Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hansen GT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Hansen GT

Net draadje over Van Heynsdyk gelezen.

Ik moest meteen denken aan de Hansen GT
    Dit ding wordt ontworpen door de broer van een oud-collega (dat is alweer jaren geleden). Ik ben benieuwd of dit ooit werkelijkheid gaat worden.

Iemand hier ooit al eens wat over gehoord? Het ziet er beter uit dan Spyker, maar Spyker heeft er tenminste al een paar geleverd.

Dit ziet er echt veel beter uit dan een spijker!
    M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
    Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
    Rally organisatie: Rally-Events
    Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Ik ben bij Hansen afgestudeerd. De persoon waar je het over hebt is waarschijnlijk Giel Hansen, de geestelijk vader van het project. Een prettig persoon om mee te werken, stond altijd open voor (de wildste) ideeŽn. Voor hem hoop ik echt dat er ooit een auto komt, dat zou een bekroning op veel werk zijn. Er staat een mockup in Helmond op de automotive expo.
      Met de andere mensen binnen Hansen was m'n relatie ronduit stroef dus hoe het daar nu mee is durf ik niet te zeggen.
      De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Lachen; de vrouw van Giel Hansen (Ivonne) was vroeger mijn oppas! Kleine wereld toch. :D

Maar project is echt wel gaaf, hoop dat het niet in mineur eindigd!
        '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Haha komisch, ik ken je ook nog wel van de tijd dat ik in Weert woonde.

Komt Teddy inmiddels alweer in de Gotcha? :D
          De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Hahaha... Mooi was dat ja. Was m'n verjaardag, dat vergeet ik nooit meer. Mooi combo-actie van dhr. Mansvelt et moi. Gotcha werk ikzelf al tijden niet meer, dus zou het je niet kunnen vertellen. Volgens mij woont zij inmiddels samen met d'r "vent", ergens in Nederweert? Toch zonde. ;)

Ken ik jou ook dan? Refresh my memory!

[edit] Aaah meneer Hoax in hoogsteigen persoon! Tuurlijk. Stupid. Zie je @ NewYearsMeet? [/edit]
            Last edited by Toon van Driel; 18-01-10, 21:49.
            '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

Nieuwjaarsmeet staat gepland.

Even terug on topic;

www.hansenautomotive.nl
              De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomstr Bekijk bericht
                Haha komisch, ik ken je ook nog wel van de tijd dat ik in Weert woonde.

Komt Teddy inmiddels alweer in de Gotcha? :D
                WTF, de gotcha? :-p LOL
                Rock on. RS.

Comment

RS > Jeh... Wist je toch? Ofnie? Heb ik tot februari 2008 m'n uurtjes gedraait! Is d'r iets mis met de Gotcha?

Maar idd; Back On Topic!

Comment

Working...
                  X