Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Autorola

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Autorola

Iemand ervaring met deze online veiling site?

http://www.autorola.nl/

Als je auto verkocht wordt via deze veiling gaat er 250,- naar 'autorola', wat best een bedrag is. Dus ik ben even benieuwd naar wat je hiervoor krijgt.

Er staat nu ook vrij weinig op trouwens, maar misschien is het vrij nieuw? Ik kende het nog niet in ieder geval.
    Forza!

Het is niet nieuw en geen succes. Maar dat heb je zelf ook al uitgelegd met je retorische post/ vraag. :)

Crisistijd he, dit concept is bedacht voor gouden tijden en een krap aanbod tijdens grote vraag.

Comment

Kende ik nog niet. Leuke site om de echte marktwaarde te kunnen bepalen van een auto.

Comment

Ik vond het wel interessant omdat alleen bedrijven en handelaren er op bieden. Je krijgt dus niet te maken met particuliere onzinbiedingen. Ik ga het denk eens proberen met een auto van het bedrijf die eruit gaat.
        Forza!

Comment

particulieren kunnen ook bieden op de uitgebreide veiling, echter als je biedt en verkoper accepteerd het dan zit je er wel aan vast.

FAQ
          Kan ik auto's kopen op Autorola.nl?

Nee, alleen autobedrijven kunnen op de veiling auto's kopen. Autorola.nl fungeert als een groothandelsmarkt, en de auto's worden er zonder garantie verkocht.

Daarentegen kunt u wel kijken op wat wij de uitgebreide veiling noemen. Hier kunt u bieden op de auto's die niet zijn verkocht op de veiling. Deze sectie is eigenlijk geen veiling, maar meer een catalogus van niet-verkochte auto's. Als de verkoper uw bod accepteert, heeft u de auto gekocht. U bent dan verplicht om de auto over te nemen voor het overeengekomen bedrag en om de commissie te betalen aan Autorola.nl.
          http://www.retrorides.nl

Comment

Kleintje, kom maar door met die Voyager
            fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
              Kleintje, kom maar door met die Voyager

Daar heeft Syl al een handelsbod op uitgebracht Sander....
              Veritatis simplex oratio est

Comment

Iets van 2 jaar geleden eens een auto via autorola verkocht en moet zeggen dat het goed beviel.
                Waarschijnlijk zou je bij verkoop via bv marktplaats (inclusief het nodige geduld) er wel meer voor krijgen dan bij autorola waar handelaren bieden maar als snelheid belangrijk(er) is dan is het een aardige optie.
                Er werd geboden door een aantal handelaren; na afloop van de veiling contact met de handelaar en afspraak gemaakt.
                Hij kwam gelijk met een extra chauffeur en na klein rondje erom heen en stukje rijden werd er zonder geleuter direct cash afgetikt en vrijwaringsbewijs geregeld.

Comment

het bestaat dus langer dan ik dacht. Blijkbaar is het nog steeds onbekend, gezien het aanbod van auto's.
                  Forza!

Comment

Heb er in 2005 gebruik van gemaakt toen mijn Xsara te koop stond. Het bod wat er op kwam was niet serieus te nemen, maar wellicht dat dat alleen voor Citroens geldt? :)

Ik verkocht de auto uiteindelijk voor 40% meer dan Autorola bood...
                    Mini Cooper Clubman
                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                    X