Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Classy

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Harry
    replied
    Cool, TVR deed dit vroeger ook! :-)
    Ga maar Google'en. (Earls court gok ik?)

Leave a comment:

• wooter
    replied
    Related: http://jalopnik.com/5449945/auto-sho...spills-secrets

Ik begrijp die booth babes niet... Op het autosalon in Brussel van dit en vorig jaar liepen op de BMW en MINI stand dames rond in een net pakje, met ook kennis van de producten. Rokje niet te kort, bloesje niet te diep uitgesneden. "Professioneel".

Loop je naar Alfa, staan daar geyle poezen wat gevleid op een auto in de verte te staren.

Geyle halfnaakte poezen op een eroticabeurs begrijp ik. Maar op een Fiat 500? Ben ik daar om te neuqen of om een auto te kopen?

Leave a comment:

• Dutch
    replied
    Ze denken blijkbaar ook dat er alleen bazinnen-van-de-damesliefde onder hun vrouwelijke clientèle zitten.

Leave a comment:

• wooter
    started a topic Classy

Classy

Infiniti met naaktmodellen op Autosalon van Brussel

Het Japanse luxe-merk Infiniti heeft op het Autosalon van Brussel alle aandacht opgeëist met enkele naaktmodellen.

Infiniti heeft tijdens het Autosalon - mede door de economische crisis - geen stand, maar een shuttledienst. “We kennen allen de verhalen van mensen die geen parking vinden op het Autosalon of lange afstand moeten afleggen naar de ingang”, vertelt Kurt Winnepenninckx, manager van het Infiniti Center in Brussel.

“Daarom ons idee om een shuttle service op te zetten vanuit onze showroom in Zaventem. Hier is voldoende parkeergelegenheid en we bevinden ons op slechts 10 kilometer van de Heizel.”
    Om het geheel wat pikanter te maken, werden modellen ingehuurd om de klanten te begeleiden. De dames in kwestie laten zich bodypainten en dragen dus enkel een laagje verf.
    http://www.autokanaal.be/auto/infini...n-brussel.aspx

Schitterende PR... In plaats van je merk te linken aan klasse, link je het aan de stijl van een luxehoer. Ik kan altijd wel een jonge stevige ontblote tiet appreciëren, maar ik dacht nu niet direct dat het publiek van Infiniti met vrachtwagens reed ;)

Het zijn en blijven Nissans, ook in hun stijl ;)
Working...
X