Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• In Luxemburg-stad, voor het stoplicht drie Porsches Macan op een rijtje, in drie tinten grijs. Lijkt me vooral frustrerend voor de middelste. Denk je exclusief Posche te rijden, staat er voor je en achter je ook een.
    VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
      Bijzondere spot Hansv! Ik zag een tijdje gelee een HF Integrale. Die zie je nooit. Vandaag zag ik er weer 1; in Martini livery zoals Dexter (wie kent hem nog?) hem ooit had. NL geleverd, kenteken begon met N, dus 1985? Kan dat?
      Ja die auto en die Dexter heb ik beiden nog wel op het netvlies.

En die Bond Equipe had ik nog nooit van gehoord. Is dat dezelfde Bond die ook die driewieler maakten met waarbij het dak en de voorruit naar voren klapten om in of uit te stappen? Daar heb ik nog een oud model auto van.

Vreemd trouwens dat ik hem niet kende terwijl ik alle 'kies uw auto' jaarboeken regelmatig van voor naar achter en weer terug las. Mijn oudste jaarboekje is van '74, dus wellicht was de Equipe toen al niet meer leverbaar?

Comment

• Ja, dat is hetzelfde Bond.
        De Equipe is eigenlijk gewoon een Triumph Herald (4 cil) of Vitesse (6 cil) met wat ander (polyester) plaatwerk. Blijft een leuk en apart ding, dat wel.

Comment

• Best grappig zo'n Bond Equipe idd.
          Vroeger kwam ik die wel eens tegen. In Groningen reed een vla-gele en een witte.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Een Honda Civic S uit 1982! Zag er heel mooi uit. Zo één.

1625799837b856a28a45f9554d0b5593--my-dad-app.jpg
            Mini Cooper Clubman
            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Jasper;

Leuke dingen vind ik dat nu terwijl ik ze toen ze nog nieuw of tenminste niet echt oud waren het erop spugen niet waard vond. Leeftijd maakt echt mild.
              Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik vond ze toen ook al leuk. Kwam ook wel omdat een oom fervent honda rijder was toen dat nog niet bepaald bon ton was, einde jaren 70. Hij had zo'n station uitvoering van dit model, en later Accord sedan en Aerodeck.
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

• E25 richting L, in de woonwerkfile: Nissan Skyline met enorme taartschep en brulpijp, rechtsgestuurd uit 1993. Had er nooit van gehoord, maar dat zegt natuurlijk niks.
                  VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• De Skyline kende je nog niet? Keek je geen Fast-and-Furious films dan? ;-) Is vanaf 1992 of zo wel een soort icoon, maar uitsluitend RHD geleverd en eerst alleen in Japan dacht ik en later in de UK.

Comment

• De nieuwe Clio in het oranje op de A2.
                      Best een leuk karretje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                        De Skyline kende je nog niet? Keek je geen Fast-and-Furious films dan? ;-) Is vanaf 1992 of zo wel een soort icoon, maar uitsluitend RHD geleverd en eerst alleen in Japan dacht ik en later in de UK.
                        Ik kruip weer terug onder mijn steen, en ga me diep zitten schamen.

Comment

• Mijn Ex, de gifgroene Alfa 147. Ik liet me er door inhalen en hij zag er nog erg goed uit. Zeker aangezien de dagwaarde ongeveer bepaald wordt de hoeveelheid benzine in de tank, deed me dat toch deugd.

Comment

• Gisteren een donkerbruine 308 GTS op blauwe platen bij een huis in de buurt van mijn ouders dat laatst van bewoners is veranderd. Half uurtje laten een rode 328 op de parkeerplaats bij vdValk Maastricht.

Joep Heel gek om je oude auto tegen te komen terwijl je het niet verwacht. Aantal jaren geleden kwam ik opeens weer regelmatig mijn oude 166 tegen die ik in 2009 verkocht had. Was toen gekocht door een Chinees die de frituur in een omliggend dorp runde.
                            Last edited by Veloce; 29-05-19, 21:16.
                            Giulia 1600 Super '65
                            Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Ha, die Spotters;

vandaag vrij kort na elkaar een BMW X7 en een Bentley Bentayga tegengekomen. Ben er nog steeds niet uit welke is het ergste pijn vond doen aan mijn ogen.
                              Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                Joep Heel gek om je oude auto tegen te komen terwijl je het niet verwacht. Aantal jaren geleden kwam ik opeens weer regelmatig mijn oude 166 tegen die ik in 2009 verkocht had. Was toen gekocht door een Chinees die de frituur in een omliggend dorp runde.
                                Heb ik ook gehad met mijn 1985 Mazda 626, was bloedjemooi en schadevrij toen ik hem inruilde... Kom je hem 2 maanden later tegen rondom in de deuken, en geen kleintjes. Ik was er altijd superzuinig op, was zelfs mijn trouwauto. Doet dan wel effe pijn als je hem compleet afgeragd ziet rijden.

En wat betreft Skylines, er rijd hier in de omgeving een jonge gast met een heerlijk klinkende GT-R rond.

Overigens spot ik in mijn straat deze week een C-Kadett coupe, gewoon origineel, lak bruin gerold, leuke velgjes eronder en zwarte kunststof spatbordranden. Achterop heel stoer, 1.2. Skitterend dat ding, weet alleen niet bij wie die hoort.

Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Nadat ik mijn 166 verkocht in 2006 wegens leaseauto en maar één parkeervergunning, kwam ik hem zo rond 2009 een aantal keer tegen in Aalsmeer. Maar de laatste spot is al zeker 9 jaar geleden...... Even een rdw check... Nope, rijdt inmiddels niet meer rond, zou nu ook 19 jaar zijn geweest.
                                  Mini Cooper Clubman
                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Zoepraz
                                    Attached Files
                                    Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

• @Oops: Leuke spots! Ik hou normaal niet zo van replica's, maar een goede GT40 of zo'n Cobra Daytona is echt skitterend!!

Die nw Supra is leuk ding, maar ik vind het design niet zo geslaagd. Beetje gek ding vanuit sommige hoeken.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                      Alfa Giulia 1300 (1966)
                                      Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                        Beetje gek ding vanuit sommige hoeken.
                                        Vooral schuin van onderen? ;)
                                        Tis weer vrijdag, Harry!
                                        privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Vanmiddag op de Dorpsstraat in Assendelft een Ferrari Portofino
                                          BMW 323ti Compact Silber
                                          Midas Bronze Red
                                          Triumph TR6 PI Damson
                                          Aprilia SL1000 Falco Rosso

http://www.aronline.co.uk/index.htm?midasstoryf.htm

Comment

• Daar kan je idd weleens een exoot tegenkomen
                                            Veritatis simplex oratio est

Comment

• Overbuurman heeft een blauwe Alpine A110. Leukt de straat aardig op moet ik zeggen. Ik heb alleen zijn DB9 al lange tijd niet meer gezien.
                                              ------------------------------------------------
                                              We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Snaarstrakke GTV 2.0 met kentekenplaat van Alphons Ruyl, dus zeker geen koopje geweest. :-)

Giulia 1600 Super '65

Comment

• A2 omgeving Maastricht: Peugeot 504 pick-up, zo op het oog in perfecte staat, met die rare ronde koplampen. En achter het stuur precies de baardmans die daarbij hoort.

Comment

• Type amanuensis middelbare school?
                                                    Mini Cooper Clubman
                                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Onze amanuensis leek op Frans van Dusschoten en reed Opel Ascona.

Met die rare koplampen bedoel ik dit. Nooit begrepen waarom die pick ups geen normale 504-koplampen mochten hebben.

504 pick up.jpg

Comment

• Gave Italiaanse politie-Guzzi!
                                                        Attached Files
                                                        Giulia 1600 Super '65

Comment

Working...
                                                        X