Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GTFOH (Dacia Racing?)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• GTFOH (Dacia Racing?)

Wist niet dat het bestond, maar ik zag net een vrachtwagen combinatie vol Dacia Logans, al raar, maar deze Logans waren volledig opgetuigd met oorlogskleuren en attributen. Blijkt er een Dacia Logan cup te zijn, moet niet zotter worden :-)
    fka v164

Best gaaf toch?
    Daar zijn die dingen ieg nuttig voor.
    Een jaartje aftrappen op het circuit en dan naar de sloop. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Bestaat al een paar jaar toch? Zal best gaaf zijn. Niet elke racefanaat heeft het geld voor een M3 GTR of een 911 GT3 RSR in de knip zitten.

Comment

Zal vast, maar het zag er erg TFATF achtig uit

Maar evengoed, ik moest altijd lachen om de Deawoo met de type aanduiding Racing (of was het Rally) paste totaal niet bij mijn beeld van zon auto en zijn bestuurders. Geldt ook voor Dacia's de ultime fuckYou auto voor de niet automobiel geïnteresseerde, daar ga je dus niet mee racen. Moet je niet willen ook :-)
        fka v164

Comment

Moet je niet willen ook :-)
          Ik zie niet in waarom niet. Je kan overal mee racen. Voordeel is zelfs dat niemand het erg vind als dit total-loss gaat. :-)
          Every second of your life is a part of your song

Comment

Waarom niet? Omdat ze niet gebouwd zijn voor rijkwaliteit of bouwkwaliteit. Je kunt overal mee racen, maar waarom? Is een andere auto die zo ongeveer het zelfde kost niet beter geschikt? Een twingo :-))))
            fka v164

Comment

In een cup rijdt iedereen met dezelfde bagger, dus dan is dat helemaal geen issue.
              Every second of your life is a part of your song

Comment

Working...
              X