Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aaah, de verleiding, de verleiding

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aaah, de verleiding, de verleiding

Eerst de plaatjes.

Audi 200 turbo quattro Avant, bouwjaar 1985, 182 pk, talloze overbodige opties (stoelverwarming, elektrische stoelen, leer, boordcomputer, ABS, cruise control), tweede eigenaar, slechts 118.000 km (!) en slechts 3000 euro.

Nadeel: het ding staat in München, ik heb deze maand geen tijd meer, en hij is rood, hetgeen ik op deze auto's echt een butkleur vind.

Maar toch... zo'n goeie heb ik in jaren niet meer gezien...
    Last edited by brun; 05-12-09, 22:39.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Wat kan jou de kleur schelen ?
    Ik zeg: "doen"
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

er was toch al een draadje met die ouwe Audi-meuk? ;-)
      Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

die eerste foto met reclame van lidl op achtergrond
        loop je ons in de zeik te nemen ?
        ik moest gelijk aan die ludolfs denken
        rofl
        E
        يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Gaaf ding!
          www.tuningparts.nl

Comment

Ja, cool ding en die kleur kan best.

Ludolfs.. LOL, maar idd die Audi zou daar op het erf niet misstaan.

Comment

Als je mij de link naar de advertentie stuurt hoef jij niet meer te puzzelen. ;-)

Hij is leuk!
              http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                Als je mij de link naar de advertentie stuurt hoef jij niet meer te puzzelen. ;-)
                Er zijn meer kapers op de kust lees ik ;)

Comment

Ik vind dat rood eigenlijk wel goed staan. Beter dan het eeuwige grijs in allerlei variant(...)en...
                  Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

De link:

http://forum.group44.de/viewtopic.php?f=7&t=133002

Ik red 't toch niet om het ding daar op te halen.
                    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

gaaf!. halen man!
                      Bmw f11 525d e46 330 cabrio

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
                        Ik red 't toch niet om het ding daar op te halen.
                        Maar misschien iemand hier wel?
                        2019 Volvo V60 T6

Comment

ik rij je er wel heen...

Comment

wel even mee-bedingen dat de vrouw van de verkoper even een potje kookt, zodat we met volle maag weer terugkunnen

tom yum kai en wat nam-tok gaan er wel in! khau nieow mamouang als toetje.

Comment

Is dat schuim aan de binnenzijde van motorkap en op de afvoergoot onder de voorruit een restje schuim van de hogedrukspuit/wasstraat, of koelvloeistof dat alle kanten op spuit tijdens 't rijden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                Is dat schuim aan de binnenzijde van motorkap en op de afvoergoot onder de voorruit een restje schuim van de hogedrukspuit/wasstraat, of koelvloeistof dat alle kanten op spuit tijdens 't rijden?
                                Aan de druppels te zien rondom te auto op de andere fotos gok ik op de wasstraat.

Comment

Een jaar of tien geleden had mijn buurman ook zo'n hok.
                                  Audi 200 Turbo Quattro Avant 220Pk (?!?!) parelmoerwit en tutti lampioni.
                                  Geweldig ding en met die vijfpitter een heerlijke roffel in dat hok.
                                  Kom ik op een dag thuis staat er een bordje te koop op met een prijs van 1250 gulden.
                                  Dasnieveul dacht ik en ik liep dan ook gelijk naar hem toe om te vragen hoe en wat.
                                  Bleek dat hij zijn hypotheek verhoogd had en nu zijn droom wilde verwezenlijken met een zeilboot en een dikke Landrover.
                                  Goed bezig buurman, maare doe mij die Audi voor 1000 gulden !!!
                                  De deal was gauw rond en ik ging eens een rondje rijden met dat hok.
                                  Ongelooflijk wat kon je met zo'n slagschip hard de bocht om, geweldig !!!
                                  Een paar weken (2 dus) de auto gehad en toen voor een leuke (dikke) prijs aan een paardenmeisje verkocht, die er nog jaren schik van heeft gehad.
                                  Een auto die me toch aangenaam verraste, dus Brun, OPHALEN DAT HOK !!
                                  Hier nog even een plaatje van een soortgelijk hok, kleur en wielen hetzelfde maar dan een Avant.

Comment

Erg cool ding idd!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik vind het mooi dat rood, niet op elke auto, maar dit staat hem goed.

Jammer dat die dingen soms zo ver weg staan...

Comment

Mijn zegen heb je, koste wat het kost dat ding ophalen Brun. Zo'n kans krijg je misschien nooit meer. De oude quattro mag je bij Chéz HTT zijn oude dag laten slijten, word er goed voor gezorgd :-)
                                        Good. Bad. I'm the guy with the gun.

Comment

"I love Thalkirchen"...o my god. Zo'n rode Audisloep uit de Bhagwan tijd, vreselijk.

En dan dat vale fapleder van de berijdersstoel met die penisafdruk erin. Btw rijdt er soms een kabouter in want die stoel staat wel heel erg ver naar voren.

Voorzien van een geweldige jaren 80 radio met gratis cassette van James Last....
                                          Maar goed Brun het is jouw ding, veel plezier ermee ;-)
                                          Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Een auto die door CM wordt afgefikt... brun waar wacht je nog op? :-)

http://www.tcthalkirchen.de/

Comment

Haha, wat een ouwe meuk zeg.
                                              Nostalgie, dat zeker, maar geen fapmateriaal voor deze jongen.
                                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Ik vind hem cool, brun. Rood is misschien niet je favoriete kleur, maar een kleur is hetgene dat het snelste went aan een auto. En voor deze prijs, en deze staat en kilometerstand - wat kost een respray?

Dit is er eentje die bij een handige sleutelaar zoals jijzelf nog wel efkes meekan. En 't is precies het model wat je wil - op de Urq na dan.

En dan TM die het niks vindt. Can you say "screaming buy"? :)
                                                Mini Cooper Clubman
                                                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                                "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                                  En dan TM die het niks vindt. Can you say "screaming buy"? :)
                                                  Zeg maar gerust "screaming gay". Jullie twee 'liggen' elkaar wel he ;-)
                                                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                                    Zeg maar gerust "screaming gay". Jullie twee 'liggen' elkaar wel he ;-)
                                                    Wie heeft er nou een lerenkap op z'n harses als ie gaat autorijden....

Comment

Nah, ik laat 'm schieten. Tenzij ie in januari nog te koop staat, dan kunnen we nog eens kijken, maar ik red 't gewoon niet.

Comment

Zou een goed karretje voor mdv zijn. Maar die heeft haar proef-rijles nog niet eens gehad. Laat staan een rijbewijs.
                                                        http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Ik ken nog wel een student chauffeur die die bal zo voor je gaat halen hoor ;)

Mooie bak!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Q4Jan Bekijk bericht
                                                            Zou een goed karretje voor mdv zijn. Maar die heeft haar proef-rijles nog niet eens gehad. Laat staan een rijbewijs.
                                                            Ding is wel een verhuiswagen op wielen natuurlijk.

Ouwelui hadden vroeger een Audi100 sedan. Ding paste echt maar net in de garage, zo groot/lang was ie :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MIOB Bekijk bericht
                                                              Ik ken nog wel een student chauffeur die die bal zo voor je gaat halen hoor ;)

Mooie bak!
                                                              Whuh? U riep? ;)
                                                              '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Nee collega ;), ik riep niet.

Comment

Working...
                                                                X