Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Dan ga ik voor de Kroesjele met Sjoem. In alle andere delen van Nederland weten ze de kruisbessen te verpesten door ze veel teveel te zoeten. Er moet een heerlijk smaakcontrast bestaan tussen de zure kruisbessen en het zoete gebrande eiwitschuim. Heerlijk

O ja; en de Lancia is ook leuk!

Comment

• De Limburgers die ik ken gebruiken het enkelvoud vloai hoor. :)
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
        Dan ga ik voor de Kroesjele met Sjoem. In alle andere delen van Nederland weten ze de kruisbessen te verpesten door ze veel teveel te zoeten. Er moet een heerlijk smaakcontrast bestaan tussen de zure kruisbessen en het zoete gebrande eiwitschuim. Heerlijk

O ja; en de Lancia is ook leuk!
        Amen! :-)
        Giulia 1600 Super '65
        Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Gisteren op de N2 randweg Eindhoven een Aston Martin Vanquish Zagato Coupé op NL kenteken (kenteken niet onthouden). Ik reed er een eind achter, en zag achterlichten en vormen die ik van een afstand niet meteen herkende. Ik dacht eerder aan een McLaren of een Ferrari dan aan een Aston Martin.

Het achteraanzicht wijkt zo af van het gebruikelijke met de horizontale achterlichten die veel Astons kenmerkt. Wel een heel fraai ding hoor, ziet er zo van achteren en opzij gezien onder het rijden heel sierlijk uit. Van voren (in de spiegels bezien) deed hij me vrij 'massief' aan. Meer hoogte en massa in de voorkant dan ik verwachtte. Maar, hé, dat is alsof ik kritiek heb dat de haardos van Laocoön in het oud Griekse beeldhouwwerk de Laocoöngroep wel erg grof is gemodelleerd in verhouding tot de uiterst minutieus uitgehouwen lichamen en huidstructuren. Da mag ik nie, want da is kunst :-)

O ja. Aan de voorkant zat geen kentekenplaat... Even zoeken, en het blijkt deze dus te zijn:

Last edited by Brahma; 04-07-20, 08:51.

Comment

• Heerlijk die Zagato lijn!

Comment

• Herken jij het van achteren wel meteen als een Aston Martin? Dat deed ik dus niet. Terwijl de voorkant wel onmiskenbaar Aston is.

Comment

• Nee, ik zou alleen de Zagato lijn herkennen. Van voren idd wel onmiskenbaar Aston!
                All in all 1 van de mooiste auto's (naar mijn mening dan).

Comment

• Een elektrisch dagje vandaag. Voor het eerst live een Taycan gespot (zwart, met zwarte velgen - niet de mooiste combi). Daarna op weg terug naar huis een Mercedes EQC.
                  ------------------------------------------------
                  We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• Die zie je allebei al regelmatig in Duitsland.
                    Zag al een stapel EQC taxi's en 5-6 x een Taycan. (waarvan 2 achterop een ADAC sleepauto....ik neem aan dat ze bij 200+ iets meer verbruiken dan dat verstandig is als je weet dat er niet zo heel veel laadpunten zijn hier - in DE))

Comment

• Ik zie in Nederland redelijk veel de e-tron. Verassend genoeg altijd na 19:00. Meer dan de Model 3 en iedere andere Tesla op dit moment. Wel leuk dat Audi de schraapversies erg herkenbaar heeft gemaakt, de camera buitenspiegels zie je zelden ;)

Comment

• Op de A2 tussen Utrecht en Den Bosch is 99% van de elektrische auto een Model S en vooral een Model 3.
                        1 keer een EQC gespot,

Ik denk dat 90% van de 308, Megane, Passat, A4, 3-serie en C-klasse rijders overgestapt is naar een Tesla Model 3.
                        De nieuwe 3-serie zie ik nauwelijks.

Comment

• Idem nieuwe A4, zie ik ook opvallend weinig. Auto's net daar onder zoals Mondeo's, Passats, Talismannen en Insignia's nog veel minder. Dat is wel opvallende trend vind ik.
                          Last edited by Veloce; 15-07-20, 11:35.
                          Giulia 1600 Super '65

Comment

• De nieuwe A4 is inderdaad lastig te spotten! De rest kom ik anders nog genoeg tegen. Wellicht dat mijn traject nog achterloopt (A16)?

Comment

• Taycan zie ik al regelmatig rijden. Ik vind hem te groot en niet echt mooi.
                              Zal vast wel heel goed rijden en minder lelijk dan Tesla Model 3 en X.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                              Alfa Giulia 1300 (1966)
                              Mazda Miata (1990 Daily driver)
                              BMW 320Ci (van GF)

Comment

• In een donkere kleur vallen die lelijke voorlichten minder op, en dan is de Taycan "gewoon" een Porsche. Ik zou die acceleratie van 0-100 in 2,8 seconden wel eens willen meemaken.
                                Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Ja dat is natuurlijk mooi. In 2,8 seconden naar de volgende laadpaal ;-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                  Alfa Giulia 1300 (1966)
                                  Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Vrienden van ons zijn afgelopen zondag met hun model 3 naar Spanje vertrokken, inclusief 2 kleine kids. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat, in hoeveel etappes en hoe makkelijk ze een laadplek kunnen vinden.
                                    Giulia 1600 Super '65

Comment

• Het lijkt me niet zo lastig om een laadplek te vinden. Als je ergens een lange rij Tesla's ziet staan, kun je blindelings aanschuiven.
                                      Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                                        Op de A2 tussen Utrecht en Den Bosch is 99% van de elektrische auto een Model S en vooral een Model 3.
                                        1 keer een EQC gespot,

Ik denk dat 90% van de 308, Megane, Passat, A4, 3-serie en C-klasse rijders overgestapt is naar een Tesla Model 3.
                                        De nieuwe 3-serie zie ik nauwelijks.
                                        Die EQC zag ik vandaag voor het eerst op straat. Ziet er heel log en zwaar uit aan de achterzijde.
                                        Last edited by RutgerK; 15-07-20, 16:07.

Comment

• Ik weet niet wát voor rit er nu door Breukelen rijdt, maar het is al gauw 2000pk per minuut! Wat zijn recente pk-bommen trouwens ontzettende attention whores qua ploffende uitlaten.

Comment

• Oh, en nu een rits donkervoorts. Ook leuk!

Comment

• ik zag dit en moest toch aan gummen denken... in Hoogeveen ook nog? Dat kan geen toeval zijn. Dussss "iemand van hier??!"

<iframe src=https://dailybuzz.nl/buzz/embed/21199 width=640 height=360 frameborder=0 allowfullscreen/></iframe>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOPS Bekijk bericht
                                                Oh, en nu een rits donkervoorts. Ook leuk!
                                                Eén daarvan stond volgens mij gisteravond op de A9 bij Holendrecht op de vluchtstrook met de pinkers aan. Audi meuk. :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ik spotte gisteren een RHD Nissan Skyline Sedan op de A27. Nog nooit IRL gezien.

1920px-FourDoorNissanSkylineGTS-t.jpg
                                                  Mini Cooper Clubman
                                                  "Jasper val dood." - RH

Comment

• Een echte Snees (BAIC):20200809_185222.jpg
                                                    Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

• Met fluwelen penvoering getekend.
                                                      Mini Cooper Clubman
                                                      "Jasper val dood." - RH

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                        Met fluwelen penvoering getekend.
                                                        Niet lelijker dan een Jeep oid toch?

Comment

• Vandaag in Duitsland een nieuwe Defender gespot. Ik kon 'm al rijdend maar kort bekijken en helaas ook geen foto kunnen maken. Ik weet nog niet of ik 'm mooi moet vinden. Silhouet van de oude met een Evoque-achtige neus.

Ook een paar Golfjes 8 gezien, maar in 'bread and butter' uitvoering niet echt veel aan. Met name de neus kan me niet bekoren.
                                                          Ride: 400 Nm bijtellingsschraper

Comment

• Ergens in Duitsland (geen idee waar),
                                                            maar dit lijkt me een NL nummerbord

https://twitter.com/i/status/1296395448165511168

Edit: de OP op twitter bevestigd dit in de tweet. NL...
                                                            It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW F800ST (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Zomaar een Volkswagen ID3, met kenteken Wolfsburg. Dat verwacht je niet tijdens het uitlaten van de hond.
                                                              ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Een paar dagen terug een Lexus LC gespot! Er staan er 49 op kenteken in Nederland, had hem nog nooit live gezien. Hele fraaie auto, maar pfoeh, 125k.

lexus-lc-2018-295805-1920.jpg
                                                                Mini Cooper Clubman
                                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

• Echt een toekomstige klassieker! Ik ben er ooit ook één tegengekomen in Nederland, maar dat was er een met Duitse platen in het wit. Fraaie auto!

Comment

Working...
                                                                  X