Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duitse file oplossing

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Duitse file oplossing

Stond ik gisterenmiddag op de A3 voor Frankfurt, staat alles opeens stil.
    En dan ook gewoon echt stil. Na drie kwartier letterlijk geen meter gereden, totdat wat inventieve Duitsers maar een betere oplossing bedachten. Dan krijg je dus deze beelden:

Mensen die dus omdraaien op de snelweg, en dan tussen de twee linkse banen door gewoon lekker naar de dichtsbijzijnde afrit rijden.

Zo doe je dat dus. En allemaal ordelijk, probleemloos en netjes. Zonder enige politieagent in de buurt om deboel te begeleiden.
    Het werd wat hectisch toen een touringcar ook even wilde draaien, maar zelfs dat ging goed.
    Last edited by Kiwi; 02-12-09, 20:59.
    Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others

Haha ! Doet denken aan dat Russische filmpje waarbij men achteruit op de vrije de-stad-uit baan toch de stad in kwam, en niet eentje dus, maar meerdere !

Comment

dikke kans van dat er dus vooraan (bij het ongeluk ofzo) wel een agent heeft gestaan die de voorzet heeft gedaan om ze terug te keren

in dld ben ik ooit (paar jaar terug tijdens beroemde 25 november sneeuw) ook zo teruggereden naar een afrit. WEL na er trouwens van 5pm tot 2 am stil te hebben gestaan....

Comment

ik heb dat laatst ook in NL gezien hoor, bij dat dodelijke ongeval op de A12 bij Rijnsweerd toen die vrachtwagen bovenop de file was geklapt.
        Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Het word pas stoer, om zo om te keren, als voor je de matrixborden ineens op 70 springen...en je NET een afrit voorbij ben gereden die richting sluiproute voert...

Comment

In ItaliŽ / ServiŽ doen ze ook zoiets, maar dan met vrachtwagens.

http://www.youtube.com/watch?v=XPQSQOK-0fg
            Last edited by Redline; 03-12-09, 20:37.

Comment

Ahhh ja... In mijn tijd als persfotograaf heb ik ooit zo de luxe gehad om eerst schaamteloos langsheen een file te rijden, en na einde opdracht (en de politie het stuk tussen het ongeval en de laatste afrit ervoor had vrij gemaakt) schaamteloos terug al spookrijdend te rijden.
              2007 BMW Z4 M Roadster - 2010 BMW 120d Cabrio - 2011 BMW R1200RT

Comment

Working...
              X