zonde! Maar goed, hij zal nog wel meer regen gaan zien in z'n leven en de ruitenwissers zaten er gratis bij ;)
                    Forza!

Comment

• De KJ-181-F, een A4 Limousine, kleur donkergrijs metallic, videosurveillanceauto, op de N202, Amsterdam-IJmuiden, hield motorrijder aan gistermiddag, wees gewaarschuwd!

En effe later op de A9 een zwarte F-type, klonk lekker, maar nog lekkerder was de blondine die achter het stuur zat. Ze heeft in ieder geval smaak!
                      Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                      Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Vanochtend werd ik ingehaald door nog een Urus, langs de Amstel. Net als mijn vervoermiddel was deze zwart, en dat past wat beter bij die forse koets dan geel. En hij klinkt trouwens wel als een Lamborghini! Gaaf.
                        Mini Cooper Clubman
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ligt toch gewoon een Audi-motor in? (4.0 V8 uit de RS6, toch?)

Laatste weken staat er hier regelmatig een BMW X3 M40i in de straat. Los van of ik hem mooi of lelijk vind klinkt hij toch wel érg lekker. Die laatste generatie 6-cylinders uit de ×40i-serie vind ik echt een heel prettig geluid hebben.
                          Last edited by Veloce; 28-03-19, 10:16.
                          Giulia 1600 Super '65

Comment

• Zal de uitlaat dan wel zijn die hem goed laat klinken, het was iig geen straf.
                            Mini Cooper Clubman
                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Wel 100pk meer dan het blok uit de Cayenne.
                              Motor wordt geproduceerd in Hongarije las ik.

Ik kwam een Urus tegen in Italië vorig jaar en dat was toch wel indrukwekkend.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Zojuist een wtf is dat voor bizar ding gespot omdat hij veel te groot lijkt. Een Caselani Type H.

Comment

• LOL, dus er zijn serieus mensen die dit kopen? Ik vind 't stiekem wel gaaf, maar ken het alleen van plaatjes.
                                  Giulia 1600 Super '65

Comment

• De V-906-SX was een tegenligger op een lokale 80km/u weg, dus ik kon niet heel lang kijken. Ik vroeg me alleen af wat daar nou voor een ding op me af kwam. Mijn eerste gedachte was 'die dingen zijn toch helemaal niet zo breed en hoog??' en wat ook opviel waren de relatief enorme koplampen. Ik kon nog net het kenteken lezen voor we elkaar gepasseerd waren.

Voor mij zag het er dus ongeveer zo uit:

Comment

• Best stoer ding eigenlijk, zal wel een klap pecunia monetaire moeten kosten.
                                      Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                      Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Volgens kenteken 50k, inclusief 12k BPM.

Prijzig Jumpertje.. ;)
                                        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Een Porsche 904 gts op de a28.... Reed sneller dan ik in mijn Mini dus spaarde het materiaal niet. Zou best een replica kunnen zijn, ruim 100 gebouwd maar.
                                          Mini Cooper Clubman
                                          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Was idd een replica, deze namelijk. Ik herken het kenteken.

Screenshot_20190402-104928_Chrome.jpg
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Op die foto ziet hij er ook nogal replica uit vind ik, maar is misschien wat vertekend?

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Hij haalde me in, waarbij ik eerst dacht een Ferrari Dino achter me te hebben. Maar hij gaf goed gas, dus ik had geen gelegenheid om alle panel gaps te bestuderen. :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Afgelopen week op A4, een rood-witte pickup,
                                                  wellicht een F100 van, ik schat, omstreeks 1990.
                                                  niets bijzonders.
                                                  Maar het kenteken bevatte een bijzondere lettercombinatie: 9-YSL-99
                                                  (moest aan gummen denken... )
                                                  It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Ik word bijna duizelig van dat ontwerp, mijn god!

Vandaag overigens een hele hoop leuke klassiekers gezien, al was het voornamelijk het bekende werk aan Volvo's, MG's etc. Mooiste was een Alfa 2000 Touring Spider, maar die stond dan wel weer op een aanhanger. :-)
                                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• Die rijdt regelmatig langs ons huis en die hoor je idd wel ja :-)
                                                      Ik vind het wel een cool ding trouwens, maar wel wat druk.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Blijft gaaf, zo'n M5 Touring
                                                        Attached Files
                                                        Giulia 1600 Super '65

Comment

• Ha, die Gummers;

afgelopen week een auto gespot die ik alleen kende uit de "Kies uw auto"-jaarboekjes; een Bond Equipe.

20181229164859-c42db720-me.jpg

Ook deze kleur en wielen en ook op klassieke NL-platen. Kan me haast niet voorstellen dat er twee zo rondrijden.
                                                          Scherven brengen gelul.

Comment

• Bijzondere spot Hansv! Ik zag een tijdje gelee een HF Integrale. Die zie je nooit. Vandaag zag ik er weer 1; in Martini livery zoals Dexter (wie kent hem nog?) hem ooit had. NL geleverd, kenteken begon met N, dus 1985? Kan dat?

Comment

• Deze studebaker power hawk uit 1956 bij de loogman in Aalsmeer. Volgens het verhaal al sinds 1975 in handen van dezelfde eigenaar uit Amstelveen. Geen echte schoonheid maar wel een bijzondere auto met een leuk verhaal!

Screenshot_20190422-204657_Chrome.jpg
                                                              Mini Cooper Clubman
                                                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Een Bugatti Chiron zojuist op de A28, zwart-met-wit. Kwam me tegemoet dus was een snelle spot.. De Veyron had ik al wel een paar keer eerder gezien, deze nog niet.

Comment

Working...
                                                                X