Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gespot 3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• De enige en dus echte Stratos Zero in het Guggenheim in Bilbao
    IMG_20220802_120318.jpg

Plus Nick Mason's GTO, de waanzinnige gele Pegaso one off van Louwman, en meer (inclusief iconen als Mini, R4, 2cv en Fiat 500 alsook de 2020 Merc van Lewis) maar die Stratos Zero proto was toch wel het hoogtepunt wat mij betreft.

Comment

• Ja die Stratos Zero is een van mijn favoriete auto's ever.
      Dat ding is gewoon ubercool.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
        Een Lamborghini 350 GT op de a9 zonet. Dacht dat ik gek werd. Wat een schoonheid.

Edit, holy fuck, 1 van de 120 ooit gebouwd.

Tyrrell's Classic Workshop is al twee jaar bezig met een pre-produktie model van de 350 GT. Geweldig filmpje weer! Dat geluid man...
        Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

• Opel Manta in Mill gisteren
          Attached Files

Comment

• Mooie spot. Ik probeer me de eigenaar voor te stellen.
            Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

• Er ligt gewoon een drieliter V6 in die Manta...!

Comment

• Nee joh, een zes-in-lijn.
                privť-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

• Mooie Manta.
                  *flashback naar New Kids*

ik vind de kleur ook goed passen, hoewel een paar zwarte tinten of zwarte motorkap m echt helemaal "Opel" zouden maken.
                  It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
                    Mooie spot. Ik probeer me de eigenaar voor te stellen.
                    Haha, de eigenaar met waarschijnlijk 'klassieke' duitse matje kapsel zat binnen aan de koffie denk ik:-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gait156 Bekijk bericht
                      Nee joh, een zes-in-lijn.
                      Oh joh, dat is wel logischer inderdaad. Blok uit de Monza of zo?

Comment

• Vandaag 190SL en Wiesmann GT als niet alledaagse passanten.

Comment

• Wat zijn veel Manta's toch verneukt... Mijn oudoom (al lang dood) had een knalgele originele Manta 1 met zwarte motorkap. Alles aan die auto was perfect.
                          Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netraam Bekijk bericht

Oh joh, dat is wel logischer inderdaad. Blok uit de Monza of zo?
                            Zal wel een Omega blok zijn, die zijn wat verser ;)
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht

Zal wel een Omega blok zijn, die zijn wat verser ;)
                              Volgens kenteken idd 2969cc en 177pk, das de 12-klepper uit de eerste jaren van de Omega en Senator B.
                              Vaker wordt de iets nieuwere en snellere 24v motor gebruikt voor dit soort projecten.

*zie je wel, we hebben Ruud helemaal niet nodig :-p

Comment

• Misschien hebben we Ruud toch nodig, want dat 12v-blok met die specs werd ook in de Opel-generatie vůůr de Omega A en Senator B al geleverd, als mijn geheugen (*) me niet in de steek laat.

* = mijn kinderbrein in die jaren slurpte dit soort cijfertjes op en kennelijk zit dat allemaal nog ergens. U herkent dat misschien wel

Comment

• Ha, die Netraam;

de drieliterversie van de CIH-zespitter werd voor het eerst in de Senator A en de Monza geleverd. Tot dan toe was de 2800 de grootste.
                                  Scherven brengen gelul.

Comment

• De 3.0E in Monza en Senator zijn volgens mij behoorlijk anders dan de 3.0i in Omega en Senator B.

Comment

• Ha, die Gait156;

In detail wel aangepast, maar in de basis dezelfde motor. De tweede generatie Omegae kregen een geheel nieuwe (V6-)motor.
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Er hangt een Dual Ram blok in.
                                        Veritatis simplex oratio est

Comment

• Maar wat heb ik nou gewonnen? Toch op z'n minst wel een vossenstaart?

Comment

• Broodje bakpao jonguh.
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

• Paar buggy's te koop tegenover van Cranentroep in Schijndel
                                              MG +VW pickup T?? op de Huygensweg ook in Schijndel
                                              Attached Files

Comment

• Twee zwaar gecamoufleerde Nio ET7's allebei op eendagskenteken.

Serieus grote auto geworden. Ben benieuwd naar de prijzen, zeker in vergelijking met een model S (want qua formaat is dat de concurrent).
                                                ------------------------------------------------
                                                We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

• 2 opvallende spots vandaag:
                                                  een gecamoufleerde Mercedes GLS facelift in Maastricht. En een CitroŽn Jumper omgebouwd naar HY-wannabe door www.typeh.nl
                                                  Attached Files
                                                  Giulia 1600 Super '65
                                                  Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Oh.... Net op de site gekeken maar van die Camper variant wordt ik wel best heel warm van. Is dat elektrisch? Ja dus. Alleen site Citroen is slecht.
                                                    Last edited by Kleintje; 10-08-22, 15:54.

Comment

• Het idee is grappig, maar de uitvoering helaas niet. In plaats van een retro-HY lijkt het meer op een Chinese kitsj replica met totaal verkeerde verhoudingen.
                                                      Giulia 1600 Super '65
                                                      Abarth 595 Competizione '15

Comment

• hm.
                                                        die camper vind ik ook niet zo heel geslaagd.
                                                        ik snap dat het, zeker als EV, gestroomlijnd moet, maar .. hm. nee.
                                                        ik zie de gelijkenis, maar dat is Geen HY.
                                                        komt zelfs niet in de Buurt.

ik denk niet dat het de citroen-cult-volgers gaat aanspreken.
                                                        maar je weet nooit.
                                                        It's work Jim, but not as we knew it.

Brommer; BMW R1250RT (met oversized Beauty-case erop, en soms met Panniers ernaast)

Comment

• Zal binnenkort een keer hier in het dorp wat fotograferen wat ik al lang gespot heb, maar tot nu toe nog geen foto's van getrokken heb...
                                                          oa zo'n HY, en nogal wat mazda's uit de twilight zone tijd in geweldig mooie staat.
                                                          Kwam hier pas ook een hele mooie R4 bestel tegen, maar zonder foto's is dat natuurlijk een spot van niks.

Comment

• Ik zag ook zo'n nw golfplaten-bussie rijden vorige week.
                                                            Dus dat is helemaal niet origineel CitroŽn? Dat dacht ik even namelijk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik kan die moderne CitroŽn HY wel waarderen. Niet teveel denken aan het origineel, maar het is toch geinig tussen het moderne koekblik.

Vanochtend nog een Mehari gespot. Dat vind ik heel gaaf. Zou er best eentje willen. :-)
                                                              Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

• een van de oude Mazda's, stond op de oprit dus heb alleen de voorkant.
                                                                Attached Files

Comment

Working...
                                                                X