Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van Heynsdyk.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Van Heynsdyk.

Ha, die Gummers;

Las het gisteravond al in een berichtje van Cav bij de buren, hier dus ook maar even.
    Een nieuw Nederlands sportwagenmerk, Van Heynsdyk introduceert binnenkort een soort kitcar op Porsche 944-basis.
    Op zich natuurlijk best een interessant idee, maar ik vind het allemaal wat druk qua lijnenspel.

Artikeltje Autovisie.

Draadje D-F.

http://www.heynsdyk.com/

Scherven brengen gelul.

God wat een lelijk hok.

Als een Cobra die een facelift heeft gehad en vervolgens tch weer is gaan rimpelen.
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Heeft ook wat Wiesmann trekjes, maar dat komt misschien door de combinatie roadster + die wielen.
      Forza!

Comment

Moest ook gelijk aan een Wiesmann denken.

<edit> 37 k voor een complete auto? Inc. belastingen neem ik maar even aan? Valt me niet tegen eerlijk gezegd.
        <edit 2> Eh, heeft dit ding een dak?
        Last edited by Streamz; 14-01-10, 16:36.

Comment

Mooi knipperlicht (de rechter).
          M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
          Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
          Rally organisatie: Rally-Events
          Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

gadverredamme wat een lilluk hok!
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

@Hans: Ik was dat draadje niet op DF gestart hoor. Maakt niet uit. :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                gadverredamme wat een lilluk hok!
                Lijkt wel een beetje op een GP! Ook zo'n lilluk kreng :-D

Comment

IRL gezien vanmiddag...nh, toch liever een originele 944.
                  Alle Baur's in de Baurnhof

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door _Arthur Bekijk bericht
                    Lijkt wel een beetje op een GP! Ook zo'n lilluk kreng :-D
                    kom jij naar de nieuwjaarsmeeting Arthur?
                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Mwah, de deuren zijn wel de grootste misser, zo te zien...

( gebaseerd op deze foto, de rest van de linkjes klik ik niet aan, wil nog slapen...)
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Met een beetje fantasie zie je in de voorkant ook een Burton.
                        M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                        Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                        Rally organisatie: Rally-Events
                        Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Nog meer fantasie een Jaguar D-type.. ;-)

Comment

In dat geval vind ik hem sterk lijken op een Qvale Mangusta. In eerste instantie dacht ik zelfs dat 't een Mangusta was.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                              In dat geval vind ik hem sterk lijken op een Qvale Mangusta. In eerste instantie dacht ik zelfs dat 't een Mangusta was.
                              Ja, echt een spitting image......

LOL

Comment

Ha, die Cav;

Oorspronkelijk geplaatst door Dennis Cavallino Bekijk bericht
                                @Hans: Ik was dat draadje niet op DF gestart hoor. Maakt niet uit. :)
                                Verdomd. Hoe ik daar nou weer bij kom....
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Is niet echt mooi te vinden die kitkar nee. Beetje nogal veel overgedesigned. En toen was blijkbaar 't geld op voor fatsoenlijke spiegels. Hej we hebben hier wat draadstaal liggen en een setje spiegels voor een Ford Taunus 17M. Oh zet die er maar op dan.

Comment

Ja, lelijk hok.
                                    944 is 10 keer cooler.

En die fokking naam ook. :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                                    Alfa Giulia 1300 (1966)
                                    Mazda Miata (1990 Daily driver)
                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

@ Tomstr:

lees net in de AV dat Giel H. ook betrokken is bij het frameontwerp van de Heynsdyk...
                                      '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Ha, die Gummers;

De man achter deze bouwsels zit vanavond bij Jeroen Pauw aan tafel.
                                        Scherven brengen gelul.

Comment

prima, nog meer reden om er niet naar te kijken. ;-)

Comment

Jeroen Pauw heeft absoluut geen smaak. Betiteld de 944 als "lelijk". Nee, die Heynsdyk bak, da's een beauty?

Comment

Ha, die Ton;

Inderdaad; dat je er geen kijk op hebt zou een goed journalist er niet van moeten weerhouden toch wat betere vragen te stellen lijkt me.
                                              Scherven brengen gelul.

Comment

Viel me ook op, een "journalist" met een mening. Pauw valt fiks van z'n voetstuk. Ook 't concept dat er 140k Porsches waren verkocht waarvan er nog 75k over zijn werd geinterpreteerd alsof er al 75k Heysdijkjes waren verkocht terwijl het natuurlijk logisch is dat er na 20 jr 944 nog maar 50% over zijn. Pauw dacht dat die kitcars nu al zoek waren. Ach.

En dan die prijzen. 50k om een kitkar op te bouwen. Op je eigen 944. Of 25k voor wat polyester. Dan nog liever een Westfield met een 1.8 ZETEC en een Ford Sierra achteras...

Comment

een "mening" of er "kijk" op hebben
                                                  als je iets mooi of lelijk vindt dan is dat toch niet perse "goed " of "fout" ?
                                                  iedereen heeft voor en afkeuren das inherent aan de mens

ik vindt die wagen zo verkeerd nog niet , is een apart ding om te zien
                                                  tuurlijk er zijn mooiere kitcars/ sportwagens
                                                  maar ja das met die originele 944 ook zo alleen zijn daar alle andere porsche modellen mooier vooral met een 6 cilinder blok ;-)
                                                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Smaken verschillen idd, maar 50K voor een Heynsdick? En dan ook nog je eigen 944 aanleveren.
                                                    Kost je dus zo 60K zo'n ding.

Ach, doe mij maar iets anders dan. :-)

Zoiets bv.
                                                    http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...e&pageNumber=1

Of zoiets :

Je moet wel behoorlijk in de war zijn om je geld dan in dit hok te stoppen, maar er lopen gekken rond hoor. En sommigen hebben nog geld ook.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                                                      Smaken verschillen idd, maar 50K voor een Heynsdick? En dan ook nog je eigen 944 aanleveren.
                                                      Kost je dus zo 60K zo'n ding.

Ach, doe mij maar iets anders dan. :-)

Zoiets bv.

Of zoiets :

Je moet wel behoorlijk in de war zijn om je geld dan in dit hok te stoppen, maar er lopen gekken rond hoor. En sommigen hebben nog geld ook.
                                                      50k veel geld? er zijn idioten die dat of een veelvoud al aan btw of bpm kwijt zijn voor hun "droom auto"
                                                      zowizo zijn auto's al niet gauw rationele of waarde vaste investeringen en zeker niet in het sportwagen segment
                                                      als ze hun waarde al behouden omdat het zeldzame klassiekers zijn dan loop je wel leeg op het onderhoud om ze in een fatsoenlijke staat te houden

nogmaals ik hoef em ook niet voor dat geld
                                                      maar laten we vooral niet doen dat een beetje snelle andere auto zoveel meerwaarde biedt voor een veelvoud van dat bedrag
                                                      aan de andere kant ; voor zeer vermogende mensen zijn dat soort absolute bedragen natuurlijk hele andere relatieve waardes in vergelijk met mensen die het niet of nauwelijks kunnen betalen
                                                      de waarde van het eerste miljoen op de bankrekening heeft een relatief hogere waarde tov het eventuele 2e miljoen dat er bij komt , omdat met het eerste miljoen al in een hoop behoeftes kan worden voorzien
                                                      dus ja als je geld als water hebt dan zijn dat soort aankopen wellicht minder "gek" dan voor iemand die er bijwijze van spreken voor moet gaan lenen
                                                      Last edited by motroosje; 16-04-10, 06:52.
                                                      "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                                      "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                                      "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

De achterkant is nog wel mooi maar de rest is vreselijk...
                                                        Nee, blijf toch liever in een Cobra kitcar rondrijden :-)
                                                        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ik zeg nergens dat 50K veel geld is en al helemaal niet voor een auto.
                                                          Ik vind alleen 50K (of zelfs 60) voor een Heynsdick wel veel geld!
                                                          Behoorlijk verschil.

50K voor iets moois is niet veel, 50K voor een lelijk hok wel. :-)
                                                          Heeft niets te maken met hoeveel geld je wel of niet hebt.
                                                          2 miljoen euro voor een mooie originele 250 GT SWB vind ik niet teveel bv. 10K voor een gebruikte Burton wel.
                                                          10K voor een perfecte 2CV vind ik niet teveel. 50K voor dit hok vind ik teveel.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                          BMW 320Ci (van GF)

Comment

dit is ook een lelijk hok

en kost veels te veel geld niet alleen in subjectieve zin
                                                            maar ook in objectieve zin kwa bpm
                                                            in duitsland is ie een stuk goedkoper ondanks dat ie daar ook met winst wordt verkocht
                                                            alleen al dit gegeven maakt die kitcar al een stuk minder duur

Comment

Daarbij, 163 PK voor 50K euro is ook geen aanlokkelijk aanbod. Er zijn idd mooiere wagens voor dat geld met meer PK geweld.
                                                              Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                                                                dit is ook een lelijk hok

en kost veels te veel geld niet alleen in subjectieve zin
                                                                maar ook in objectieve zin kwa bpm
                                                                in duitsland is ie een stuk goedkoper ondanks dat ie daar ook met winst wordt verkocht
                                                                alleen al dit gegeven maakt die kitcar al een stuk minder duur

Klopt, lelijk ding die 5GT, maar daar wordt de Heynsdyke niet mooier van hoor.
                                                                Als een leuke vrouw bij een lelijke dikke gaat staan, wordt ze ietsje leuker idd.
                                                                2 lelijke dikke wijven naast elkaar verandert niets.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                                                                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                                                                X