Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wauw!

:)

Comment

• Da's andere koek dan dat Fred T. mij aflost en mijn bussie overneemt.
      ;)
      Veritatis simplex oratio est

Comment

• Man, ik ben ooit vlakbij een zaal geweest waar Bruce Springsteen optrad. Ik kon hem zelfs een beetje horen!
        Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Tis ongelooflijk. Sommige Gummers begeven zich in kringen waar de gemiddelde Mensch alleen maar van kan dromen.
          privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Ha, die Gummers;

Och, laat ik dan maar niet opscheppen over het feit dat ik in Rome dezelfde ruimte heb gedeeld met de Heilige Vader.
            Scherven brengen gelul.

Comment

• Het ziet hier gruen van de kift man!
              Mini Cooper Clubman
              "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Dat mag allemaal niet in de schaduw staan van wat ik heb meegemaakt. Ik heb ooit met mijn smurfblauwe Passat een drift neergelegd op het Midland circuit met de Friezenverjagende Relsmurf op de passagiersstoel terwijl hij nog niet eens wist dat Friezen verjagen zijn grootste talent in dit leven zou blijken!

Nou jullie weer.

Comment

• Ik ken een verhaal over een Gummer die eens met Bono op een terras zat.
                  ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Oké. Jeroen wint wat mij betreft de verplaswedstrijd :D

Comment

• Deze Bentayga kwam me voorbij op de a27 vanavond, opvallend kenteken. Wellicht één of andere BB'er.

bentley-bentayga-c688301072019190407_10.jpg
                      Mini Cooper Clubman
                      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Deze meneer dus: https://instagram.com/mumuozkan?igshid=1rez41zb6xu1e

Niet geheel duidelijk wat hij precies doet. Maar je kunt er een 458 en een Bentley van rijden. :)
                        Mini Cooper Clubman
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                          Deze meneer dus: https://instagram.com/mumuozkan?igshid=1rez41zb6xu1e

Niet geheel duidelijk wat hij precies doet. Maar je kunt er een 458 en een Bentley van rijden. :)
                          Hij werkt niet bij een bank, vermoed ik. En kantoorklerk is hij ook niet. Wat hij wel doet is mij onbekend.

Comment

• Mumu Ozkan

Kijk maar op Facebook of https://youtu.be/BMEGK27Peyc

Comment

• Een kweler dus? :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer Bekijk bericht
                                Net een hoop kabaal bij de buurman, even kijken wat die nu weer voor leuk spul heeft aangeschaft.
                                Hij heeft onder in de kelder heel veel wijze Engelse dingen staan.
                                Bleek zijn zoon een Bentley super six uit 1928 gekocht te hebben, 8 ltr 6 cylinder.
                                Wat een apparaat, niet normaal :-)
                                Zondag weer het geluid van een dikke auto bij de buren, toen ik uit het raam keek stond er een groene Maserati Ghibli uit 1967 op de oprit.
                                Geweldige machine, naast de eerder genoemde Bentley heeft de zoon van de buurman nog een Maserati Sebring.
                                Naast de Alvissen, de Big Healys nu dan weer een Maserati erbij, niet vervelend zulke buren :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carducci Bekijk bericht
                                  Mumu Ozkan

Kijk maar op Facebook of https://youtu.be/BMEGK27Peyc
                                  Ja, het is duidelijk wie hij is. Dat communiceert hij luid en duidelijk. Bij ons thuis werkt Google ook maar het is onduidelijk wat hij doet verder (muziek, DJ, artiest, ondernemer, ZZPer, Michelin restaurant of iets anders). Hij heeft geen LinkedIn pagina, bedoel ik maar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beamer Bekijk bericht

Zondag weer het geluid van een dikke auto bij de buren, toen ik uit het raam keek stond er een groene Maserati Ghibli uit 1967 op de oprit.
                                    Geweldige machine, naast de eerder genoemde Bentley heeft de zoon van de buurman nog een Maserati Sebring.
                                    Naast de Alvissen, de Big Healys nu dan weer een Maserati erbij, niet vervelend zulke buren :-)
                                    Een groene Ghibli? Fantastisch man! Die oude Italiaanse V8's klinken echt geweldig.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Gisteren voor het eerst de Taycan gespot, op de A7. Die klonk dan weer niet zo bijzonder :).

Comment

• Een Tesla Model S. Ok, so what? Nou, dit was de stationcar. Deze groene:

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...hooting-brake/

Comment

• Mooie spot. We wisten al dat hij bestaat, maar het is nog wat anders om hem in het echt te zien
                                          Wat zijn er toch veel mooie breaks de chasse niet op de markt gekomen. Deze bijvoorbeeld: http://aws-cf.caradisiac.com/prod/photos/5/9/4/817594/2781712/img
                                          Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Ja, het is bijzonder omdat het echt een one-off is. Op een wagenpark van miljoenen auto's. En zoals in het andere draadje ook al wordt genoemd: het is een fraai ding, met een passende kleur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen Bekijk bericht
                                              Een Tesla Model S. Ok, so what? Nou, dit was de stationcar. Deze groene:

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...hooting-brake/
                                              Mooi ding idd! Van dezelfde maker is deze RangeRover Coupe:
                                              https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...dventum-coupe/

Ook behoorlijk geslaagd vind ik.

Comment

• Hmm, die is niet mooi in balans als ontwerp. En die houten vloerbedekking is erover.

Dan is die Tesla leuker.
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Gisteravond in het donker op de E25: een Twizy. Reed 80 op een weg waar iedereen 120 rijdt, en was maar schaars verlicht. Ik vind het een sympathiek ding, maar het heeft 's avonds op de autoweg niks te zoeken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht

Mooi ding idd! Van dezelfde maker is deze RangeRover Coupe:
                                                    https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...dventum-coupe/

Ook behoorlijk geslaagd vind ik.

45byz6nb73gq_800.jpg

Teak vind ik mooi op een klassiek gelijnd jacht, maar hier is elk commentaar verder wel overbodig lijkt me.

Comment

• Die voetenbak is wel vrij onzinnig zo ja . En waanzinnig onpraktisch ook lijkt me.

Comment

• In deze donkere dagen toch nog even wat moois gespot, een Ferrari 330 GTC, kenteken DR-45-70
                                                        Dikke 12 pitter in het vooronder, degene die er mee reed was niet bang om gas te geven.
                                                        Toen ik een paar km verder was had ik nog steeds een lach op mijn gezicht, heerlijk !!

Comment

• Gaaf! Hele mooie auto's.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                          Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                          Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Dat zijn de betere spots!

Comment

• Gistermiddag in Schagen een heuse witte Fiesta XR2i, modelreeks ergens rond 1983, zag er goed uit.
                                                              Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                                                              Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Een 944 in Martini kleuren.
                                                                Veritatis simplex oratio est

Comment

• Weinig verkeer in m'n straat vandaag. Des te leuker als er dan een Nissan Skyline R32 voorbij komt. En ofschoon de jonge bestuurder een petje droeg, zou ik dit toch geen typische petjesbak willen noemen!

(zo een dus, en bijna origineel:)

Comment

Working...
                                                                  X