Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Vanochtend een heuse Saab Sonett. In het wit, en klonk erg goed.
    ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Er rijdt een witte 2-takt Sonett 2 in NL.
      Van een Saab-verzamelaar uit regio Amersfoort.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik zag hem in Veenendaal, dus dat kan best kloppen. Stond in zwarte letters 'Saab' op de zijkant.

Comment

• Een Jaguar E-pace. Had ik nog nooit gezien, of van gehoord. Blijkt al 2 jaar op de markt te zijn, met een whopping 330 verkochte exemplaren in Nederland.

Het is een suv dus mijn mening erover laat zich wel raden verder.
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik reed vanmiddag naar een BMW X7, allememagies wat een asociaal groot ding en dito grille. Mijn Fiatje zou daar makkelijk in passen.
            Daarna zag ik nog een Up! GTi. Ik vind dat echt een leuke auto en had eigenlijk wel verwacht dat we hem in NL vaker zouden zien. Ja, 21K is duur, maar het is nog steeds de helft van een Mini Cooper S of een Abarth Competizione. (en 10K minder dan een kale instap-Abarth)

Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

• En matroze gewrapte Lambo Urus.

Dan heb je dus echt schijt aan alles.

Edit, dat zal dan deze zijn: https://www.autogespot.nl/enzo-knol-...n-matroze-urus

Comment

• @Veloce: de UP GTI is maar een jaartje geleverd, dus het is niet zo gek dat ze zo zeldzaam zijn. Ik heb er nog nooit een zien rijden in ieder geval.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                  Vanochtend kwam er iemand bij de basisschool zijn koters afleveren in een witte Ferrari FF.
                  Hij heeft zijn witte FF nu ingeruild voor een blauwe met gele remklauwen. Mooie spec zo! (En vers ingevoerd zo te zien)
                  Attached Files
                  Giulia 1600 Super '65
                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Zojuist op de A12, Westelijk tussen Gouda en DHg: een gele Lamborghini.

Kentekencheck gedaan, Xtreem Zeldzaam, Powerhouse. en jawel, een Aventador van April dit jaar.
                    12Cyl, 6498cc.. en klinkt ook zo.
                    Wat is zo n ding extreem laag trouwens.

*grinnikt* kan je idd mee onder slagbomen doorkruipen. bijna net zo handig als een motor.
                    It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Een Matra Murena 2.2, donkerblauw, vanmiddag in Amstelveen. Aan het kenteken te zien een jaar of 10 geleden gemporteerd.

Zag er redelijk uit qua carrosserie maar stookte wel serieus olie.
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Een M760Li. Ik begrijp zo'n auto niet zo goed. Ik begrijp waarom iemand een M koopt en ook waarom iemand een 7 limousine koopt. Maar de combinatie in n auto?
                        VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Het is meer een 7 serie met een M pakket toch? Voor zover ik weet is het geen echte M. Gewoon zo veel mogelijk spiegels en kralen. En dat is hetzelfde met de Cayenne Turbo, Lambo Urus ect. En dat is van alle tijden.

Comment

• Het was ook nog een bumperklever van het domme type. Ik snap dat iemand gaat kleven als de voorganger onnodig links bljft hangen terwijl de weg vrij is. Maar niet op een bomvolle weg waar de voorganger geen kant uit kan.
                            VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Die is zich er waarschijnlijk niet eens van bewust dat hij aan het kleven is. Simpelweg met andere dingen bezig.

Spiegels en kralen op een statige sedan: in NL leverbaar voor een zeer specifieke doelgroep. Dezelfde doelgroep die nu liever in een verlaagde SUV rijdt.
                              Het is nl. lang geleden dat ik een nieuwe S AMG of S8 gespot heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
                                Het was ook nog een bumperklever van het domme type. Ik snap dat iemand gaat kleven als de voorganger onnodig links bljft hangen terwijl de weg vrij is. Maar niet op een bomvolle weg waar de voorganger geen kant uit kan.
                                Die grille is gewoon zo belachelijk groot dat ie van tien km-afstand ook al lijkt te bumperkleven als je snel in je binnenspiegel kijkt. ;)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
                                  Hij heeft zijn witte FF nu ingeruild voor een blauwe met gele remklauwen. Mooie spec zo! (En vers ingevoerd zo te zien)
                                  Deze is ook wit op kenteken

Comment

Working...
                                  X